AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #1 Del Skrevet 21. januar 2024 Spiller høyt med bass gjerne i flere timer. Jeg har sendt føre klager på vedkommende tidligere, for nabo spiller musikk også i ukedagene men hun har forbedret seg litt i det siste etter forrige klage. Men jeg føler det er til irritasjon at hun skal ligge å spille på søndager og tidlig. Kl 07.30 måtte jeg ta propper i ørene i dag. Jeg forstår at det er helg, å litt musikk er alltid greit. Men hun burde vel kanskje trø litt varsamt nå? etter advarsel forrige gang. Det er jo ikke lov å forstyrre naboer heller på søndager. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 67da9...a85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #2 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spiller høyt med bass gjerne i flere timer. Jeg har sendt føre klager på vedkommende tidligere, for nabo spiller musikk også i ukedagene men hun har forbedret seg litt i det siste etter forrige klage. Men jeg føler det er til irritasjon at hun skal ligge å spille på søndager og tidlig. Kl 07.30 måtte jeg ta propper i ørene i dag. Jeg forstår at det er helg, å litt musikk er alltid greit. Men hun burde vel kanskje trø litt varsamt nå? etter advarsel forrige gang. Det er jo ikke lov å forstyrre naboer heller på søndager. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 67da9...a85 Flere klager skulle det stå. Anonymkode: 67da9...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #3 Del Skrevet 21. januar 2024 Det er haram. Anonymkode: daa5f...b35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #4 Del Skrevet 21. januar 2024 Naboer som vil spille musikk kan bruke headset! Det gjør jeg, men jeg har boevne for å si det sånn… egoistiske typer som tror at naboer er interessert i drittmusikken sin. Reslitycheck - hell no, aldri interessert i andres musikk. Anonymkode: 0d36a...717 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #5 Del Skrevet 21. januar 2024 Bor dere i blokk - klag til styret hver eneste gang hun spiller altfor høyt. Søndag skal det i tillegg være helligdagsfred. Om hun spiller veldig høyt og også etter kl 23, da ringer du politiet hver gang hun gjør det. Får de nok klager på dette og vedkommende ikke slutter, så tar politiet til slutt anlegget. Anonymkode: 86164...781 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #6 Del Skrevet 21. januar 2024 Jeg tenker at jeg er veldig glad for at jeg bor i en enebolig, langt ut på landet. Anonymkode: 9f0a8...dd1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #7 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker at jeg er veldig glad for at jeg bor i en enebolig, langt ut på landet. Anonymkode: 9f0a8...dd1 Signeres. Anonymkode: f8d16...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #8 Del Skrevet 21. januar 2024 Jeg liker ikke å plage folk med min musikk. Alle har ikke samme smak. På jobben som renholder er vi 4 stk som jobber i samme bygg om kvelden. 2av renholdere spiller høy musikk i mens de jobber. Det plager oss andre. Vi bruker airpods for å kunne høre vår egen musikk Anonymkode: c3dc6...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. januar 2024 #9 Del Skrevet 21. januar 2024 Han er et dritt-menneske som driter i alle andre! Og mulig han også gjør det på pur f… Jeg hadde banka på og klaga helt til han slutta! Og klag til styret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #10 Del Skrevet 21. januar 2024 Har en sånn en over meg også. Usmakelig, hensynsløs type. Anonymkode: e2446...0a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #11 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har en sånn en over meg også. Usmakelig, hensynsløs type. Anonymkode: e2446...0a2 Ja og så har personen mottatt så mange klager nå, at nå burde det synke inn! Til og med advarsel. Men okey for jo bare enda bedre grunn for å klage igjen snart. For tenke sånn. For styret har tatt de flere ganger, å det blir snart utkastelse om det fortsetter. Må være ærlig å si at det er det jeg håper på. Har du fått klagd du også? Ikke gi deg! Anonymkode: 67da9...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #12 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja og så har personen mottatt så mange klager nå, at nå burde det synke inn! Til og med advarsel. Men okey for jo bare enda bedre grunn for å klage igjen snart. For tenke sånn. For styret har tatt de flere ganger, å det blir snart utkastelse om det fortsetter. Må være ærlig å si at det er det jeg håper på. Har du fått klagd du også? Ikke gi deg! Anonymkode: 67da9...a85 Å søndag av alle dager, der det skal være ro! I flere timer. Hører dunken inn. I verste fall kan jeg bruke dette mot henne. At det er straffbart. Jeg er ikke kristen, men er for denne helligdagsfreden. Hører jeg noe etter 23 i dag, så blir det ny klage. Da kan hun takke seg selv. Anonymkode: 67da9...a85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #13 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bor dere i blokk - klag til styret hver eneste gang hun spiller altfor høyt. Søndag skal det i tillegg være helligdagsfred. Om hun spiller veldig høyt og også etter kl 23, da ringer du politiet hver gang hun gjør det. Får de nok klager på dette og vedkommende ikke slutter, så tar politiet til slutt anlegget. Anonymkode: 86164...781 Hun spiller ikke så høyt etter 23, heldigvis. Men det er bass så man hører ljomen. Hver gang denne nabo har fått klage, så er det så si musestille i en uke. Så fortsetter det i samme spor. Hun har blitt bedre nå etter forrige klage, mulig pga advarsel. Men jeg ser å hører at det nå litt etter litt går tilbake til sånn som før. Øker i antall timer hver dag. Anonymkode: 67da9...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 21. januar 2024 #14 Del Skrevet 21. januar 2024 Glad jeg bor i skogen og den ene naboen jeg har bryr seg ikke om vi spiller høy musikk, kapper ved eller andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #15 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun spiller ikke så høyt etter 23, heldigvis. Men det er bass så man hører ljomen. Hver gang denne nabo har fått klage, så er det så si musestille i en uke. Så fortsetter det i samme spor. Hun har blitt bedre nå etter forrige klage, mulig pga advarsel. Men jeg ser å hører at det nå litt etter litt går tilbake til sånn som før. Øker i antall timer hver dag. Anonymkode: 67da9...a85 Å ljomen så var helt borte på natta i en uke er nå litt tilbake. Jeg forventer her stille på natta. Og klarer hun ikke forholde seg til det nå, å få det ned så man ikke hører noen dunk så blir det ny klage. Hun begynner gjerne å øke fra tidlig morning. Rundt 4-5. Skal være ro til 7! Anonymkode: 67da9...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #16 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Å søndag av alle dager, der det skal være ro! I flere timer. Hører dunken inn. I verste fall kan jeg bruke dette mot henne. At det er straffbart. Jeg er ikke kristen, men er for denne helligdagsfreden. Hører jeg noe etter 23 i dag, så blir det ny klage. Da kan hun takke seg selv. Anonymkode: 67da9...a85 Du kan bare klage nå, for helligdagfredsloven gjelder hele døgnet på søndager og andre helligdager! Om det ikke synker inn kan du også ringe politiet! Anonymkode: b0f83...a77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #17 Del Skrevet 21. januar 2024 Ring politiet Anonymkode: 8438c...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #18 Del Skrevet 21. januar 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenker at jeg er veldig glad for at jeg bor i en enebolig, langt ut på landet. Anonymkode: 9f0a8...dd1 Det er min store drøm, så jeg kan slippe naboer som ikke skjønner at tv høyt og snekring på søndager ikke er så greit når man bor i blokk. Anonymkode: f60db...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå