AnonymBruker Skrevet 22. januar #21 Del Skrevet 22. januar Har ADHD og hobbyen min er å finne nye hobbyer 🫣 De siste årene: - Lært meg å strikke og pjone - Lært meg å spille flere instrumenter - Lært meg tre nye språk - Hørt x antall podcaster (ser lite på TV da) - Linocut og håndprint - Syr i lær - Svær samling av brettspill, samlekort, spilt mye Dungeons and Dragons og andre rollespill - Bygd gaming-PC og gamer mye - Vannmaling - Syr og broderer (målet er å brodere ferdig egen bunad) - Under pandemien ble det mye matlaging og online kokkekurs - Hundetrening og ridning - Smykkeproduksjon - Styrketrening Det må være omtrent det tror jeg. Føler meg over gjennomsnittet god i det meste jeg gjør også, går alltid "all in" med research og alt. Synes det er veldig gøy å lære nye ting. Døgnet skulle hatt flere timer bare. Anonymkode: b147e...36d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #22 Del Skrevet 22. januar Basketball på lag, gaming og bøker. Anonymkode: 8a98e...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #23 Del Skrevet 22. januar Løper på tredemølle og trener styrke Strikker Maler/ tegner Syr Gjør hagearbeid (nå i januar: sår frø og planlegger hagen og nye bed) Lager smykker av glassperler Baker Inviterer venner på gode middager Skriver dagbok Lager/ kjøper stiklinger av stueplanter Planlegger tid/jobb i egen bok og setter inn det jeg huske (kaller det en hobby fordi jeg gjør en del ut av det med klistremerker osv.) Anonymkode: a1f50...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #24 Del Skrevet 22. januar Spiller trommer (digert elsett) Redigerer videoer og bilder av droneopptak Gamer Lager og selger litt ved fra garasjen Anonymkode: 6fa60...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #25 Del Skrevet 22. januar Alle telle-trådene her på Kvinneguiden! Anonymkode: aa8c4...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #26 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alle telle-trådene her på Kvinneguiden! Anonymkode: aa8c4...a76 De har jeg satt på ignorer for lengst Anonymkode: 48de3...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 24. januar #27 Del Skrevet 24. januar (endret) * Brettspill * Bullet journal * PC-spill * Tegning * Lese bøker * Høre på podcaster / musikk * Se på tv-serier * Danse swing * Organisere (gjerne med remarkable) * Bake * Skrive dikt * Trene karate * Brodere Endret 24. januar av SPOCA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 24. januar #28 Del Skrevet 24. januar Gaming, hekling/strikking, puslespill, tegner, eksperimentering på kjøkkenet, 3D printing, leser, løser kryssord. Dette er jo ikke en hobby, men noe jeg elsker å drive med og som tar mye tid, nemlig rydding og organisering 🤭 kan sitte i timesvis å gå gjennom papirer, klær, boder med turutstyr, verktøy, bøker osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martelè Skrevet 24. januar #29 Del Skrevet 24. januar Jeg lærte meg å komponere orkestral musikk i Mai forrige år, og vurderer å lære meg piano dette året. Med andre ord, det er mulig dette ikke forblir bare en hobby 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 24. januar #30 Del Skrevet 24. januar Skriver notater i 2 bøker..mål osv Leker med katten Organiserer huset mitt (småting i bokser osv) Strikker litt en sjelden gang,kun på et teppe. Klarer ikke strikke annet Besøker kjæresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå