AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #1 Del Skrevet 21. januar 2024 Man må tåle at man av og til kan komme over folk med hvitløksånde, men er det ikke litt frekt å spise det så ofte og så mye av det at andre plages av det? At det stinker i flere minutter etterpå på bussen, butikken, arbeidsplassen osv...? Anonymkode: 5592f...7f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #2 Del Skrevet 21. januar 2024 Frekt? Anonymkode: bbb4b...c79 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 21. januar 2024 #3 Del Skrevet 21. januar 2024 Vedkommende vet nok ikke at han stinker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 21. januar 2024 #4 Del Skrevet 21. januar 2024 Tja både ja og nei spiser aldri bestillings pizza uten hvitløks dressing så blir litt lukt da noen ganger må jeg jo ut etter og ha spist Pizza så ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #5 Del Skrevet 21. januar 2024 Frekt??? Utrolig hva folk skal bli krenket av i dag ass, jeg blir målløs. Anonymkode: b0c81...531 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #6 Del Skrevet 21. januar 2024 Hvitløk er sunt! Og kjempegodt. 🤩 Anonymkode: 5ded0...64a 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #7 Del Skrevet 21. januar 2024 Jeg synes det. Jeg er lærer, og vet at flere kollegaer unngår å spise hvitløk i uka. Fælt å få gammel hvitløk i ansiktet, unger har jo bedre luktesans også. Synes alle i yrker hvor man er tett på folk bør tenke over det. Synes det vitner om litt lav sosial intelligens å spise mye hvitløk før man skal være tett på andre i yrkessammenheng. Anonymkode: 37c6d...33e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #8 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Frekt??? Utrolig hva folk skal bli krenket av i dag ass, jeg blir målløs. Anonymkode: b0c81...531 Buhu! Anonymkode: 5592f...7f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 21. januar 2024 #9 Del Skrevet 21. januar 2024 Huh? Folk må da få lov å spise mat uten at man skal bekymre seg for om krydderet lukter…. jeg pleier riktignok å skifte ut av kontorklær og over i chille-hjemme klær før jeg lager middag. Og en av grunnene er at matlukten setter seg i klærne og jeg ikke liker å lukte kjøttkaker kl 7 om morgenen, men at hettegenseren lukter litt mat når jeg tar den på meg før jeg lager middag neste dag bryr jeg meg ikke om…. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #10 Del Skrevet 21. januar 2024 Nei selvfølgelig ikke. Folk som er så sensitive og krenkbare får heller jobbe på et lager og isolere seg på best mulig måte. Det er alltid noen som mener hele verden har med å ta hensyn til de og det er ikke måte på hvor spesialsydd de mener verden skal være til deres sensitive liv. Vitner om små pripne snøflak. Anonymkode: bf32a...e5b 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #11 Del Skrevet 21. januar 2024 Jeg spiser den maten JEG liker og driter langt i om du synes lukta er ubehagelig eller ikke! Ja til både hvitløk og makrell i tomat Anonymkode: 29f31...a8a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorma Skrevet 21. januar 2024 #12 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Man må tåle at man av og til kan komme over folk med hvitløksånde, men er det ikke litt frekt å spise det så ofte og så mye av det at andre plages av det? At det stinker i flere minutter etterpå på bussen, butikken, arbeidsplassen osv...? Anonymkode: 5592f...7f6 Kjempe frekt. Fortjener dødsstraff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #13 Del Skrevet 21. januar 2024 Det er ikke frekt. Kanskje litt unødvendig hvis man skal være i nær kontakt med andre i jobbsammenheng feks. Husk at du ikke kan få hele verden til å ta hensyn til deg, du får heller ta dine egne forhåndsregler hvis du ikke orker div lukter. Anonymkode: 1e896...070 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #14 Del Skrevet 21. januar 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Buhu! Anonymkode: 5592f...7f6 Ja, det er akkurat sånn HI og problemstillingen fremstår for meg, så du oppsummerer det rimelig bra. Anonymkode: b0c81...531 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #15 Del Skrevet 21. januar 2024 Når jeg var et barn på 80-tallet så unngikk familien min å spise hvitløk dagen før ukedager. Fordi det ble ansett som ekkelt å lukte hvitløk. Nå som matvanene har blitt internasjonale og vi har fått nye landsmenn med andre vaner så trodde jeg at slike holdninger hadde dødd ut? Vi spiser mye hvitløk når som helst. Anonymkode: 408ac...dbe 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #16 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det er akkurat sånn HI og problemstillingen fremstår for meg, så du oppsummerer det rimelig bra. Anonymkode: b0c81...531 Det er jo du som blir krenket over et spørsmål. Ingen synes at hvitløksånde lukter godt. Anonymkode: 5592f...7f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #17 Del Skrevet 21. januar 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo du som blir krenket over et spørsmål. Ingen synes at hvitløksånde lukter godt. Anonymkode: 5592f...7f6 Å projisere det over på meg omgjør ikke tråden, men hygg deg videre med hvitløkslukten. Anonymkode: b0c81...531 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #18 Del Skrevet 21. januar 2024 Summeer skrev (1 time siden): uten at man skal bekymre seg for om krydderet lukter…. det er likevel lov til å ta hensyn til sine kolleger hvis man f.eks skal jobbe tett sammen i et prosjekt, eller gud forby, ha ansikt-til-ansikt kundekontakt. På samme måte som at man f.esk dusjer om morgenen, ruller på deo osv... Anonymkode: 1ab18...5a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #19 Del Skrevet 21. januar 2024 Aldri opplevd noen stinker hvitløk, mulig jeg er immun 😅 Anonymkode: 3a348...772 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #20 Del Skrevet 21. januar 2024 Jeg elsker hvitløk og lukten av det. Er kjempesunt også. Anonymkode: 0ca8f...a2b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå