Gå til innhold

Aldersgrensene på Color Line, fra Oslo til Kiel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg og kjæresten min har lyst til å booke en overnattingstur på color Line fra Oslo til Kiel. Men problemet er at jeg er 16 (fyller 17 i år) og kjæresten min er 15 år. Med tanken på at vi begge er ganske unge så kan jeg si at vi ser ganske mye eldre ut. Men likevel er jeg redd for at aldersgrensen på båten blir et problem for oss, så er det noen som vet om de er veldig strenge med alderen når det komme til innsjekking? Eller om de sjekker ID i det hele tatt? For jeg har en venninne (på samme alder som meg) som også dro på overnattingstur med typen hennes og de kom seg på med suksess. 

Anonymkode: 9974a...07c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dere er for unge.  Må være myndig 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dere er for unge og vil bli avvist. De er veldig strenge på Color line. Blir dere avvist i innsjekkingen, vil dere ikke få pengene tilbake. Det kan være lurt å finne på noe annet :) 

Anonymkode: c50b1...79e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det går nok ikke uten at dere er i følge med en voksen. Dere får ta med mamma på tur. Det vil hun sikkert like. 🙂 

Anonymkode: 40c5f...8b0

• Liker 2
Skrevet

Hvor gammel er den typen til venninna di?

Anonymkode: 3f482...a76

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så jeg og kjæresten min har lyst til å booke en overnattingstur på color Line fra Oslo til Kiel. Men problemet er at jeg er 16 (fyller 17 i år) og kjæresten min er 15 år. Med tanken på at vi begge er ganske unge så kan jeg si at vi ser ganske mye eldre ut. Men likevel er jeg redd for at aldersgrensen på båten blir et problem for oss, så er det noen som vet om de er veldig strenge med alderen når det komme til innsjekking? Eller om de sjekker ID i det hele tatt? For jeg har en venninne (på samme alder som meg) som også dro på overnattingstur med typen hennes og de kom seg på med suksess. 

Anonymkode: 9974a...07c

De sluttet med 16 årsgrense tilbake til 2003/2004

Anonymkode: a5df2...922

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke tatt sjansen. Dere risikerer å ikke få bli med, og tape alle pengene.

Anonymkode: b90bf...30c

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det går nok ikke uten at dere er i følge med en voksen. Dere får ta med mamma på tur. Det vil hun sikkert like. 🙂 

Anonymkode: 40c5f...8b0

Ja, gjør det.  Jeg lover å ta godt vare på din mor, så dere får være litt i fred .... hehe   😜 

Anonymkode: e98ed...1cf

Skrevet

Aldersgrensen er 2 år står det på "gratisbillettene".

Anonymkode: e5df8...b6a

Skrevet

Alle som skal reise må vise legitimasjon når dere sjekker inn før dere går om bord på båten. Mest sannsynlig vil dere bli nektet adgang da. 

IMG_5090.jpeg

IMG_5089.jpeg

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...