Gå til innhold

Blir bare så sint av sykepleiere, barneskolelærere, barnehageansatte ...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder nesten på å skrike av sinne. Jeg blir bare så sint av sykepleiere, barneskolelærere, barnehagearbeidere, helsefagarbeidere, sosionomer, saksbehandlere i offentlig sektor, klesbutikk ansatte.

Vræææææl!!! Det holder på å klikke for meg. De er bare så irriterende 😡

Hvorfor er dere slik dere er!

Anonymkode: 05796...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du irriterer deg over hundretusener av folk uten grunn?  Eller kjenner du alle sammen? 🙄

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noe galt med alle andre enn deg selv, er det alltid lurt å spørre seg selv hva som er fellesnevneren for problemet.

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være deg som er problemet? Enten så kommuniserer du feil med omverden eller så forstår du bare ikke. Rart at du skal ha problemer med så mange. 

Anonymkode: 8c2ca...636

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg holder nesten på å skrike av sinne. Jeg blir bare så sint av sykepleiere, barneskolelærere, barnehagearbeidere, helsefagarbeidere, sosionomer, saksbehandlere i offentlig sektor, klesbutikk ansatte.

Okei..? Men hvorfor?

Anonymkode: d8d4b...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elle Melle skrev (5 minutter siden):

Hvis det er noe galt med alle andre enn deg selv, er det alltid lurt å spørre seg selv hva som er fellesnevneren for problemet.

Ts som er normal. Resten av verden er gal

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor blir du så sint av de? Alle mennesker er forskjellige vel, uansett yrke?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er fellesnevneren på at du er så sint på alle disse? Hva har du gjort deg?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts er har nok et vektproblem, kombinert med dårlig omsorgsevne og ufør. Det er eneste forklaringen jeg kan ha på at hun «hater» på alle ovennevnte 

Anonymkode: 6b15a...8a4

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det jeg gjør som gjør deg så sint?

Selv har jeg bare lyst til å være en god lærer for elevene mine og bidra med noe i samfunnet.

Hilsen barneskolelærer.(...)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle du er nødt til å forholde deg til? 

Hva er det ved dem som provoserer deg?

Anonymkode: 37b68...e27

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts er har nok et vektproblem, kombinert med dårlig omsorgsevne og ufør. Det er eneste forklaringen jeg kan ha på at hun «hater» på alle ovennevnte 

Dette. Spesielt siden hun nevner "sosionomer, saksbehandlere i offentlig sektor". Hun er nok godt inne i NAV-systemet. Og da er det ironisk at hun er sint på sykepleiere, lærere, osv., siden dette er mennesker i arbeid som betaler for trygden hennes gjennom skatt.

Anonymkode: 4266e...f76

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette. Spesielt siden hun nevner "sosionomer, saksbehandlere i offentlig sektor". Hun er nok godt inne i NAV-systemet. Og da er det ironisk at hun er sint på sykepleiere, lærere, osv., siden dette er mennesker i arbeid som betaler for trygden hennes gjennom skatt.

Anonymkode: 4266e...f76

Av og til er sinne mot alle og vansker med å forholde seg til andre mennesker en av grunnene til at en må ha bistand fra nav. Det er ikke lett å fungere i arbeidslivet og få jobb heller når en går rundt og er så sint på absolutt alle. 

Anonymkode: bbeca...54f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse har vel til felles at de har høyskoleutdanning som alle og enhver kan komme inn på, og dette er "normale" og konvensjonelle jobber. Liket du bedre damer som er hakket kvassere - leger, advokater, toppledere? Og damer som er hakket mindre kvasse, uføre og arbeidslrdige? Eller liker du bedre damer som er ukonvensjonelle og alternative?

Anonymkode: f4875...32e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse har vel til felles at de har høyskoleutdanning som alle og enhver kan komme inn på, og dette er "normale" og konvensjonelle jobber. Liket du bedre damer som er hakket kvassere - leger, advokater, toppledere? Og damer som er hakket mindre kvasse, uføre og arbeidslrdige? Eller liker du bedre damer som er ukonvensjonelle og alternative?

Nei, ikke de i klesbutikk…. Det var en underlig forsamling med folk som irriterer deg TS, kan du forklare litt mer?

Anonymkode: c3f0d...455

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er sosionom og lurer jo veldig på HVA det er du irriterer deg over. Det er veldig mange forskjellige steder jeg kan arbeide og lurer på om du er like irritert uavhengig av hvor jeg arbeider og hva jeg gjør? 

Anonymkode: 45d54...243

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hm... det kan også være at TS foretrekker høyt utdannede damer med høy IQ eller at TS kjeder seg kvakk ihjel av disse konvensjonelle damene som har valgt trygge jobber  men ikke på noen måte spekatakulære karrierer

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De folka fra klesbutikansattehøyskolen ass.. 

Anonymkode: 2e5d9...11d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De folka fra klesbutikansattehøyskolen ass.. 

😂😂😂

Anonymkode: 385d2...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...