AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #1 Skrevet 21. januar 2024 Har noen erfaringer med dette, og ønsker å dele? Har det blitt vanskelig med tanke på at kun det ene barnet har en pappa, eller har det gått fint? Hva har vært mer krevende,og hva har vært lettere enn forventet? Det vil bli minst tre år mellom barna, hvis jeg prøver på dette. Anonymkode: b8c3e...b63
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #2 Skrevet 21. januar 2024 Hvordan er forholdet til den første faren? Tror jeg hadde spurt om han kunne tenkt seg å være donor/få flere barn først (men ulikt ønske om barn er kanskje hvorfor det ble slutt 😅). Har faktisk hørt om tilfeller der begge ikke ønsket flere fedre/mødre til barna og derfor fikk flere sammen selv om det var slutt. Jeg hadde samme plan (donor), men da var ikke faren til første i bildet. Fikk isteden kjæreste og nytt barn med ham, han har stilt mye opp for min eldste også. Hadde nok gått videre med donorplanen om jeg ikke hadde møtt ham. Ser for meg at det kan være sårt for donorbarnet når storesøsken drar til faren, umulig å si på forhånd. Min eldste var veldig opptatt av «pappa» en periode da hun var 3-4 (de møttes til slutt da hun var 7, da hadde hun allerede en god bonuspappa). Anonymkode: 1e580...422
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #3 Skrevet 21. januar 2024 Fikk barn nr. 2 med donor. Barn nr. 1 har dessverre ikke kontakt med sin pappa grunnet en laang historie, så for mine barns del synes jeg mye mer synd på første barn når det gjelder forholdet til pappa). Barn nr. 2 er enn så lenge for liten til å forstå omstendighetene, men jeg har allerede skrevet ned hennes historie i babyboka. Anonymkode: f4ccb...fa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå