AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #1 Skrevet 21. januar 2024 Jeg besøker den nye kjæresten for overnatting en helg for første gang. Han var oppe i 9-tiden, men jeg ville sove litt lenger siden det ble sent i går. Han sa han hadde laget frokost, men at det da bare stod klart til jeg var klar å stå opp. Når jeg står opp 11.30 har han allerede spist og rundstykke står klar på benken. Han har kledd seg for en tur og sier han tenkte ta seg en tur, pålegg er i kjøleskapet, bare å ta frukt og kaffe, handduker finnes der og der. Jeg spør om ikke han vil vente, men han sier han har vært våken lenge og vil komme seg av gårde for en rask tur alene. Så det er ikke ferdig frokost, jeg må finne frem selv og så sitter jeg der alene. Han blir borte en times tid, nå er han i dusjen. Han hadde kjøpt noe sjokolade på turen som jeg ønsket meg i går, veldig omtenksomt. Men er det ikke bare veldig rart å spise uten meg og gå seg en tur alene når jeg er på besøk? Er det ikke meningen at vi skal være sammen? Vi har overnattet før, men da hastet av gårde til jobb/studier. Vært sammen bare noen måneder, så veldig ferskt og forventet kanskje noe annet. Er i slutten av 20-åra. Burde jeg si fra? Anonymkode: 37b03...141 1 1
Populært innlegg imagineme Skrevet 21. januar 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 21. januar 2024 Hva skal du si fra om? At det ikke er greit at han går seg en tur alene når du velger å sove til 11:30? 161 44
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 Populært innlegg #3 Skrevet 21. januar 2024 Nei, synes det er frekkere å ligge å dra seg halve dagen når man er på besøk. Anonymkode: 046f9...e7d 217 56
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 Populært innlegg #4 Skrevet 21. januar 2024 Forventer du at han skal sitte å vente på deg, ikke spise, på 2 1/2 time fordi du ikke står opp? Anonymkode: de927...746 129 26
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 Populært innlegg #5 Skrevet 21. januar 2024 Ærlig talt, si i fra? Jeg synes det høres helt topp ut. Han virker veldig avslappet. Anonymkode: 44de0...0e1 86 6 15
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #6 Skrevet 21. januar 2024 Jeg syns det er rart. Men han er sikkert en av dem som er kjempe rutinerte så du må henge på eller gå glipp av alt 🙁 Anonymkode: 86476...62e
Gammelsmurfen Skrevet 21. januar 2024 #7 Skrevet 21. januar 2024 Virker en smule egoistisk? Hadde han vært singel lenge før han traff deg?
Populært innlegg PurpleTuliip Skrevet 21. januar 2024 Populært innlegg #8 Skrevet 21. januar 2024 Snu det om å ta det som et kompliment. Han stoler fullstendig på deg alene i sin leilighet. Kanskje han liker litt alenetid? Tydelig at han tenkte på deg og ville gjøre deg glad underveis mtp sjokoladen? Du prioriterte jo søvn foran å være med han? 🤷🏻♀️ så sånn sett så er det jo ingen forskjell? 64 2 16
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 Populært innlegg #9 Skrevet 21. januar 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg besøker den nye kjæresten for overnatting en helg for første gang. Han var oppe i 9-tiden, men jeg ville sove litt lenger siden det ble sent i går. Han sa han hadde laget frokost, men at det da bare stod klart til jeg var klar å stå opp. Når jeg står opp 11.30 har han allerede spist og rundstykke står klar på benken. Han har kledd seg for en tur og sier han tenkte ta seg en tur, pålegg er i kjøleskapet, bare å ta frukt og kaffe, handduker finnes der og der. Jeg spør om ikke han vil vente, men han sier han har vært våken lenge og vil komme seg av gårde for en rask tur alene. Så det er ikke ferdig frokost, jeg må finne frem selv og så sitter jeg der alene. Han blir borte en times tid, nå er han i dusjen. Han hadde kjøpt noe sjokolade på turen som jeg ønsket meg i går, veldig omtenksomt. Men er det ikke bare veldig rart å spise uten meg og gå seg en tur alene når jeg er på besøk? Er det ikke meningen at vi skal være sammen? Vi har overnattet før, men da hastet av gårde til jobb/studier. Vært sammen bare noen måneder, så veldig ferskt og forventet kanskje noe annet. Er i slutten av 20-åra. Burde jeg si fra? Anonymkode: 37b03...141 Han står opp tidlig. Du står opp sent. Hva forventer du at han skal gjøre? Sitte på ræva i sofaen og vente på at du skal dra deg til langt på dag? Mannen lagde jo til og med frokost til deg. Dramaqueen much eller? Du høres ekstremt utakknemlig ut. Anonymkode: 89714...1b8 110 2 26
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #10 Skrevet 21. januar 2024 Hadde gjort nøyaktig det samme, jeg vil ut å nyte dagen og ikke sove til 1130. Du ville slappe av, må da være fint at dere kan finne på ting hver for dere også. Han gikk vel ikke på tur i mange timer? Anonymkode: f993c...31e 34 4
Populært innlegg Kometen Skrevet 21. januar 2024 Populært innlegg #11 Skrevet 21. januar 2024 (endret) Det er rarere å ligge til 11.30 når han du besøker står opp mye tidligere. Endret 21. januar 2024 av Kometen 60 15
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 Populært innlegg #12 Skrevet 21. januar 2024 Gammelsmurfen skrev (1 minutt siden): Virker en smule egoistisk? Hadde han vært singel lenge før han traff deg? Egoistisk å ta seg en tur? Jeg skjønner hvorfor en del forhold går til helvete når folk har helt forvridde formeninger. Anonymkode: d7f4a...e3e 50 9
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 Populært innlegg #13 Skrevet 21. januar 2024 Jeg synes det er spesielt at voksne folk drar seg til 11:30 Anonymkode: da760...ee7 48 3
Populært innlegg Vetikkebedre Skrevet 21. januar 2024 Populært innlegg #14 Skrevet 21. januar 2024 Åh, så deilig at han ikke maste på at du måtte bli med eller satt inne og ventet på deg. Dere er jo voksne begge to. For meg er det helt avgjørende for forholdet at vi begge kan gjøre det vi har lyst til uten den andres godkjenning. Hva synes du hadde vært best her da, at han ikke fikk dekket sitt behov for mat/tur eller at du ikke fikk dekket behovet for å sove litt lenger? Han hadde handlet inn til frokost og kjøpt sjokolade til deg på tur. Omtenksom fyr! 47 2 8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 Populært innlegg #15 Skrevet 21. januar 2024 Gammelsmurfen skrev (2 minutter siden): Virker en smule egoistisk? Hadde han vært singel lenge før han traff deg? Synes det er langt mer ego å ligge å dra seg til 1130 og forvente at manne skal sitte pal i sofa og vente på både frokost og aktivitet. Anonymkode: f993c...31e 72 10
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #16 Skrevet 21. januar 2024 Hadde aldri ligget så lenge når han har stått opp. Ja jeg elsker å ligge lenge i senga. Men jeg hadde tatt meg sammen tidlig i forholdet for å bli kjent med han. No etter 20 år så føler jeg at jeg kan ligge lenge uten dårlig samvittighet. Anonymkode: d8719...0c8 20 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #17 Skrevet 21. januar 2024 4 minutter siden, Gammelsmurfen said: Virker en smule egoistisk? Hadde han vært singel lenge før han traff deg? why..? Anonymkode: 89714...1b8 15
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #18 Skrevet 21. januar 2024 Nei, ikke rart i det hele tatt. Han hadde jo vært oppe lenge, sikkert ventet på deg også. Men han setter jo ikke livet sitt på pause bare for at du skal ligge å såve til langt på dag. Anonymkode: 2ef1b...3d5 21 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #19 Skrevet 21. januar 2024 Ærlig talt ts. Jeg er også et B menneske og kan drøye litt før jeg kommer frem men jeg forventer ikke at noen jeg er sammen med skal sitte å tvinne tommeltotter mens de "venter". På lik måte som jeg heller ikke forventer at noen mener jeg skal måtte stå opp og haste meg ut av sengen før fuglene fiser i helgen. Nei det var ikke frekt av han. Tvert derimot. Anonymkode: a4e4a...367 26 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #20 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde gjort nøyaktig det samme, jeg vil ut å nyte dagen og ikke sove til 1130. Du ville slappe av, må da være fint at dere kan finne på ting hver for dere også. Han gikk vel ikke på tur i mange timer? Anonymkode: f993c...31e Var borte litt over en time. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg syns det er rart. Men han er sikkert en av dem som er kjempe rutinerte så du må henge på eller gå glipp av alt 🙁 Anonymkode: 86476...62e Ja, ikke at jeg hadde så lyst å gå tur i dette drittværet men følte meg veldig forlatt her. Nå er han og mekker noe lunsj til seg selv, han var sulten. Spurte om jeg var klar for middag snart, men jeg har jo nettopp spist. Nei, da tok han seg bare noe lett til seg selv og ville lage hjemmelaget lasagne senere. Ts Anonymkode: 37b03...141
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå