Gå til innhold

Den nye kjæresten stod opp og gikk på tur uten meg, er ikke det rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg besøker den nye kjæresten for overnatting en helg for første gang. Han var oppe i 9-tiden, men jeg ville sove litt lenger siden det ble sent i går. Han sa han hadde laget frokost, men at det da bare stod klart til jeg var klar å stå opp. Når jeg står opp 11.30 har han allerede spist og rundstykke står klar på benken. Han har kledd seg for en tur og sier han tenkte ta seg en tur, pålegg er i kjøleskapet, bare å ta frukt og kaffe, handduker finnes der og der. Jeg spør om ikke han vil vente, men han sier han har vært våken lenge og vil komme seg av gårde for en rask tur alene. 

Så det er ikke ferdig frokost, jeg må finne frem selv og så sitter jeg der alene. 

Han blir borte en times tid, nå er han i dusjen. Han hadde kjøpt noe sjokolade på turen som jeg ønsket meg i går, veldig omtenksomt. Men er det ikke bare veldig rart å spise uten meg og gå seg en tur alene når jeg er på besøk? Er det ikke meningen at vi skal være sammen? 

Vi har overnattet før, men da hastet av gårde til jobb/studier. Vært sammen bare noen måneder, så veldig ferskt og forventet kanskje noe annet. Er i slutten av 20-åra. 

Burde jeg si fra? 

Anonymkode: 37b03...141

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er rart. Men han er sikkert en av dem som er kjempe rutinerte så du må henge på eller gå glipp av alt 🙁

Anonymkode: 86476...62e

Skrevet

Virker en smule egoistisk? Hadde han vært singel lenge før han traff deg? 

Skrevet

Hadde gjort nøyaktig det samme, jeg vil ut å nyte dagen og ikke sove til 1130. Du ville slappe av, må da være fint at dere kan finne på ting hver for dere også. Han gikk vel ikke på tur i mange timer?

Anonymkode: f993c...31e

• Liker 34
  • Nyttig 4
Skrevet

Hadde aldri ligget så lenge når han har stått opp. Ja jeg elsker å ligge lenge i senga. Men jeg hadde tatt meg sammen tidlig i forholdet for å bli kjent med han. No etter 20 år så føler jeg at jeg kan ligge lenge uten dårlig samvittighet. 

Anonymkode: d8719...0c8

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
4 minutter siden, Gammelsmurfen said:

Virker en smule egoistisk? Hadde han vært singel lenge før han traff deg? 

why..?

Anonymkode: 89714...1b8

• Liker 15
Skrevet

Nei, ikke rart i det hele tatt. Han hadde jo vært oppe lenge, sikkert ventet på deg også. Men han setter jo ikke livet sitt på pause bare for at du skal ligge å såve til langt på dag. 

Anonymkode: 2ef1b...3d5

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet

Ærlig talt ts. Jeg er også et B menneske og kan drøye litt før jeg kommer frem men jeg forventer ikke at noen jeg er sammen med skal sitte å tvinne tommeltotter mens de "venter". På lik måte som jeg heller ikke forventer at noen mener jeg skal måtte stå opp og haste meg ut av sengen før fuglene fiser i helgen. Nei det var ikke frekt av han. Tvert derimot. 

Anonymkode: a4e4a...367

• Liker 26
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde gjort nøyaktig det samme, jeg vil ut å nyte dagen og ikke sove til 1130. Du ville slappe av, må da være fint at dere kan finne på ting hver for dere også. Han gikk vel ikke på tur i mange timer?

Anonymkode: f993c...31e

Var borte litt over en time. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg syns det er rart. Men han er sikkert en av dem som er kjempe rutinerte så du må henge på eller gå glipp av alt 🙁

Anonymkode: 86476...62e

Ja, ikke at jeg hadde så lyst å gå tur i dette drittværet men følte meg veldig forlatt her. 

Nå er han og mekker noe lunsj til seg selv, han var sulten. Spurte om jeg var klar for middag snart, men jeg har jo nettopp spist. Nei, da tok han seg bare noe lett til seg selv og ville lage hjemmelaget lasagne senere. 

Ts

Anonymkode: 37b03...141

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...