AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #1 Del Skrevet 21. januar 2024 For 5 mnd siden fikk jeg en soppinfeksjon som var vanskelig å bli kvitt. Da den endelig var borte begynte kjønnsleppene å svi fra eggløsning til mensen. Nå er soppen tilbake enda en gang og jeg holder på å bli gal. Har vært hos gynekolog 5(!!!!) ganger. Nå ønsker vi barn, men svært plagsomt med denne soppen og andre underlivsplagene. Har testet for alt mulig og prøvd alt. Bruker ikke truse evt. bare løse truser, vasket meg ikke med såpe, spiser ikke sukker. Har nå tatt en soppkur og tenkte å prøve meg på vivag kapsler enda en gang etter samleie. Noen som har noen gode råd for å få en god balanse nedi der. Anonymkode: af7a4...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #2 Del Skrevet 21. januar 2024 Kommer det etter sex? Hjelper kondom? Du kan reagere på partner Anonymkode: 0b6ff...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #3 Del Skrevet 21. januar 2024 Slet med det samme, fikk en langvarig diflucan-kur av legen. Tok en tablett i uka i flere måneder. Er over to år siden jeg var ferdig med kuren og har ikke hatt sopp siden. Anonymkode: 99d15...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #4 Del Skrevet 21. januar 2024 Vi har vært sammen i 6 år og hadde kun sopp helt i starten av forholdet vårt.. men det er vel ikke helt heldig med difulcan når man prøver? Anonymkode: af7a4...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #5 Del Skrevet 21. januar 2024 Er det noen som har erfaring med å bruke vivag i prøveperioden? Anonymkode: af7a4...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorma Skrevet 21. januar 2024 #6 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kommer det etter sex? Hjelper kondom? Du kan reagere på partner Anonymkode: 0b6ff...9f2 Får ikke sopp som en bivirkning av at man reagerer på partneren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #7 Del Skrevet 21. januar 2024 3 hours ago, Dorma said: Får ikke sopp som en bivirkning av at man reagerer på partneren. Jo, man kan faktisk det.. sperm gjør at pH verdien er høyere, og da trives sopp bedre.. Anonymkode: 23634...eee 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorma Skrevet 21. januar 2024 #8 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jo, man kan faktisk det.. sperm gjør at pH verdien er høyere, og da trives sopp bedre.. Anonymkode: 23634...eee For noe tull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #9 Del Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 17.36): Jo, man kan faktisk det.. sperm gjør at pH verdien er høyere, og da trives sopp bedre.. Anonymkode: 23634...eee Enig, forrige partneren min hadde jeg sopp hele tiden etter sex. Nå derimot, har jeg sjeldent sopp, om jeg har, så hjelper det faktisk å ha sex med partneren min 😅 Anonymkode: 3cbbf...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå