AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #1 Skrevet 21. januar 2024 Hvilke strømmetjenester er best om dagen? Har hatt netflix og hbo tidligere. Er åpen for det meste av sjangre, men liker mest krim og drama. Anonymkode: 930ae...933
Mutta Skrevet 8. januar #2 Skrevet 8. januar Ikke meg som spurte i fjor, men lurer på det samme. Liker best krim og drama. Ikke reality.
AnonymBruker Skrevet 8. januar #3 Skrevet 8. januar NRK er den eneste strømmetjenesten som ikke er helt håpløs. Det finnes gode enkeltfilmer på alle strømmetjenestene, men NRK er den som har desidert best kvalitet jevnt over. Anonymkode: 990f1...9d6 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4 Skrevet 8. januar Enig! Og her inne er det masse folk (dustehuer) som er enig med Listhaug om å legge ned NRK💩 Ellers har jeg Sky show time som har mye bra nå. Anonymkode: a9b58...3ac 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Skrevet 8. januar Jeg bruker Tv2 Play og Max mest😊 Anonymkode: 17156...037 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar #6 Skrevet 9. januar Rullere med 1-2 måneder mellom de 4-5 største tjenestene er det mest givende og økonomiske. Det å støtte hver tjeneste 12 måneder i året er tull og penger ut vinduet. Anonymkode: 6c4a6...2d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå