AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #1 Skrevet 21. januar 2024 I går var mannen på jobb fra morgenen av. Barna og jeg hadde en god stemning gjennom hele dagen. Vi var ute i snøen og gikk tur til butikken for å kjøpe inn til å lage muffins. Vi lagde muffins og de smakte en muffins hver før jeg og eldste barnet startet på middagen. Mannen kommer hjem og sier «hei» og vi svarer «hei». Jeg står og steker karbonadedeigen, eldste kutter grønnsaker og yngstemann sitter i sofaen og det har kommer smuler i sofaen etter muffins. Mannen øker stemmevolum kraftig og skriker: *navnet mitt* KOM her og tørk opp de smulene! Han har ikke lov å spise muffins i sofaen!!! Følg med litt da!!! Jeg tørker smulene og gir beskjed om at det er unødvendig å komme hjem å starte med kjeft med en gang han kommer hjem døra. Jeg kjenner rett og slett at jeg fortsatt er litt irritert jeg 🙈🙈🙈 Er det dårlig gjort av meg? Anonymkode: cac23...a12 6 2
Dorma Skrevet 21. januar 2024 #2 Skrevet 21. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I går var mannen på jobb fra morgenen av. Barna og jeg hadde en god stemning gjennom hele dagen. Vi var ute i snøen og gikk tur til butikken for å kjøpe inn til å lage muffins. Vi lagde muffins og de smakte en muffins hver før jeg og eldste barnet startet på middagen. Mannen kommer hjem og sier «hei» og vi svarer «hei». Jeg står og steker karbonadedeigen, eldste kutter grønnsaker og yngstemann sitter i sofaen og det har kommer smuler i sofaen etter muffins. Mannen øker stemmevolum kraftig og skriker: *navnet mitt* KOM her og tørk opp de smulene! Han har ikke lov å spise muffins i sofaen!!! Følg med litt da!!! Jeg tørker smulene og gir beskjed om at det er unødvendig å komme hjem å starte med kjeft med en gang han kommer hjem døra. Jeg kjenner rett og slett at jeg fortsatt er litt irritert jeg 🙈🙈🙈 Er det dårlig gjort av meg? Anonymkode: cac23...a12 Alle kan ha en dårlig dag. Nå strømmer sikkert kommentarene inn om at skilsmisse er veien å gå Endret 21. januar 2024 av Dorma 8 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #3 Skrevet 21. januar 2024 Jeg synes det er en skikkelig ufin måte å oppføre seg på. Han kommer hjem til familien sin der det er harmoni og dere koser dere og skriker og styrer... Jeg hadde blitt dritforbannet. Anonymkode: 32db7...322 36 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #4 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er en skikkelig ufin måte å oppføre seg på. Han kommer hjem til familien sin der det er harmoni og dere koser dere og skriker og styrer... Jeg hadde blitt dritforbannet. Anonymkode: 32db7...322 Da blir sikkert stemningen bedre I heimen, far er sur og mor er dritforbannet. Anonymkode: 16ea6...dac 6 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 Populært innlegg #5 Skrevet 21. januar 2024 Hva? En voksen mann som kommanderer sin kone til å rydde opp? Er han funksjonshemmet? Er det ikke hans barn? For en solstråle🙄 Anonymkode: c2db6...486 54 2 15
Ananas. Skrevet 21. januar 2024 #6 Skrevet 21. januar 2024 Hvis han ellers er en fyr du setter pris på, og dette er et utbrudd mer enn en vane, så tror jeg at man har mest å vinne på å sette sånt på «dårlig dag»-kontoen uten å dvele mer ved det. Vi har alle våre feil og mangler, og noen dager ligger de mer latent enn andre. 11 5
lillevill Skrevet 21. januar 2024 #7 Skrevet 21. januar 2024 (endret) For en ape. 😳 Endret 21. januar 2024 av lillevill Skrifeleif 🤭 12
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #8 Skrevet 21. januar 2024 Kanskje mannen din har godt av å dra på et sinnemestringskurs? Anonymkode: fc62f...43d 9
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #9 Skrevet 21. januar 2024 Du vet ikke hva han har opplevd på jobb som gjør at det tar fyr når han kommer hjem. Er du perfekt alltid kanskje? Anonymkode: 20314...a5c 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #10 Skrevet 21. januar 2024 Er det første gang eller skjer det ofte? Det tenker jeg er avgjørende. Alle kan ha en dårlig dag Anonymkode: a9e2d...95c 10
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #11 Skrevet 21. januar 2024 Bare å vise han hvor støvsugeren står og plante den i hånden hans! Smørblid replisere: Værsågod! Anonymkode: 811d4...6be 12
Snuffa99 Skrevet 21. januar 2024 #12 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): I går var mannen på jobb fra morgenen av. Barna og jeg hadde en god stemning gjennom hele dagen. Vi var ute i snøen og gikk tur til butikken for å kjøpe inn til å lage muffins. Vi lagde muffins og de smakte en muffins hver før jeg og eldste barnet startet på middagen. Mannen kommer hjem og sier «hei» og vi svarer «hei». Jeg står og steker karbonadedeigen, eldste kutter grønnsaker og yngstemann sitter i sofaen og det har kommer smuler i sofaen etter muffins. Mannen øker stemmevolum kraftig og skriker: *navnet mitt* KOM her og tørk opp de smulene! Han har ikke lov å spise muffins i sofaen!!! Følg med litt da!!! Jeg tørker smulene og gir beskjed om at det er unødvendig å komme hjem å starte med kjeft med en gang han kommer hjem døra. Jeg kjenner rett og slett at jeg fortsatt er litt irritert jeg 🙈🙈🙈 Er det dårlig gjort av meg? Anonymkode: cac23...a12 Luksus krangel i forhold til andre. 😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #13 Skrevet 21. januar 2024 Er det "muligens" ikke første gang at du lar barna sitte og spise og grise i sofaen selv om du vet de ikke får lov? Du vet hvor utrolig ekkelt det blir under sofaputene når unger spiser i sofaen? Anonymkode: a0fe3...880 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #14 Skrevet 21. januar 2024 lillevill skrev (13 minutter siden): Får en ape. 😳 Hvem får du ape av da vennen? ❤️ Anonymkode: ffed4...f93 5 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #15 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem får du ape av da vennen? ❤️ Anonymkode: ffed4...f93 Av et får muligens? Anonymkode: a0fe3...880
lillevill Skrevet 21. januar 2024 #16 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): I går var mannen på jobb fra morgenen av. Barna og jeg hadde en god stemning gjennom hele dagen. Vi var ute i snøen og gikk tur til butikken for å kjøpe inn til å lage muffins. Vi lagde muffins og de smakte en muffins hver før jeg og eldste barnet startet på middagen. Mannen kommer hjem og sier «hei» og vi svarer «hei». Jeg står og steker karbonadedeigen, eldste kutter grønnsaker og yngstemann sitter i sofaen og det har kommer smuler i sofaen etter muffins. Mannen øker stemmevolum kraftig og skriker: *navnet mitt* KOM her og tørk opp de smulene! Han har ikke lov å spise muffins i sofaen!!! Følg med litt da!!! Jeg tørker smulene og gir beskjed om at det er unødvendig å komme hjem å starte med kjeft med en gang han kommer hjem døra. Jeg kjenner rett og slett at jeg fortsatt er litt irritert jeg 🙈🙈🙈 Er det dårlig gjort av meg? Anonymkode: cac23...a12 Forstår godt du er irritert. Har du spurt han om hva som gnager? 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #17 Skrevet 21. januar 2024 Det har nok vert en tøff dag på jobb og ofte kommer det ut hjemme i trygge omgivelser alt man har bitt seg i på jobb. Spør heller om det har skjedd noe og vent på svar dør du sier at reaksjonen hjemme ikke er ok. Anonymkode: de429...f99 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #18 Skrevet 21. januar 2024 Alle kan være litt ubetenksomme på en dårlig dag.. Anonymkode: fa7ee...b0a
Gjest Kalsberg92 Skrevet 21. januar 2024 #19 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): I går var mannen på jobb fra morgenen av. Barna og jeg hadde en god stemning gjennom hele dagen. Vi var ute i snøen og gikk tur til butikken for å kjøpe inn til å lage muffins. Vi lagde muffins og de smakte en muffins hver før jeg og eldste barnet startet på middagen. Mannen kommer hjem og sier «hei» og vi svarer «hei». Jeg står og steker karbonadedeigen, eldste kutter grønnsaker og yngstemann sitter i sofaen og det har kommer smuler i sofaen etter muffins. Mannen øker stemmevolum kraftig og skriker: *navnet mitt* KOM her og tørk opp de smulene! Han har ikke lov å spise muffins i sofaen!!! Følg med litt da!!! Jeg tørker smulene og gir beskjed om at det er unødvendig å komme hjem å starte med kjeft med en gang han kommer hjem døra. Jeg kjenner rett og slett at jeg fortsatt er litt irritert jeg 🙈🙈🙈 Er det dårlig gjort av meg? Anonymkode: cac23...a12 Men… du må jo tåle at han har dårlig dager, hvorfor er du satt ut av det så menge etterpå?
Gjest Kalsberg92 Skrevet 21. januar 2024 #20 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Bare å vise han hvor støvsugeren står og plante den i hånden hans! Smørblid replisere: Værsågod! Anonymkode: 811d4...6be Eller møte han med forståelse ikke rart det er så mange alene mødre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå