AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #1 Skrevet 21. januar 2024 For den god del år tilbake hadde jeg en kamerat som begynte å snakke med meg om sex. Jeg hadde bare erfaring med onani. Nysgjerrigheten tok overhånd da han foreslo at vi skulle kle oss naken og utforske pikkene våre. Vi ble begge raskt stive. Hans pikk var mye større en min og jeg spurte om å få onanere han. Det fikke jeg lov til. Jeg husker fortsatt den ruglete overflaten på skaftet og det glatte penishodet. Det gikk til slutt for oss begge og jeg fikk spruten hans over hendene mine og på magen. Sæden hans var helt hvit og glatt og til slutt slikket jeg pikkhodet hans ren. Det smakte salt, men var ellers helt OK å kjenne på. Opplevelsen av å ha sex med en mann var positiv og har ikke angret. Senere tok han initiativ til å ha sex sammen på nytt, men da tenkte jeg at det ikke lenger var OK. Jeg var da blitt et litt eldre. Har siden lekt med tanken på å være sammen med en mann en gang i blant, men lar det være med tanken. Men jeg angrer ikke på erfaringen. Jeg er nå i et forhold med en kvinne, men har ikke fortalt henne om denne episoden. Jeg tror heller ikke jeg kommer til å fortelle det. Eller skulle jeg det? Anonymkode: f79b9...76b
Rosa Gnom Skrevet 21. januar 2024 #2 Skrevet 21. januar 2024 Gratulerer. Du er homofil eller bifil / biseksuell. Eller så vet jeg ikke hva du vil med dette inlegget. Det sier seg selv at ingen heterofile menn har onanert andre menn. Ikke at det er noe galt med det. 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #3 Skrevet 21. januar 2024 4 minutter siden, Rosa Gnom said: Gratulerer. Du er homofil eller bifil / biseksuell. Eller så vet jeg ikke hva du vil med dette inlegget. Det sier seg selv at ingen heterofile menn har onanert andre menn. Ikke at det er noe galt med det. Rosa Gnom - du burde kanskje avstå fra å svare siden du ikke har særlig relevant erfaring. Jeg er født på åttitallet. Fucking Åmål frigjorde oss. For meg og andre jeg kjenner er det helt ok og ha erfaring fra samme kjønn uten å måtte sette seg selv i bås. Alle snakker ikke like åpent om dette, særlig ikke menn, men vil tro dette er veldig normalt! Anonymkode: cab32...d12 7 1 1
Rosa Gnom Skrevet 21. januar 2024 #4 Skrevet 21. januar 2024 Har jeg ikke erfaring? Hvordan vet du det? Jeg er også født på 80 tallet og fikk med meg fucking åmål. Slapp av. Det er helt greit å være homofil. Ikke noe galt i det,men det du snakker om er å være homofi / bifil. Og det er helt ok. 3 2
Gjest Medelsvensson Skrevet 21. januar 2024 #5 Skrevet 21. januar 2024 (endret) 14 minutter siden, Rosa Gnom said: Gratulerer. Du er homofil eller bifil / biseksuell. Eller så vet jeg ikke hva du vil med dette inlegget. Det sier seg selv at ingen heterofile menn har onanert andre menn. Ikke at det er noe galt med det. TS her. Jeg var svært ung da dette skjedde og har tenkt av seksuell legning kanskje ikke er så fasttømret som en vil ha det til. Kanskje det er noe som endrer se med årene. Ettersom en blir eldre preges vi sterkt av andres moral og samfunnets normer. Jeg ønsket bare å finne ut om andre menn har tilsvarende erfaringer. Siden dette var en engangshendelse vil jeg ikke betrakte meg som verken homofil, men jeg har tenkt en del ganger at jeg er bifil. Endret 21. januar 2024 av Medelsvensson
Rosa Gnom Skrevet 21. januar 2024 #6 Skrevet 21. januar 2024 Medelsvensson skrev (1 minutt siden): TS her. Jeg var svært ung da dette skjedde og har tenkt av seksuell legning kanskje ikke er så fasttømret som en vil ha det til. Kanskje det er noe som endrer se med årene. Ettersom en blir eldre preges vi sterkt av andres moral og samfunnets normer. Jeg ønsket bare å finne ut om andre menn har tilsvarende erferinger. Ja,kanskje det. Det er jo mange som er fluid også.
Einus Skrevet 21. januar 2024 #7 Skrevet 21. januar 2024 Ikke fortell!!! Det å ha hatt en bifil handling oppleves forskjellig fra kvinne til kvinne. Om hun skulle reagert med vantro, hva har du da å svare…. La det ligge og heller ta vare på opplevelsen som et minne… 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #8 Skrevet 21. januar 2024 28 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er nå i et forhold med en kvinne, men har ikke fortalt henne om denne episoden. Jeg tror heller ikke jeg kommer til å fortelle det. Eller skulle jeg det? Om du har et avklart forhold til hvorfor du ønsker å fortelle det og er inneforstått med at det kan forandre relasjonen deres så er det kanskje greit. Om du for eksempel ønsker at hun skal bli kjent med denne siden av deg. Men å fortelle det bare for å gjøre det uten mål og mening er kanskje ikke så lurt. Det er ikke alt av forhistorie som trenger å deles selv om man er i et forhold. Anonymkode: 2d36a...dc0 1 1
Gjest Medelsvensson Skrevet 21. januar 2024 #9 Skrevet 21. januar 2024 8 minutter siden, Einus said: Ikke fortell!!! Det å ha hatt en bifil handling oppleves forskjellig fra kvinne til kvinne. Om hun skulle reagert med vantro, hva har du da å svare…. La det ligge og heller ta vare på opplevelsen som et minne… TS her. Takk for rådet. Da lar jeg det ligge.
Nowayback Skrevet 21. januar 2024 #10 Skrevet 21. januar 2024 For de fleste kvinner er det dumpegrunn, så best å ikke si noe. 1
Gjest Medelsvensson Skrevet 21. januar 2024 #11 Skrevet 21. januar 2024 2 minutter siden, DelvisPresley said: For de fleste kvinner er det dumpegrunn, så best å ikke si noe. Takk for råd. Jeg lar det ligge.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #12 Skrevet 21. januar 2024 Ikke at du trenger å fortelle. Men dumpegrunn er det da ikke. Anonymkode: 2f39a...645 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #13 Skrevet 21. januar 2024 Medelsvensson skrev (1 minutt siden): Takk for råd. Jeg lar det ligge. Gled deg heller over opplevelsen, fantaser så mye du vil om det Du trenger heller ikke tenke på legning, man er ikke bisex fordi man utforsker ting. Jeg har selv hatt sex med kvinner etpar ganger i livet, men er ikke bifil/bisex for det. Anonymkode: 2b6fb...c75
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #14 Skrevet 21. januar 2024 Ikke dumpegrunn for min del, men jeg hadde nok lurt på om du fantaserte mer om menn enn du ga uttrykk for, eller hadde behov for å prøve det igjen. Så mulig jeg hadde blitt usikker. Selv er jeg nok biseksuell, men jeg har aldri møtt noen kvinner jeg kunne tenke meg å ha sex med, og blir bare forelsket i menn. Har fortalt noe til samboeren min, men de fleste fantasiene holder jeg for meg selv, vil ikke gjøre ham usikker. Anonymkode: 35f10...8e2 1
Gjest Medelsvensson Skrevet 21. januar 2024 #15 Skrevet 21. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Gled deg heller over opplevelsen, fantaser så mye du vil om det Du trenger heller ikke tenke på legning, man er ikke bisex fordi man utforsker ting. Jeg har selv hatt sex med kvinner etpar ganger i livet, men er ikke bifil/bisex for det. Anonymkode: 2b6fb...c75 Kjekt å høre fra andre med tilsvarende erfaringer.
Gjest Medelsvensson Skrevet 21. januar 2024 #16 Skrevet 21. januar 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke at du trenger å fortelle. Men dumpegrunn er det da ikke. Anonymkode: 2f39a...645 Det tenker jeg også.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #17 Skrevet 21. januar 2024 Hold det for deg selv. Om kjæresten min hadde kommet med noe sånt hadde jeg rett og slett fått et helt nytt syn på han. Anonymkode: fbc70...931 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #18 Skrevet 21. januar 2024 Aldri prøvd og ser egentlig på meg selv som minst 90% heterofil, men er litt nysgjerrig er jeg og kunne godt prøvd det en gang bare for å få det ut av systemet. Jeg ville imidlertid aldri fortalt dette til en kvinne uten å på forhånd være helt sikker på at hun synes det er greit. De fleste kvinner er innerst inne ganske homofobe av seg, selv om de kanskje gir uttrykk for noe annet. Anonymkode: a0abe...44b 1 1
Artmo3 Skrevet 21. januar 2024 #19 Skrevet 21. januar 2024 Kvinner generelt har mye fordommer mot menn som har hatt seksuell erfaring med andre menn, så det er veldig risky å ta opp, sjansen for at hun vil se ned på deg er stor. Så jeg ville holdt dette for meg selv
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #20 Skrevet 21. januar 2024 Artmo3 skrev (1 minutt siden): Kvinner generelt har mye fordommer mot menn som har hatt seksuell erfaring med andre menn, så det er veldig risky å ta opp, sjansen for at hun vil se ned på deg er stor. Så jeg ville holdt dette for meg selv Enig. Spesielt siden dette er noe som fortsatt forekommer på gutteturer. Anonymkode: 2f1c6...033 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå