AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #1 Skrevet 21. januar 2024 Jeg har fått en ny leder på jobb og han er altså så mye. Takler det virkelig ikke. Han har bare jobbet en uke, men er allerede lei. Han gjør så utrolig mye ut av seg, hyler og skriker. Blir helt matt av det. Mistenker homofil. Han er veldig overdrevent positiv også og det blir bare for mye. Jeg klarer faktisk ikke ta han seriøst heller. Har bare bitt meg i det og spilt med hittil, men vet ikke hvor lenge jeg klarer det. Bør man ikke klare å tilpasse stilen sin når man blir leder et sted? Han er jo sikkert flink og alt det der, men det funker jo ikke når han holder på sånn. Anonymkode: d067d...825
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #2 Skrevet 21. januar 2024 Er det deg igjen? Du som har hatt tråder om homofile kolleger som «hyler og skriker» tidligere? Lurer på om du er i skapet? Har og har hatt mange homofile kolleger, venner, familiemedlemmer, trenere, aldri opplevd slik oppførsel du beskriver. Anonymkode: 8e340...06d 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #3 Skrevet 21. januar 2024 Her har du hvertfall en likesinnet som også bruker uttrykket «hyler og skriker» Anonymkode: 8e340...06d 1
Bombasi Skrevet 21. januar 2024 #4 Skrevet 21. januar 2024 Det kan være en overgangsfase. En ny i en sentral posisjon som overkompenserer for manglende nettverk, ro og tillit i stillingen, og som ønsker å komme inn i rutiner, det sosiale og i stillingen raskest mulig, og blir da så ALTFOR mye for dere. Gi han noen måneder til å tilpasse seg og slå seg til ro. Er han enda slik etter et halvt års tid, så bør du ta opp problemstillingen med tillitsvalgte, slik at de kan løfte det videre mot ledelsen. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå