AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #1 Skrevet 21. januar 2024 Jeg skal i dåp neste helg. I innbydelsen blir gjestene oppfordret til å skrive et personlig råd til dåpsbarnet. Kan noen hjelpe meg tips hva jeg kan skrive. Dåpsbarnet er en jente. Anonymkode: 8ae27...232
Dorma Skrevet 21. januar 2024 #2 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skal i dåp neste helg. I innbydelsen blir gjestene oppfordret til å skrive et personlig råd til dåpsbarnet. Kan noen hjelpe meg tips hva jeg kan skrive. Dåpsbarnet er en jente. Anonymkode: 8ae27...232 Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot deg 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #3 Skrevet 21. januar 2024 "Verden er et skummelt sted! Husk å låse døra!" Anonymkode: 5153b...435
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #4 Skrevet 21. januar 2024 Det er en lykke i livet som ikke kan vendes til lede - det at du gleder en annen det er den eneste glede. (Arnulf Øverland) Din tanke er fri (Alf Cranner) Krig er forakt for liv. Fred er å skape. (Nordahl Grieg) Respekter dem som leter etter sannheten. Sky dem som sier de har funnet den. (André Gide) Betre byrdi du ber 'kje i bakken enn mannavit mykje. D'er betre enn gull i framand gard; vit er vesalmanns trøyst. (Håvamål) Alternativt leter du i ordspråkene i Bibelen (dåpen er jo tross alt en kristen handling). Hvis foreldrene har nok humor: Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow. (Frank Zappa) Anonymkode: f2afe...3e0
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #5 Skrevet 21. januar 2024 Du skal alltid være snill og god mot alle du møter på din vei, men husk også at du skal være snill og god mot deg ❤️ Anonymkode: 32599...a8d
Minitee Skrevet 21. januar 2024 #6 Skrevet 21. januar 2024 (endret) «drøm stort, tenk større, bli størst» Endret 21. januar 2024 av Minitee
Gjest Jentamedtekopp Skrevet 21. januar 2024 #7 Skrevet 21. januar 2024 Hvis du reiser tilbake i tid. Ikke trakk på NOE.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #8 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du skal alltid være snill og god mot alle du møter på din vei, men husk også at du skal være snill og god mot deg ❤️ Anonymkode: 32599...a8d Den var enkel og fin, passende til et barn! Anonymkode: 5153b...435
Hareena Skrevet 21. januar 2024 #9 Skrevet 21. januar 2024 ChatGPT: 1. "Vær nysgjerrig og utforsk verden rundt deg med åpent sinn." 2. "Viktigheten av å dele med andre og være medfølende." 3. "Sett alltid pris på kunnskap og lær av livets erfaringer." 4. "Bygg sterke relasjoner basert på respekt og kjærlighet." 5. "Ha mot til å forfølge dine drømmer og mål." 6. "Vær tålmodig og håndter utfordringer med styrke." 7. "Respekter naturen og ta vare på miljøet." 8. "Viktig å gi tilbake til samfunnet og hjelpe de som trenger det." 9. "Lær å sette pris på små øyeblikk og gleder i livet." 10. "Alltid vær tro mot deg selv og dine verdier."
fru Alving Skrevet 21. januar 2024 #10 Skrevet 21. januar 2024 Siden det er en jente og jenter møtes med så mange forventninger av ulike slag så ville mitt råd være Hold stenhårdt fast i greia di! Som også er tittelen på en bok om kvinnelige kunstnere og en utstilling. Eline Mugaas, Elise Storsveen, Wenche Mühleisen (red.): Hold stenhårdt fast på greia di. Kunst og feminisme i Norge 1968–1989 | Kunst og Kultur (idunn.no)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå