AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #1 Del Skrevet 21. januar 2024 Jeg skal i dåp neste helg. I innbydelsen blir gjestene oppfordret til å skrive et personlig råd til dåpsbarnet. Kan noen hjelpe meg tips hva jeg kan skrive. Dåpsbarnet er en jente. Anonymkode: 8ae27...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorma Skrevet 21. januar 2024 #2 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skal i dåp neste helg. I innbydelsen blir gjestene oppfordret til å skrive et personlig råd til dåpsbarnet. Kan noen hjelpe meg tips hva jeg kan skrive. Dåpsbarnet er en jente. Anonymkode: 8ae27...232 Gjør mot andre det du vil andre skal gjøre mot deg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #3 Del Skrevet 21. januar 2024 "Verden er et skummelt sted! Husk å låse døra!" Anonymkode: 5153b...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #4 Del Skrevet 21. januar 2024 Det er en lykke i livet som ikke kan vendes til lede - det at du gleder en annen det er den eneste glede. (Arnulf Øverland) Din tanke er fri (Alf Cranner) Krig er forakt for liv. Fred er å skape. (Nordahl Grieg) Respekter dem som leter etter sannheten. Sky dem som sier de har funnet den. (André Gide) Betre byrdi du ber 'kje i bakken enn mannavit mykje. D'er betre enn gull i framand gard; vit er vesalmanns trøyst. (Håvamål) Alternativt leter du i ordspråkene i Bibelen (dåpen er jo tross alt en kristen handling). Hvis foreldrene har nok humor: Watch out where the huskies go, and don't you eat that yellow snow. (Frank Zappa) Anonymkode: f2afe...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #5 Del Skrevet 21. januar 2024 Du skal alltid være snill og god mot alle du møter på din vei, men husk også at du skal være snill og god mot deg ❤️ Anonymkode: 32599...a8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitee Skrevet 21. januar 2024 #6 Del Skrevet 21. januar 2024 (endret) «drøm stort, tenk større, bli størst» Endret 21. januar 2024 av Minitee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jentamedtekopp Skrevet 21. januar 2024 #7 Del Skrevet 21. januar 2024 Hvis du reiser tilbake i tid. Ikke trakk på NOE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #8 Del Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du skal alltid være snill og god mot alle du møter på din vei, men husk også at du skal være snill og god mot deg ❤️ Anonymkode: 32599...a8d Den var enkel og fin, passende til et barn! Anonymkode: 5153b...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 21. januar 2024 #9 Del Skrevet 21. januar 2024 ChatGPT: 1. "Vær nysgjerrig og utforsk verden rundt deg med åpent sinn." 2. "Viktigheten av å dele med andre og være medfølende." 3. "Sett alltid pris på kunnskap og lær av livets erfaringer." 4. "Bygg sterke relasjoner basert på respekt og kjærlighet." 5. "Ha mot til å forfølge dine drømmer og mål." 6. "Vær tålmodig og håndter utfordringer med styrke." 7. "Respekter naturen og ta vare på miljøet." 8. "Viktig å gi tilbake til samfunnet og hjelpe de som trenger det." 9. "Lær å sette pris på små øyeblikk og gleder i livet." 10. "Alltid vær tro mot deg selv og dine verdier." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 21. januar 2024 #10 Del Skrevet 21. januar 2024 Siden det er en jente og jenter møtes med så mange forventninger av ulike slag så ville mitt råd være Hold stenhårdt fast i greia di! Som også er tittelen på en bok om kvinnelige kunstnere og en utstilling. Eline Mugaas, Elise Storsveen, Wenche Mühleisen (red.): Hold stenhårdt fast på greia di. Kunst og feminisme i Norge 1968–1989 | Kunst og Kultur (idunn.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå