AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #1 Skrevet 21. januar 2024 Jeg har hatt nummenhet i hånda og oppå på underarmen nede mot håndleddet, og får følelse av støt innimellom. Det har vært sånn lenge uten at jeg har sjekket opp idet, siden jeg har fibromyalgi. Og nå i det siste så føles håndleddet så svakt, og jeg får lett vondt av vanlige bevegelser. Så jeg googlet "svakt håndledd" og det kom opp mye i forbindelse med leddgikt og senebetennelse, men jeg er ikke hoven. Og KTS står at man får det i forbindelse med bl.a overvekt og diabetes, noe jeg ikke kan si at gjelder meg.. Noen som har det minste anelse? Jeg skal be om legetime til uka. Anonymkode: c8477...738
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #2 Skrevet 21. januar 2024 Ja, jeg fikk det under svangerskap for 22 år siden, pga svangerskapsforgiftning og mye vann i kroppen. Jeg sliter med varig nedsatt følsomhet i fingrene etter dette, så ta det absolutt på alvor og få behandling fort. Jeg fikk skinne å gå og sove med, men ikke operasjon fordi det var såpass kort tid igjen til termin (planlagt keisersnitt). De ville operert fort hvis det ikke var for graviditet. Anonymkode: c9905...308 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #3 Skrevet 21. januar 2024 Jeg har det i forbindelse med graviditet. Jeg vet ikke om det vil forsvinne med vannet i kroppen, men vil tro det. Jeg tror ikke det er noen farlig tilstand. Og det er behandling å få. Bruk skinne, enn så lenge. Eller sirkulasjonshansker. Anonymkode: 3b826...6d5 1
Gjest issoras Skrevet 21. januar 2024 #4 Skrevet 21. januar 2024 Jeg har en liten mistanke om at jeg kan ha det, men er usikker. Er hovedsakelig på natta jeg sliter og det rammer hele armen. Sliter litt også under sykling. Men siden det rammer hele armen er jeg i tvil. 🤔 Hadde det under svangerskap, da slet jeg med strikking, skriving osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå