Gå til innhold

Parkeringsmafiaen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi vi er nordmenn. Vi klarer bare å klage. Sette foten ned og gå i tog for å protestere mot det vi er imot er ikke vår ting.

• Liker 1
Skrevet
Millinea skrev (45 minutter siden):

Fordi vi er nordmenn. Vi klarer bare å klage. Sette foten ned og gå i tog for å protestere mot det vi er imot er ikke vår ting.

Er så enig. Vi nordmenn må være det mest naive folkeslaget som finnes. Vi klager litt på sosiale medier, lager en facebook-gruppe i protest, og når ingenting skjer, glemmer vi hele greia og godtar at det bare er sånn. 

Parkeringsselskaper opererer på en måte som er helt galskap. Det er ingen innslag av sunn fornuft, eller rom for små feil. Jeg slo inn en 0 for mye på registreringsnummeret på bilen min en gang. Jeg fikk (selvfølgelig) bot, for de fant ikke at jeg hadde betalt avgiften. Lappen lå jo i vinduet, men nei, nummeret inneholdt jo en 0 for mye. Men de fant lett bilen når boten skulle legges under vindusviskeren da.... Prøvde å klage, men helt nytteløst. 

Anonymkode: cf191...75c

Skrevet

Mitt første barn ble født da parkeringen min på Voss sykehus gikk ut. Det kommunale parkeringsselskapet syntes ikke at det var en god nok unnskyldning for å slippe bot - jeg var der et par timer senere for å fylle på. #priorities

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...