Gå til innhold

Siste nevneverdige eksempel på passiv aggressivitet i ditt liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mye oassiv aggressive folk der ute. Jeg er relativt lei av passiv aggressivitet blitt nesten en del sv kulturen. 

Hva er siste nevneverdige eller minneverdige passiv aggressive hendelse i ditt liv? 

Anonymkode: e7bf4...b26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du har opplevd så med av det, beskriv en hendelse?

jeg vet egentlig ikke

Skrevet

Jeg var passiv aggressiv mot en kollega for ikke lenge siden. Min erfaring med denne kollegaen er at han ikke tåler å bli motsagt eller få konstruktiv kritikk, og at han da bli aggressiv. Istedenfor å adresse et par episoder med ham ble jeg avvisende og baksnakket ham til andre kolleger. 

Skrevet

Er usikker på om dette er passivt-aggressivt, men har en (ikke nær) veninne som er veldig unnskyldende innimellom på messenger, om hun ikke svarer. Samme hvem av oss som starter chat. Jeg krever/forventer aldri at andre skal være tilgjengelige hele tiden, noe jeg også formidler til henne. Men jeg blir irritert når beklagelsen+en liste med en hel rekke med ting hun har gjort den dagen, og at gjøremålene aldri tar slutt og at alle forventer noe osv. Føler at hun gjør seg til et offer. Og klandrer meg og. Selv om det oftest er hun som melder først😅Selv svarer jeg når det passer, og maser generelt lite på andre.

Anonymkode: 858b4...6a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...