Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om venninner som ikke svarer på meldinger. Spesielt når dtørre ting skjer i livet ditt. De bare svarer ikke på det du forteller og sender deg istedet snap av middagen sin? 

Anonymkode: d0dc3...7b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å spørre om det jeg jeg lurer på i stedet for å bare tenke på det.

Anonymkode: d4649...402

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg pleier å spørre om det jeg jeg lurer på i stedet for å bare tenke på det.

Anonymkode: d4649...402

Du tenker sånn: Hvorfor svarer du aldri på meldinger? 

Skrevet

Er du sikker på at vennene dine har mottatt meldingene dine?

(venninnen min har hatt problemer med mottak av meldinger fra flere avsendere, men alle mottar hennes)

Anonymkode: 5051e...167

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du sikker på at vennene dine har mottatt meldingene dine?

(venninnen min har hatt problemer med mottak av meldinger fra flere avsendere, men alle mottar hennes)

Anonymkode: 5051e...167

Ja, på snapchat og messenger kan man se om meldinger er mottatt/ lest. 

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du tenker sånn: Hvorfor svarer du aldri på meldinger? 

Nei det er kleint. Hun svarer ikke på meldinger = hun er ikke interessert. Eller det du sender meldinger om er ikke interessant elle rnoe hun har et svar til. 

Skrevet

Hun er uinteressert, misunnelig, for travel....? Umulig å vite. 

Ikke sikkert hun tar meldinger på Snap som noe Seriøst hun skal svare på. 

Anonymkode: c308c...21d

Skrevet
1 minutt siden, theTitanic said:

Nei det er kleint. Hun svarer ikke på meldinger = hun er ikke interessert. Eller det du sender meldinger om er ikke interessant elle rnoe hun har et svar til. 

Ikke sant. Jeg syns det er kleint og tenker ofte at hun ikke er interessert, men plutselig kommer hun med at hun liker meg sånn en gang i året eller noe...føler hun gir meg sånne bitte små dråper. Tenker at det er best for min egen sjels fred å ikke ha noe med henne å gjøre.  Så sender jeg ikke en melding på flere uker og plutselig kommer en melding. Vi sender noen meldinger to tre og så svarer hun ikke og sender bilde av middagen sin. Skjønner ikke skiten...

• Liker 1
Skrevet

Spør du venninnen din om noe? Eller bare forteller du om noe?

Når jeg forteller noe, er det ikke alltid venninnen min svarer på det. Bryr meg ikke om det, selv om det kanskje hadde vært hyggelig med en kommentar. Men jeg svarer hekler ikke alltid på noe som noen bare forteller om eller sender bilde av. Noen ganger tenker jeg at jeg ikke svarer her, men snakker med henne om det neste gang vi treffes. 

Men spor jeg om noe, så får jeg svar. Da svarer jeg også alltid på spørsmål

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, exictence said:

Spør du venninnen din om noe? Eller bare forteller du om noe?

Når jeg forteller noe, er det ikke alltid venninnen min svarer på det. Bryr meg ikke om det, selv om det kanskje hadde vært hyggelig med en kommentar. Men jeg svarer hekler ikke alltid på noe som noen bare forteller om eller sender bilde av. Noen ganger tenker jeg at jeg ikke svarer her, men snakker med henne om det neste gang vi treffes. 

Men spor jeg om noe, så får jeg svar. Da svarer jeg også alltid på spørsmål

Hun spurte jeg svarte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

..føler hun gir meg sånne bitte små dråper. Tenker at det er best for min egen sjels fred å ikke ha noe med henne å gjøre.  Så sender jeg ikke en melding på flere uker og plutselig kommer en melding. Vi sender noen meldinger to tre og så svarer hun ikke og sender bilde av middagen sin. Skjønner ikke skiten...

Er det best for deg å ikke ha kontakt i det hele tatt, fremfor å ha kontakt noen ganger innimellom?

Jeg har flere venninner jeg har kontakt med litt her og der. Det kan både gå uker og måneder, noen år, i mellom hver gang. Men hyggelig å ha det sånn, synes jeg. Det setter jeg pris på.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun spurte jeg svarte. 

Da har hun jo tatt kontakt. Du svarte og fortalte noe. Hun følte vel ikke behov for å kommentere eller spørre videre. Det er vel greit?

Endret av exictence
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva tenker dere om venninner som ikke svarer på meldinger. Spesielt når dtørre ting skjer i livet ditt. De bare svarer ikke på det du forteller og sender deg istedet snap av middagen sin? 

Da tenker jeg at det du sendte krever tid for å svare godt/ordentlig, mens snap av middag er noe som ikke tar tid og sendes til mange. Vil du heller at hun skulle droppet den snappen?

Skrevet
1 minutt siden, exictence said:

Da har hun jo tatt kontakt. Du svarte og fortalte noe. Hun følte vel ikke behov for å kommentere eller spørre videre. Det er vel greit?

Ikke vant til sånn kommunikasjon som stopper brått. Syns det er uhøflig faktisk, unaturlig slutt. 

Skrevet
Just now, Rosa Sitron said:

Da tenker jeg at det du sendte krever tid for å svare godt/ordentlig, mens snap av middag er noe som ikke tar tid og sendes til mange. Vil du heller at hun skulle droppet den snappen?

Det var ikke snap men messenger, ikke at det gjør noe forskjell. Ja får se om det kommer noe svar da. Jeg har nok bestemt meg for å ikke være den som tar kontakt lenger, det må hun gjøre nå om hun er interessert. Hun får meg bare til å føle meg som en mase kråke som hun ikke egentlig ønsker å ha i sitt liv. Fordi det er alltid slik: Jeg tar kontakt... vi prater litt og så ignorerer hun meg og jeg føler meg helt verdiløs i livet hennes. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke vant til sånn kommunikasjon som stopper brått. Syns det er uhøflig faktisk, unaturlig slutt. 

Hva var unaturlig med det?

Hun tok initiativ. Du svarte. Dere sendte en veldig hver.

Kjenner jeg faktisk ble litt nysgjerrig på dialogen deres, hvorfor du synes det var en unaturlig slutt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det spørs jo litt på hvordan du sender melding.

Er det melding direkte til denne personen. Eller er det en snap som sendes.

Jeg får mange snapper av bestevenninnen min hver dag. Mange av dem om ulikt. Og jeg har ikke for vane å svare på snapper, da de gjerne sendes til flere og ikke er personlige.

Jeg ser på snap som et øyeblikk i livet noen ønsker å dele, og ikke en intim melding som må besvares.

MEN om det er snakk om at du faktisk sender en melding til meg alene om; Svigermor er her og jeg er lei meg. Da ville jeg ha svart på det.

Anonymkode: 2f7d0...592

Skrevet

Du sier at du tok kontakt, samtidig sier du at hun tok kontakt først. Litt uforståelig for meg

Skrevet
Just now, exictence said:

Du sier at du tok kontakt, samtidig sier du at hun tok kontakt først. Litt uforståelig for meg

Jeg har pleid å ta kontakt med henne annenhver uke eller mer eller mindre. Trappet ned kontakten fordi jeg fikk hver gang inntrykk av at hun ikke er interessert. 

Det gikk et par måneder og hun tok kontakt. Jeg var kjempeglad først tenkte yey, hun bryr seg, men så ble det slik igjen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har pleid å ta kontakt med henne annenhver uke eller mer eller mindre. Trappet ned kontakten fordi jeg fikk hver gang inntrykk av at hun ikke er interessert. 

Det gikk et par måneder og hun tok kontakt. Jeg var kjempeglad først tenkte yey, hun bryr seg, men så ble det slik igjen. 

Men gi et eksempel på den siste kommunikasjonen deres, så kan vi kanskje si noe om det og være til hjelp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...