Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så kvalm! Testet veldig svakt positivt i går 8 dpo, og i dag er det tydeligere strek men fortsatt svak. Både i går og nå er jeg altså så kvalm. Våknet i natt av at jeg er kvalm også!
Slik var det ikke forrige svangerskap, da fikk jeg ikke noe symptomer før ca uke 6-7. 

Er det grunn til å være bekymret? Vil så klart ikke miste…

Anonymkode: c3202...211

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble du kvalm etter at du så streken? :) 

Anonymkode: d012e...219

Skrevet

Jeg ble også det med ene barnet, merket det allerede 6 dpo, og klar positiv test 8 dpo. Testet bare tidlig fordi jeg var så kvalm, og med de andre så kom ikke kvalmen før i uke 6/7. Kvalmen utviklet seg til hyperemesis, men med medisiner og et par innleggelser de første 3 månedene for å sikre nok væske så gikk svangerskapet helt fint, og kvalmen gikk over rundt uke 16/17.

Gratulerer med positiv test! 😊

Anonymkode: 5ec4f...aac

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ble du kvalm etter at du så streken? :) 

Anonymkode: d012e...219

Jeg testet på morgenen i går, da var den negativ. Så ble jeg kvalm noen timer senere. Testet derfor igjen i går ettermiddag. Da var den veldig svak positiv! I dag tidlig var den sterkere, men fremdeles svak. Nå tok jeg ny, og den begynner bli klart sterkere. 9 dpo i dag…

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg ble også det med ene barnet, merket det allerede 6 dpo, og klar positiv test 8 dpo. Testet bare tidlig fordi jeg var så kvalm, og med de andre så kom ikke kvalmen før i uke 6/7. Kvalmen utviklet seg til hyperemesis, men med medisiner og et par innleggelser de første 3 månedene for å sikre nok væske så gikk svangerskapet helt fint, og kvalmen gikk over rundt uke 16/17.

Gratulerer med positiv test! 😊

Anonymkode: 5ec4f...aac

Takk for svar! Så fælt du må ha hatt det… men godt å høre det gikk over med nødvendig hjelp. Håper ikke dette skjer med meg🫣

Tusen takk! Dette gikk fortere enn jeg hadde trodd med tanke på tidligere erfaringer❤️ 

Skrevet

Vært gravid seks ganger, alltid blitt kvalm 9 dpo😅

Anonymkode: 23b46...14c

• Nyttig 1
Skrevet

Man kan også bli kvalm pga økt progesteron og østrogen, og ikke nødvendigvis pga hcg/graviditet såpass tidligm

Anonymkode: 79f17...d22

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har blitt kvalm rundt den tiden i begge svangerskapene mine. Gikk helt fint.

jeg blir fort kvalm når jeg er pms også.

Anonymkode: 480a3...c99

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...