Gå til innhold

Overstimulering ivf

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde ivf forsøk i desember hvor jeg ble overstimulert og tappet endel væske. Vokste veldig over magen og følte meg ikke bra. Ble gravid, og overstimuleringen gikk gradvis over. Er nå i uke 9 i svangerskapet og føler meg plutselig overstimulert igjen. Magen står ut, er stram og vond, og kjenner jeg har ømme eggstokker om jeg kommer borti magen. Kan man plutselig bli overstimulert igjen så lenge etterpå?

Anonymkode: e7b35...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hadde ivf forsøk i desember hvor jeg ble overstimulert og tappet endel væske. Vokste veldig over magen og følte meg ikke bra. Ble gravid, og overstimuleringen gikk gradvis over. Er nå i uke 9 i svangerskapet og føler meg plutselig overstimulert igjen. Magen står ut, er stram og vond, og kjenner jeg har ømme eggstokker om jeg kommer borti magen. Kan man plutselig bli overstimulert igjen så lenge etterpå?

Man kan bli veldig stinn og støl under graviditet. 

Anonymkode: 9cdb4...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Man kan bli veldig stinn og støl under graviditet. 

Jaa, men ømme eggstokker? Ser ut som jeg er 8 mnd gravid, og er veldig vondt å komme borti eggstokkene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Jaa, men ømme eggstokker? Ser ut som jeg er 8 mnd gravid, og er veldig vondt å komme borti eggstokkene

Her ville jeg kontaktet klinikken. Ble selv mildt overstimulert da jeg ble gravid etter IVF. Men hos meg ble det bedre og bedre etter uke 6. Det hjalp å få i seg mye væske og hvile. 

Anonymkode: 56e45...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ville kontaktet klinikken for sikkerhets skyld, det er mye bedre for ingen kan svare deg på hva det er her inne, men ja, jeg har hatt helt hinsides ømme eggstokker, følt sterke menssmerter og sett mer ut gravid / oppblåst enn midt i graviditeten når magen faktisk kom. Skikkelig est ut muffinsmage hvis jeg skal kalle det noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville kontaktet klinikken eller sykehuset du har vørt til behabdling hos. Jeg ble overstimulert, mistet, og føler ikke kroppen ble i takt før et år etter, så det er kraftige greier det å bli overstimulert. 

Håper det går bra med deg, og gratulerer ❤️❤️

Anonymkode: f79bc...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar folkens! Har sendt melding til klinikken så får vi se hva de tenker. Oppdaterer når jeg har fått svar evt undersøkelse ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar folkens! Har sendt melding til klinikken så får vi se hva de tenker. Oppdaterer når jeg har fått svar evt undersøkelse ❤️

Prøv å følg opp om du ikke hører noe i løpet av starten av uka, så det ikke går for lang tid før de svarer! Lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...