Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mistet en del øyevipper og de er generelt tynnere enn tidligere. Finnes det produkter til å få tykkere vipper som faktisk fungerer? 

Skrevet

Jeg har bare prøvd et serum som jeg kjøpte svinedyrt hos vippetekniker, men jeg merker null forskjell. 

• Liker 1
Skrevet
PM75 skrev (6 minutter siden):

Jeg har mistet en del øyevipper og de er generelt tynnere enn tidligere. Finnes det produkter til å få tykkere vipper som faktisk fungerer? 

Nei🙂 Har prøvd flere. Bortkasta penger🙃

Noen som vil,tjene mer penger på den hysteriske moten med falske vipper/vippe ekstensions

Anonymkode: c0a19...fd4

• Liker 1
Skrevet

nei, mistet vipper av det.

• Liker 1
Skrevet

Ja, har prøvd 2 billigere vippeserum, og de funket for meg-

Anonymkode: 0cf2e...ef3

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, har prøvd 2 billigere vippeserum, og de funket for meg-

Hvilke serum og hvordan virket de? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei🙂 Har prøvd flere. Bortkasta penger🙃

Noen som vil,tjene mer penger på den hysteriske moten med falske vipper/vippe ekstensions

Anonymkode: c0a19...fd4

Takk! Jeg hadde en mistanke om det. Og jeg orker ikke det styret med flaske vipper. Men det hadde vært fint om jeg kunne fått noe mer vipper, for nå er det åpninger mellom de. 

Skrevet

Jeg vet ikke om de ble tykkere, men jeg fikk ihvertfall veldig lange vipper av Revitalash. For dyrt synes jeg for vanlig hverdagsbruk, men det funket som bare det. Etter ca 3 måneder gikk vippene opp til brynet nesten. Har brukt det i perioder i flere år. Så fort man slutter med det går vippene tilbake til vanlig lengde, etter noen uker.

Anonymkode: 4aa67...de3

• Liker 1
Skrevet

Har du mistet egne vipper pga slitasjen fra vippeextensions?  Mine vipper ble tettere da jeg begynte med multivitamin fra apoteket (Nycoplus). Har hørt Wowbrow serum skal virke, men ikke prøvd selv. Ville tuklet minst mulig med vippene og spist så sunt som mulig og sett om det hjalp.

Anonymkode: eb34a...d4b

Skrevet

Jeg har brukt iGlow flere ganger , av og provet flere år. Det har funket veldig bra på meg. Lange vipper som ser ut som falske øyenvipper, veldig fornøyd hvis man kun tenker utseende…..men…. Vet jo innerst inne at det kanskje ikke er helt bra, da de inneholder prostaglandiner (selv om de selv hevder at det ikke gjør det) som ikke er bra, og det er jo tross alt øynene det er snakk om 😕 

Så til poenget; etter noen tids bruk begynte jeg å få leamus på det ene øyet, mer eller mindre konstant. Etter noen uker på BEGGE øynene, da skjønte jeg at dette kunne ha sammenheng med serumet. Sikkert en irritasjon av nervene eller noe. Jeg sluttet å bruke serumet, og etter noen uker var jeg helt fin. Riktignok med kortere vipper, men det er helt ok :) 

Anonymkode: cecc2...5cc

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg testet både ilash og iglow. Det så konstant ut som jeg nylig hadde grått, jeg ble rød og hoven av begge. Aldri reagert på andre produkter rundt øynene.

Det som derimot hjalp for meg var mer b-vitaminer, og bedre sminkefjerner slik at jeg ikke måtte gni noe særlig for å fjerne mascara.

Anonymkode: afd68...36d

• Nyttig 1
Skrevet
PM75 skrev (6 timer siden):

Hvilke serum og hvordan virket de? 

Maybelline Lash Sensational Boosting Serum og Etude House My Lash Serum

Begge gjorde vippene mine tykkere og lengre

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har du mistet egne vipper pga slitasjen fra vippeextensions?  Mine vipper ble tettere da jeg begynte med multivitamin fra apoteket (Nycoplus). Har hørt Wowbrow serum skal virke, men ikke prøvd selv. Ville tuklet minst mulig med vippene og spist så sunt som mulig og sett om det hjalp.

Anonymkode: eb34a...d4b

Jeg vet ikke hvorfor jeg har mistet så mange vipper. Bruker ikke vippeextensions, kun mascara. Men multivitamin er absolutt noe jeg kan prøve ut. Stresser en del om dagen, så kostholdet er ikke på topp. 

Skrevet

Har brukt iglow i flere år. Har lange vipper fra før av, men med iglow ble de kjempe lange. Stort sett alle tror at jeg har lash extension basert på lengden. 

Veldig drøy i bruk er den også. 

Ikke fått noen bivirkninger til tross for mange års bruk. 

De få gangene jeg har hatt pause over lang tid går lengden tilbake til slik den var før jeg begynte. 

Anonymkode: af46d...27a

Skrevet

Xlash funker på meg. Jeg har egentlig veldig korte vipper, men har brukt dette serumet i et par år og de er lange og fine. 

Anonymkode: 95f94...c38

Skrevet

Bruker wow brow, det funker på å gjøre de lenger hvertfall, men usikker på om de blir tykkere av det..

Anonymkode: d0386...a58

Skrevet

Iglow gir lengre vipper. Maybelline lash sensational opplever jeg at hjelper på tykkelsen og "sunnheten". Men har jo ikke telt vippehårene, så kan være noe jeg innbiller meg.

Anonymkode: 13a20...ff2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...