AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #1 Skrevet 20. januar 2024 Hei hei jeg er en voksen kvinne i 40 årene som har en datter på 18. Hun liker å skrive falske innlegg på kvinneguiden om alt mulig historier som inneholder drama og fantasi. om de rareste mest banale ting. Det er ALDRI alvorlige historier, kun helt ville oppspinn som får folk til å diskutere og skrive ufine kommentarer, og jeg er frustrert og vet ikke hva jeg skal gjøre for å få henne til å stoppe. Jeg synes hun sløser bort fritiden sin på dette og jeg er DRITTLEI av å høre henne lese opp disse historiene og responsen fra de andre. Jeg hører hun sitter på rommet og ler seg ihjel når hun leser hva dere har svart. Hva kan jeg gjøre for å få hun til å slutte? Nå begynner den andre datteren min som er yngre og de to sitter sammen og lager historier og morer seg dette er det som det som knytter dem sammen. jeg synes ikke noe om at den eldste jenta driver og besudler den yngste med en så "syk" hobby Først og fremst har jeg ett håp om at hun skal se dette innlegget og forstå at det er mammaen hennes Anonymkode: bd8e0...51b 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #2 Skrevet 20. januar 2024 Få 18 åringer er på KG, og kanskje du skal redusere antall timer her inne, så slipper hun å følge dine spir? Anonymkode: 86f4c...d22 3
Hannah80 Skrevet 20. januar 2024 #3 Skrevet 20. januar 2024 Hadde jeg virkelig ikke brydd meg om. Det er jo så uskyldig som det kan bli😁 8 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #4 Skrevet 20. januar 2024 Hva er problemet? Hun går nok snart lei. Anonymkode: a35eb...3bb 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #5 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er problemet? Hun går nok snart lei. Anonymkode: a35eb...3bb Tro det eller ei, hun startet Faktisk under pandemien da hun gikk på ungdomsskolen. Tviler på at hun går lei. Anonymkode: bd8e0...51b
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #6 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hei hei jeg er en voksen kvinne i 40 årene som har en datter på 18. Hun liker å skrive falske innlegg på kvinneguiden om alt mulig historier som inneholder drama og fantasi. om de rareste mest banale ting. Det er ALDRI alvorlige historier, kun helt ville oppspinn som får folk til å diskutere og skrive ufine kommentarer, og jeg er frustrert og vet ikke hva jeg skal gjøre for å få henne til å stoppe. Jeg synes hun sløser bort fritiden sin på dette og jeg er DRITTLEI av å høre henne lese opp disse historiene og responsen fra de andre. Jeg hører hun sitter på rommet og ler seg ihjel når hun leser hva dere har svart. Hva kan jeg gjøre for å få hun til å slutte? Nå begynner den andre datteren min som er yngre og de to sitter sammen og lager historier og morer seg dette er det som det som knytter dem sammen. jeg synes ikke noe om at den eldste jenta driver og besudler den yngste med en så "syk" hobby Først og fremst har jeg ett håp om at hun skal se dette innlegget og forstå at det er mammaen hennes Anonymkode: bd8e0...51b Tenker at det sier mer om de som lar seg provosere av slike ting på nett og er ufine i diskusjoner. Mange voksne som burde se seg selv i speilet og skjemmes. Om folk ikke ser det mest åpenbare og fyrer deg opp ved å være ufine mot fremmede på nett, så er det ikke trådene i seg selv som er problemet. Anonymkode: 0401b...75a 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #7 Skrevet 21. januar 2024 Så lenge de har det morsomt er det bra. De kunne gjort mye verre ting på nett enn dette. Anonymkode: eec6d...b8b 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #8 Skrevet 21. januar 2024 Du sier jo det ikke er noe alvorlig, så da er det jo bare uskyldig moro. Jeg har ikke så mye imot trolletråder heller, de kan jo være festlige når de er gode. Gjør ikke meg noe om jeg diskuterer en hypotetisk situasjon, det er jo meningsutveksling uansett. Anonymkode: f137e...eb6 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #9 Skrevet 21. januar 2024 Gjør ikke de fleste her det? Anonymkode: fabc5...c7b 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #11 Skrevet 21. januar 2024 Da jeg var ung, så skrev jeg teite og dumme spørsmål hos klara klok. Noen bruker tiden sin på å vise frem selvskading på insta, noen viser seg naken på omegle. Vi har alle våre teite fakter på nett. Så trolling på kg er ingenting. Anonymkode: 24ba2...5f2 3 2
lillevill Skrevet 21. januar 2024 #12 Skrevet 21. januar 2024 Uskyldig og kreativt. Kansje er hun en historieforteller av natur. Men fint du sier ifra. 🤣 1
exictence Skrevet 21. januar 2024 #13 Skrevet 21. januar 2024 (endret) Så lenge det ikke er ALVORLIGE historier som går utover andre, så tenker jeg at det er ganske uskyldig av dem. Hvis de får folk til å diskutere, så er vel det egentlig en god ting. Mennesker har godt av å diskutere og få frem meninger. Morsomt at de synes det er morsomt. Hvis det ikke er interessante tema, så gidder vel ikke folk å svare. Synes ikke det er så mye å bekymre seg for. Men hvis du er lei av å høre historier fra dem, kan du vel bare si til dem at du ikke har lyst til å høre om det. Endret 21. januar 2024 av exictence
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #14 Skrevet 21. januar 2024 Nå ble jeg nysgjerrig. Er det henne med hyttetur, køyeseng, dyr julegave, penger til leilighet, kausjonist, barnetrygd osv 🙂? Anonymkode: 9e253...242 6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #15 Skrevet 21. januar 2024 Har hun ikke noe liv? Venner, skole, jobb, hobbyer? Anonymkode: cc4b6...98e
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #16 Skrevet 21. januar 2024 Da får hun utviklet fantasi og skriveferdigheter. Ikke det verste en 18-åring kan finne på. Anonymkode: abd41...6c7 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #17 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei hei jeg er en voksen kvinne i 40 årene som har en datter på 18. Hun liker å skrive falske innlegg på kvinneguiden om alt mulig historier som inneholder drama og fantasi. om de rareste mest banale ting. Det er ALDRI alvorlige historier, kun helt ville oppspinn som får folk til å diskutere og skrive ufine kommentarer, og jeg er frustrert og vet ikke hva jeg skal gjøre for å få henne til å stoppe. Jeg synes hun sløser bort fritiden sin på dette og jeg er DRITTLEI av å høre henne lese opp disse historiene og responsen fra de andre. Jeg hører hun sitter på rommet og ler seg ihjel når hun leser hva dere har svart. Hva kan jeg gjøre for å få hun til å slutte? Nå begynner den andre datteren min som er yngre og de to sitter sammen og lager historier og morer seg dette er det som det som knytter dem sammen. jeg synes ikke noe om at den eldste jenta driver og besudler den yngste med en så "syk" hobby Først og fremst har jeg ett håp om at hun skal se dette innlegget og forstå at det er mammaen hennes Anonymkode: bd8e0...51b Som datter som mor da med andre ord… Anonymkode: 09a62...d48 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #18 Skrevet 21. januar 2024 Husk og lese det meste her inne med litt kritisk tankegang. Her kan du lyve på deg det meste uansett. Anonymkode: 0648d...3c2 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #19 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå ble jeg nysgjerrig. Er det henne med hyttetur, køyeseng, dyr julegave, penger til leilighet, kausjonist, barnetrygd osv 🙂? Anonymkode: 9e253...242 Stemoren mulig 🤣 Anonymkode: 0648d...3c2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #20 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Gjør ikke de fleste her det? Anonymkode: fabc5...c7b Jeg har jugd her inne selv, både om det ene eller andre Anonymkode: 0648d...3c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå