AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #1 Skrevet 20. januar 2024 Hadde en diskusjon med venninne for ikke lenge siden. Hun mener at han ikke kan kalles en mann om han drar ut på byen og fester når han har partner «det er det bare guttunger som gjør, ingen MENN gjør det». Tenkte det var litt strengt og tunellsyn, men har begynt å undre på om hun faktisk har noe rett i det hun sier. Min partner (starten av 30-årene) drar ut to helger i mnd i gjennomsnitt. Jeg drar omtrent aldri ut på byen, kanskje et par ganger i året. Hva er normalt egentlig? Anonymkode: 3823e...56b
Snop Skrevet 20. januar 2024 #2 Skrevet 20. januar 2024 Jeg vet ikke hva som er normalt, men det er stor turn off for meg. 8 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #4 Skrevet 20. januar 2024 Min har ikke gått ut siden vi ble ett par för 3 år siden. Han har ingen behov for det, og jeg syns ikke det hadde vært særlig passende om han gikk ut (uten meg, og vica versa). Anonymkode: c90f4...fbf 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #5 Skrevet 20. januar 2024 Turn off ja. Umodne menn drar på byen. Hva gjør folk på byen? Flørter, som regel Anonymkode: 8cb5e...a96 6 2
haarklype Skrevet 20. januar 2024 #6 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde en diskusjon med venninne for ikke lenge siden. Hun mener at han ikke kan kalles en mann om han drar ut på byen og fester når han har partner «det er det bare guttunger som gjør, ingen MENN gjør det». Tenkte det var litt strengt og tunellsyn, men har begynt å undre på om hun faktisk har noe rett i det hun sier. Min partner (starten av 30-årene) drar ut to helger i mnd i gjennomsnitt. Jeg drar omtrent aldri ut på byen, kanskje et par ganger i året. Hva er normalt egentlig? Anonymkode: 3823e...56b som kvinne syns jeg det ikke er turnoff å dra ut på byen, men det kan bli turnoff dersom det skjer ofte, noen drikker jo ute på byen hvor helg!! men en gang i ny og ned ser jeg ikke på som turnoff 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #7 Skrevet 20. januar 2024 Snop skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke hva som er normalt, men det er stor turn off for meg. Hvorfor tenker du det er turn off? Ts Anonymkode: 3823e...56b 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #8 Skrevet 20. januar 2024 Totalt turn off. Hater når min drar ut på byen og oppfører seg som en jævla russ. Anonymkode: e7a62...048 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #9 Skrevet 20. januar 2024 Vet ikke hva som er normalt, men for min del er det skikkelig turn off. Ikkr vanlig i vår omgangskrets. Anonymkode: bb813...d0b 5 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #10 Skrevet 20. januar 2024 Jeg må ha levd på feil planet. Har alltid tenkt at jeg er kontrollerende om jeg sier noe på det så har latt være Anonymkode: 3823e...56b
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #11 Skrevet 20. januar 2024 Oi, det var da strengt? Man går jo ikke like ofte ut som da man var singel, men en girls eller boys night out er da bare gøy? Jeg kan gå ut for å danse, spille shuffleboard, dra på Syng (karaoke), treffe kjentfolk. Er dere aldri på after work med jobb f.eks? Selv min daukjedelige jobb har det en sjelden gang. Nå er jeg singel så jeg flørter også, men er jeg i et forhold gjør jeg det samme minus flørt. Mannen må gjerne gjøre det samme, en helg i mnd er i hvert fall ok. K47 Anonymkode: 508f4...162 5 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #12 Skrevet 20. januar 2024 I skrivende stund så er mannen ute med kompiser, mens jeg koser meg hjemme med å slappe av, drikke vin og spise cheesedoodles. Mannen går vel på byen 2 dager i måneden. Oftere på sommer enn på vinter. Jeg elsker alenetiden det gir meg! Anonymkode: f57c0...56a 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #13 Skrevet 20. januar 2024 Jeg syntes at eksen min drakk for mye så er glad at nåværende er avholds og aldri går ut. Jeg går ut en gang iblant men mest pga live musikk. Anonymkode: 66240...c15 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #15 Skrevet 20. januar 2024 Obs, det er også turn off den andre veien, altså at kvinner går ut når de er i ett parforhold. Det er ikke en one way street hvor det bare er turn off at menn får ut som beskrevet over. Anonymkode: c90f4...fbf 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #16 Skrevet 20. januar 2024 Tenker hun er en skikkelig sutrete og kontrollende kjørring Anonymkode: a91a3...853
powerpuffen Skrevet 20. januar 2024 #17 Skrevet 20. januar 2024 Om samboeren min vil ta seg en kveld ute med jobb eller guttegjengen, så er det helt ok. Men han drar ikke ut mange ganger i måneden. Noen ganger kan det gå måneder mellom hver gang. Men jeg ville aldri nektet han.
Hannah80 Skrevet 20. januar 2024 #18 Skrevet 20. januar 2024 Turn off, virkelig? Hvorfor skal man slutte å gå ut med venner og kose seg, selv om man er i et forhold? Selv så drikker jeg ikke. Men har da aldri hatt noe imot at samboeren/kjærester tar seg en fest. 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #19 Skrevet 20. januar 2024 Turn off med menn som går ut, bare for å gå ut.. kjenner menn som går ut 2-3gsnger i mnd.. det synes jeg er ille og turn of. Samtidig vil jeg si at det er normalt å gå ut innimellom. Enten om det er en kameratgjeng som møtes, eller kollegaer eller noe sånt.. men ikke så ofte som 2-3ganger i mnd. Det er jo sunt å være sosial. Spise god mat og drikke noen øl.. Rave rundt i byen for å bli full er ikke ok. Anonymkode: cd52b...0af 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #20 Skrevet 20. januar 2024 Det er turn off. Menn påstår at kvinner drives av følelser og oppfører seg som flokkdyr. Nei, det er det menn som gjør. De er livredde for å ikke være en av "gutta" og endrer personlighet når andre menn er i nærheten. Man ser det hele tiden, mange menn setter opp en mental mur foran seg når de snakker med en annen mann/andre menn, og så fort han/de er ute av bildet så rister de muren av seg og blir seg selv igjen. Måten man kan merke at de blir seg selv igjen på ,er at de plutselig kan virke lettet etterpå,og mere følsomme, noen kan til og med virke litt fjollete rett etterpå. Anonymkode: c19ae...3e2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå