Lille Bumble Bee Skrevet 20. januar #21 Del Skrevet 20. januar Dere kan få flere kort ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Bumble Bee Skrevet 20. januar #22 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): HRM Anonymkode: 6f436...2cc Bli kvitt gamle vaner, stryket mental helse og la ting gå. Det falt ut to kort på deg, du fikk også: Lytt til din indre visdom, og nytt hva livet lærer deg ✨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Bumble Bee Skrevet 20. januar #23 Del Skrevet 20. januar Si gjerne i fra hvis lykkekortene treffer deres behov ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #24 Del Skrevet 20. januar Lille Bumble Bee skrev (30 minutter siden): Glede i forholdet, stabilitet i forholdet, gode venner ❤️ Spot on på meg ❤️ Anonymkode: 2ea2b...317 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #25 Del Skrevet 21. januar Lille Bumble Bee skrev (41 minutter siden): Du skal bringe lys til de rundt deg, du er positiv ✨ noen rundt deg er i vansker, stemmer det, fikk en vond følelse… ❤️ Jeg prøver å være et lys i et mørke, takk for det ✨ Du traff så utrolig på det, jeg har et nært familiemedlem jeg er ganske bekymret for ❤️ Anonymkode: 78059...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Bumble Bee Skrevet 21. januar #26 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg prøver å være et lys i et mørke, takk for det ✨ Du traff så utrolig på det, jeg har et nært familiemedlem jeg er ganske bekymret for ❤️ Anonymkode: 78059...b55 ❤️❤️ Blir ditt «call» å fortsette å bringe glede til vedkommende, hjelpe vedkommende å se gleden i de små tingene selvom det er en tung tid. Handler om å gjøre det beste ut av det. Lindre, ikke fikse. Så selvom du føler det er nytteløst, så er det ikke det ❤️ Er det et gammelt minne som kan bety mye for vedkommende? Som du kan bringe tilbake i form av en gave.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #27 Del Skrevet 21. januar Lille Bumble Bee skrev (4 minutter siden): ❤️❤️ Blir ditt «call» å fortsette å bringe glede til vedkommende, hjelpe vedkommende å se gleden i de små tingene selvom det er en tung tid. Handler om å gjøre det beste ut av det. Lindre, ikke fikse. Så selvom du føler det er nytteløst, så er det ikke det ❤️ Er det et gammelt minne som kan bety mye for vedkommende? Som du kan bringe tilbake i form av en gave.. Takk for fine og oppmuntrende ord ❤️ Jeg har prøvd lenge, men det er vanskelig når jeg til tider føler jeg slukner snart. Jeg hadde vel egentlig gitt opp, det er så vanskelig å hjelpe/å lindre når vedkommende ikke vil ta i mot, tar avstand. Jeg kan prøve mer, kanskje i form av et minne på et vis ❤️ Anonymkode: 78059...b55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly 4.5 år Skrevet 21. januar #28 Del Skrevet 21. januar CP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Bumble Bee Skrevet 21. januar #29 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for fine og oppmuntrende ord ❤️ Jeg har prøvd lenge, men det er vanskelig når jeg til tider føler jeg slukner snart. Jeg hadde vel egentlig gitt opp, det er så vanskelig å hjelpe/å lindre når vedkommende ikke vil ta i mot, tar avstand. Jeg kan prøve mer, kanskje i form av et minne på et vis ❤️ Anonymkode: 78059...b55 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for fine og oppmuntrende ord ❤️ Jeg har prøvd lenge, men det er vanskelig når jeg til tider føler jeg slukner snart. Jeg hadde vel egentlig gitt opp, det er så vanskelig å hjelpe/å lindre når vedkommende ikke vil ta i mot, tar avstand. Jeg kan prøve mer, kanskje i form av et minne på et vis ❤️ Anonymkode: 78059...b55 Du kommer ikke til å slukne. Trakk et ekstra kort for deg, og du fikk selveste solkortet. Mye god energi på din vei ☀️❤️ Viktig at du hviler, og styrker deg selv. god natt ✨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Bumble Bee Skrevet 21. januar #30 Del Skrevet 21. januar Molly 4.5 år skrev (4 minutter siden): CP Plutselig rask fremgang i en av dine drømmer og ønsker ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly 4.5 år Skrevet 21. januar #31 Del Skrevet 21. januar Lille Bumble Bee skrev (6 minutter siden): Plutselig rask fremgang i en av dine drømmer og ønsker ☺️ Å håper det stemmer🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #32 Del Skrevet 21. januar ESE Anonymkode: 0e404...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #33 Del Skrevet 21. januar LKA Anonymkode: c2639...dd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #34 Del Skrevet 21. januar F L Anonymkode: ff202...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #35 Del Skrevet 21. januar CLP Anonymkode: f8d88...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #36 Del Skrevet 21. januar JLS❤️ Anonymkode: 30259...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #37 Del Skrevet 21. januar Lille Bumble Bee skrev (3 timer siden): Healing av feminin helse ❤️ Takk for svar😊 hvordan skal jeg tolke dette, Jeg er mann? Anonymkode: a027e...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Bumble Bee Skrevet 21. januar #38 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Takk for svar😊 hvordan skal jeg tolke dette, Jeg er mann? Anonymkode: a027e...5ea Hmm, interessant, det var kortet du fikk 🫢 kanskje vi kan tolke det til helsen knyttet til ditt eget kjønn. Hvis det ikke gjelder noen veldig nær deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #39 Del Skrevet 21. januar MS Anonymkode: f5f38...85f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #40 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Takk for svar😊 hvordan skal jeg tolke dette, Jeg er mann? Anonymkode: a027e...5ea Kanskje anerkjenne følelser som du ikke vil kjenne på ? ❤️ Anonymkode: f5f38...85f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå