Atragon Skrevet 20. januar 2024 #1 Skrevet 20. januar 2024 Er det noen av dere som frivillig har bestemt dere for å forbli singel, eller foretrekker å forholde dere alene? Fortell hvorfor. Man hører ikke så ofte fra slike folk, hvertfall ikke her på KG 1
KallePils Skrevet 20. januar 2024 #2 Skrevet 20. januar 2024 Mangel på koneemner blant dagens norske kvinner. 2 2
Sheik Skrevet 20. januar 2024 #3 Skrevet 20. januar 2024 Jeg trives best i mitt eget selskap. Jeg er også kronisk syk, og da er det lettere å kun ha meg selv å forholde meg til og slippe dårlig samvittighet om det er en dag jeg må holde sengen, eller at jeg ikke har kapasitet til å holde det ryddig rundt meg en periode. Har hatt ett forhold hvor jeg ikke ble møtt med forståelse og det ødela mye for meg. Ble pushet for mye og jeg ble sykere, og siden har jeg holdt meg for meg selv. 3 8
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #5 Skrevet 20. januar 2024 KallePils skrev (7 minutter siden): Mangel på koneemner blant dagens norske kvinner. Ja, ingen kan strikke klær eller lage mat lengre. Men vi menn må jammen levere på stereotypiene om oss. Anonymkode: 16dbc...a4f 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #6 Skrevet 20. januar 2024 Jeg orker ikke. Orker ikke dating. Orker ikke styret. Jeg trives også i min single tilværelse. Jeg liker livet mitt. Det føles komplett slik det er nå. Om jeg skal inn i er forhold må det kun føre med seg positive ting, og det er faktisk ganske vanskelig å finne noen som passer inn. Joda du kan si jeg da har høye krav, men det er av en grunn. Jeg ønsker ikke å gi opp livet jeg har nå der jeg er lykkelig, for å ta til takke med noe verre. Jeg er fri slik ting er nå. Ingen barn, bare meg. Ingen mann. Jeg kan legge meg klokken 8, og det påvirker ingen. Jeg kan være oppe seint, og det påvirker ingen. Jeg kan dra ut på kino, helt spontant, og ingenting som må planlegges. Jeg får alltid bestemme hva jeg vil spise. Ja generelt så er jeg fri til å gjøre hva jeg vil, når jeg vil. Og det skal mye til for å slå livet jeg har nå. Kanskje jeg vil angre når jeg blir eldre. Stor sannsynlighet for å få Alzheimers tidlig, så det går fort over 😅 Anonymkode: bd94d...3e3 14 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #7 Skrevet 20. januar 2024 KallePils skrev (15 minutter siden): Mangel på koneemner blant dagens norske kvinner. XD hva mener du? Anonymkode: 58f47...0d9
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #8 Skrevet 20. januar 2024 Frihet. Opplever ofte damer som masete og unødvendig sjalu, og det drama der ønsker jeg ikke. Så da lever jeg lykkelig alene Anonymkode: ac918...008 5 1
Hmmmmmm Skrevet 20. januar 2024 #9 Skrevet 20. januar 2024 Jeg elsker singellivet. Forhold er mye jobb. Orker ikke å jobbe med noe hele tiden. Man må til en viss grad sørge for andres forventninger hele tiden. Jeg var ikke klar over det før jeg avsluttet forholdet og det hadde gått en stund. Da ser man hvor mye mer avslappende det er å ha kun seg selv å ta hensyn til. Ingen sure miner eller ubehageligheter i min hverdag. Det er rett å slett helt nydelig. Det høres kanskje ut som om forholdet jeg var i var spesielt slitsomt, men nei, bare helt gjennomsnittlig. Man går i det over flere tiår å da blir man vant til å ta hensyn. Elsker at jeg kan gå å legge meg i kun min seng. Sove uten å høre andre puste, eller skjenne andres lukter. Digger å kunne lage akkurat den maten jeg har mest lyst på. Ha det så ryddig og hyggelig uten å måtte mase eller oppleve andres ekle uvaner. Jeg slipper å oppleve andres dårlige dager. For jeg opplever ikke å ha noen dårlige dager etter at jeg ble enslig. Jeg føler at livet har blitt stabilt og trygt. Alt er forutsigbart. Jeg har oppnådd det jeg vil med livet mitt føler jeg som enslig🤗 11 5
HemmeligSpion Skrevet 20. januar 2024 #10 Skrevet 20. januar 2024 Jeg har ikke akkurat bestemt meg for det, det er mer bare noe jeg har regnet med at jeg kommer til å forbli - og det lever jeg egentlig fint med. Når jeg ser rundt meg så er Vesten forpestet. Kjernefamilien eksisterer ikke lenger, den hvor man ser hverandre og bygger hverandre opp. Det er konstant masing om å "bli bedre". Da man drev med bordvers satt man i det minste eksplisitt pris på ting, som at man hadde mat på bordet og sånt. Jeg føler at sitcoms har fått en helt hinsides innflytelse på kjønnsroller. Det som skulle være en morsom trope er blitt de facto status. Det skulle være underholdning at mannen var en døgenikt av en dørmatte og at kona var sjefen i huset. Nå er det faktisk sånn det er. Flagger du at du faktisk foretrekker et normalt hjem hvor mannen i huset faktisk er mannen i huset, og man faktisk driver med oppdragelse er du en kristenfundamentalist. Som om det liksom er noe fælt. OBS: må ikke forveksles med å være fanatisk. Noe som brukere på KG som benytter seg av begrepet gjør 99% av gangene. Jeg liker metal, men jeg begynner faktisk å skjønne de foreldrene som ble bekymret over barna sine som var "besatt" av Satan. I dag er det rap som er fremste propegenitor for degenerativ oppførsel. Å være hore er ikke å være en selvstendig kvinne. Å være hore er ikke liberaliserende. Ekteskapet er pervertert. Det som var en slags kjærlighetspakt mellom mann og hustru har blitt til en kontrakt med staten hvor det er overveiende sannsynlighet for at kvinnen stikker av med alt du har jobbet for i et halvt århundre når hun blir femti og barna er flyttet ut og hun vil "finne seg selv", som resulterer i en skilsmisse og barnefordelingssaken selvfølgelig går i favør av kvinnen. For ikke å snakke om kvinners forbruk. Det er en grunn til at kjøpesentere er designet for kvinner. De bruker mer penger enn menn. "Girl math" er mer enn en tiktok-meme. Får man barn så er det kvinner som oppdrar dem. Det menn kommer med er liksom ikke "sånn man gjør det". Blir man mobbet skal man si fra til "de voksne", som steller i stand hundre tusen møter og supperåd, hvor utfallet er at offeret flytter mens mobberne får en alvorsprat. For ikke å nevne hvor mye homopropaganda og "antirasisme"-propaganda de skal utsettes for, mens de heller burde fokusert på å få opp OECD-resultater. I femti år har vi hatt åpne grenser for folk som kaller seg flyktninger men som tvert drar på ferie til landet de "rømte" fra. De sier de rømmer fra krig. Krig som går ut på noen muslimer som tar islam mer seriøst ikke synes de er muslimske nok. Så tar de med seg islam til vestlige land, og vi ser jo hvordan det går med kriminaliteten. Med voldtekter, med dop, med demografi. I femti år har vi hatt denne utviklingen i nesten alle europeiske land, mens vi fortsetter på samme kjør selv om vi vet at det går på ræv. "Det går seg til når de integrerer seg". Nei. Inflasjonen har vedvart siden The Fed ble etablert og den skjøt i været da vi forlot gullstandarden. Å kjøpe seg et hus kan du bare drite i, men om du klarer å skrape sammen nok penger så kan du kanskje eie en leilighet når du er femti. Ja, selvfølgelig blant masse ørkenfolk hvor det ropes og hoies og lukter løk 24/7. Ikke nok med at dette er ståa i hele Europa i dag, men de fleste av dere heier det faktisk frem. År etter år etter år. Jeg vil ikke være med på det. Jeg klarer liksom ikke å være gira på å finne noen å dele livet med når jeg vet at det er det som venter. Jeg skjønner de som har "gitt opp" og bare veksler mellom å jobbe en eller annen dead-end jobb og gå hjem og spille dataspill. Der er det i det minste en eller annen følelse av fremgang og ikke konstant tilbakegang. I historien nevner man ofte romerrikets fall. Vel, nå er det hele Europa som faller. Og det virker ikke som det er vilje til å forsvare det, de fleste har limp dick, enten man er mann eller dame, og lar seg bare kolonisere av sandnegere. Det er i mangel av bedre ord begredelig. 1 1 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #11 Skrevet 20. januar 2024 KallePils skrev (22 minutter siden): Mangel på koneemner blant dagens norske kvinner. 👰♀️😭 Du møter jo aldri til alters, hvorfor er jeg ikke nok for deg!? Har fortalt deg flere ganger at du bare trenger ei kone. Jeg beholder ringen. Anonymkode: 7003d...1e4
Hmmmmmm Skrevet 20. januar 2024 #12 Skrevet 20. januar 2024 HemmeligSpion skrev (4 minutter siden): Jeg har ikke akkurat bestemt meg for det, det er mer bare noe jeg har regnet med at jeg kommer til å forbli - og det lever jeg egentlig fint med. Når jeg ser rundt meg så er Vesten forpestet. Kjernefamilien eksisterer ikke lenger, den hvor man ser hverandre og bygger hverandre opp. Det er konstant masing om å "bli bedre". Da man drev med bordvers satt man i det minste eksplisitt pris på ting, som at man hadde mat på bordet og sånt. Jeg føler at sitcoms har fått en helt hinsides innflytelse på kjønnsroller. Det som skulle være en morsom trope er blitt de facto status. Det skulle være underholdning at mannen var en døgenikt av en dørmatte og at kona var sjefen i huset. Nå er det faktisk sånn det er. Flagger du at du faktisk foretrekker et normalt hjem hvor mannen i huset faktisk er mannen i huset, og man faktisk driver med oppdragelse er du en kristenfundamentalist. Som om det liksom er noe fælt. OBS: må ikke forveksles med å være fanatisk. Noe som brukere på KG som benytter seg av begrepet gjør 99% av gangene. Jeg liker metal, men jeg begynner faktisk å skjønne de foreldrene som ble bekymret over barna sine som var "besatt" av Satan. I dag er det rap som er fremste propegenitor for degenerativ oppførsel. Å være hore er ikke å være en selvstendig kvinne. Å være hore er ikke liberaliserende. Ekteskapet er pervertert. Det som var en slags kjærlighetspakt mellom mann og hustru har blitt til en kontrakt med staten hvor det er overveiende sannsynlighet for at kvinnen stikker av med alt du har jobbet for i et halvt århundre når hun blir femti og barna er flyttet ut og hun vil "finne seg selv", som resulterer i en skilsmisse og barnefordelingssaken selvfølgelig går i favør av kvinnen. For ikke å snakke om kvinners forbruk. Det er en grunn til at kjøpesentere er designet for kvinner. De bruker mer penger enn menn. "Girl math" er mer enn en tiktok-meme. Får man barn så er det kvinner som oppdrar dem. Det menn kommer med er liksom ikke "sånn man gjør det". Blir man mobbet skal man si fra til "de voksne", som steller i stand hundre tusen møter og supperåd, hvor utfallet er at offeret flytter mens mobberne får en alvorsprat. For ikke å nevne hvor mye homopropaganda og "antirasisme"-propaganda de skal utsettes for, mens de heller burde fokusert på å få opp OECD-resultater. I femti år har vi hatt åpne grenser for folk som kaller seg flyktninger men som tvert drar på ferie til landet de "rømte" fra. De sier de rømmer fra krig. Krig som går ut på noen muslimer som tar islam mer seriøst ikke synes de er muslimske nok. Så tar de med seg islam til vestlige land, og vi ser jo hvordan det går med kriminaliteten. Med voldtekter, med dop, med demografi. I femti år har vi hatt denne utviklingen i nesten alle europeiske land, mens vi fortsetter på samme kjør selv om vi vet at det går på ræv. "Det går seg til når de integrerer seg". Nei. Inflasjonen har vedvart siden The Fed ble etablert og den skjøt i været da vi forlot gullstandarden. Å kjøpe seg et hus kan du bare drite i, men om du klarer å skrape sammen nok penger så kan du kanskje eie en leilighet når du er femti. Ja, selvfølgelig blant masse ørkenfolk hvor det ropes og hoies og lukter løk 24/7. Ikke nok med at dette er ståa i hele Europa i dag, men de fleste av dere heier det faktisk frem. År etter år etter år. Jeg vil ikke være med på det. Jeg klarer liksom ikke å være gira på å finne noen å dele livet med når jeg vet at det er det som venter. Jeg skjønner de som har "gitt opp" og bare veksler mellom å jobbe en eller annen dead-end jobb og gå hjem og spille dataspill. Der er det i det minste en eller annen følelse av fremgang og ikke konstant tilbakegang. I historien nevner man ofte romerrikets fall. Vel, nå er det hele Europa som faller. Og det virker ikke som det er vilje til å forsvare det, de fleste har limp dick, enten man er mann eller dame, og lar seg bare kolonisere av sandnegere. Det er i mangel av bedre ord begredelig. Du høres ikke akkurat fornøyd ut. Så da tenker jeg dette blir en feil plass å skrive så mye negativt 4 1
Gjest Snøkvinne Skrevet 20. januar 2024 #13 Skrevet 20. januar 2024 - Redd for å bli såret - Har mistet troen på at menn kan være monogame Ganske enkelt og greit. På grunn av dette føler jeg også mindre tiltrekning mot menn. Skal sies at jeg tidligere virkelig foraktet det å være alene og gruet meg til en fremtid som alene, men det siste halvåret har det gått ganske bra med meg. Jeg kan ikke huske sist jeg gråt fordi jeg er alene og kommer til å forbli det. Jeg har en mer positiv innstilling til fremtiden og vet hva jeg vil.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #14 Skrevet 20. januar 2024 Dagens vestlige kvinner er ikke verdt innsatsen som kreves så derfor er det langt bedre å være alene og gjøre som man vil. Den moderne vestilge kvinne tilbyr ikke lenger de egenskapene menn flest ser etter i en partner og derfor er mannen heller ikke villig til å legge ned den innsatsen som kreves for å lykkes med et samliv. Dette er noe man i stadig økende grad ser i hele den vestlige verden: færre ekteskap, færre barn, og flere og flere som lever alene. Dette gjelder selvsagt ikke alle kvinner og menn, men på generelt grunnlag er det slik spesielt blant de yngre generasjonene. Anonymkode: 876ac...3a5 1 1 2
Bombasi Skrevet 20. januar 2024 #15 Skrevet 20. januar 2024 Tja. Jeg har vel bestemt meg for å være singel, siden jeg frivillig har trukket meg tilbake fra "markedet". Selv om jeg egentlig ikke foretrekker å være singel. Innimellom drømmer jeg meg bort i de to fine, lange forholdene jeg har rukket å få oppleve i livet, og lar meg savne disse øyeblikkene. Men jeg har det fint som enslig, og lider ingen nød. Så får tiden bare bringe meg dit den ønsker. Jeg legger ansvaret på skjebnen, og som vi vet så er skjebnen oppskrytt, ergo jeg forventer at jeg forblir enslighet i mange, mange år framover 3 7
Gjest Snøkvinne Skrevet 20. januar 2024 #16 Skrevet 20. januar 2024 HemmeligSpion skrev (7 minutter siden): Jeg har ikke akkurat bestemt meg for det, det er mer bare noe jeg har regnet med at jeg kommer til å forbli - og det lever jeg egentlig fint med. Når jeg ser rundt meg så er Vesten forpestet. Kjernefamilien eksisterer ikke lenger, den hvor man ser hverandre og bygger hverandre opp. Det er konstant masing om å "bli bedre". Da man drev med bordvers satt man i det minste eksplisitt pris på ting, som at man hadde mat på bordet og sånt. Jeg føler at sitcoms har fått en helt hinsides innflytelse på kjønnsroller. Det som skulle være en morsom trope er blitt de facto status. Det skulle være underholdning at mannen var en døgenikt av en dørmatte og at kona var sjefen i huset. Nå er det faktisk sånn det er. Flagger du at du faktisk foretrekker et normalt hjem hvor mannen i huset faktisk er mannen i huset, og man faktisk driver med oppdragelse er du en kristenfundamentalist. Som om det liksom er noe fælt. OBS: må ikke forveksles med å være fanatisk. Noe som brukere på KG som benytter seg av begrepet gjør 99% av gangene. Jeg liker metal, men jeg begynner faktisk å skjønne de foreldrene som ble bekymret over barna sine som var "besatt" av Satan. I dag er det rap som er fremste propegenitor for degenerativ oppførsel. Å være hore er ikke å være en selvstendig kvinne. Å være hore er ikke liberaliserende. Ekteskapet er pervertert. Det som var en slags kjærlighetspakt mellom mann og hustru har blitt til en kontrakt med staten hvor det er overveiende sannsynlighet for at kvinnen stikker av med alt du har jobbet for i et halvt århundre når hun blir femti og barna er flyttet ut og hun vil "finne seg selv", som resulterer i en skilsmisse og barnefordelingssaken selvfølgelig går i favør av kvinnen. For ikke å snakke om kvinners forbruk. Det er en grunn til at kjøpesentere er designet for kvinner. De bruker mer penger enn menn. "Girl math" er mer enn en tiktok-meme. Får man barn så er det kvinner som oppdrar dem. Det menn kommer med er liksom ikke "sånn man gjør det". Blir man mobbet skal man si fra til "de voksne", som steller i stand hundre tusen møter og supperåd, hvor utfallet er at offeret flytter mens mobberne får en alvorsprat. For ikke å nevne hvor mye homopropaganda og "antirasisme"-propaganda de skal utsettes for, mens de heller burde fokusert på å få opp OECD-resultater. I femti år har vi hatt åpne grenser for folk som kaller seg flyktninger men som tvert drar på ferie til landet de "rømte" fra. De sier de rømmer fra krig. Krig som går ut på noen muslimer som tar islam mer seriøst ikke synes de er muslimske nok. Så tar de med seg islam til vestlige land, og vi ser jo hvordan det går med kriminaliteten. Med voldtekter, med dop, med demografi. I femti år har vi hatt denne utviklingen i nesten alle europeiske land, mens vi fortsetter på samme kjør selv om vi vet at det går på ræv. "Det går seg til når de integrerer seg". Nei. Inflasjonen har vedvart siden The Fed ble etablert og den skjøt i været da vi forlot gullstandarden. Å kjøpe seg et hus kan du bare drite i, men om du klarer å skrape sammen nok penger så kan du kanskje eie en leilighet når du er femti. Ja, selvfølgelig blant masse ørkenfolk hvor det ropes og hoies og lukter løk 24/7. Ikke nok med at dette er ståa i hele Europa i dag, men de fleste av dere heier det faktisk frem. År etter år etter år. Jeg vil ikke være med på det. Jeg klarer liksom ikke å være gira på å finne noen å dele livet med når jeg vet at det er det som venter. Jeg skjønner de som har "gitt opp" og bare veksler mellom å jobbe en eller annen dead-end jobb og gå hjem og spille dataspill. Der er det i det minste en eller annen følelse av fremgang og ikke konstant tilbakegang. I historien nevner man ofte romerrikets fall. Vel, nå er det hele Europa som faller. Og det virker ikke som det er vilje til å forsvare det, de fleste har limp dick, enten man er mann eller dame, og lar seg bare kolonisere av sandnegere. Det er i mangel av bedre ord begredelig. Jeg tenker du bare kan flytte til Iran og konvertere til Islam med en gang. Ingen kvinne vil ha en mann med et slikt menneskesyn her til lands. Samfunnet vårt er ikke et problem, dine holdninger er et større problem.
HemmeligSpion Skrevet 20. januar 2024 #17 Skrevet 20. januar 2024 Hmmmmmm skrev (1 minutt siden): Du høres ikke akkurat fornøyd ut. Så da tenker jeg dette blir en feil plass å skrive så mye negativt Jeg er veldig fornøyd med at jeg slipper unna med mengden dritt et eventuelt forhold ville gitt. Mengden med dritt det bringer er ikke verdt mengden med godt det bringer. The juice ain't worth the squeeze. Jeg er fornøyd med det jeg har. 1 1
Hmmmmmm Skrevet 20. januar 2024 #18 Skrevet 20. januar 2024 KallePils skrev (29 minutter siden): Mangel på koneemner blant dagens norske kvinner. Men da er du jo ikke frivillig singel?! Da hadde du ikke brydd deg om koneemne. Jeg bryr meg ikke om hva mannfolka er eller ikke er. Fordi jeg har det godt uten de. 3 1
Gjest Snøkvinne Skrevet 20. januar 2024 #19 Skrevet 20. januar 2024 Bombasi skrev (Akkurat nå): Tja. Jeg har vel bestemt meg for å være singel, siden jeg frivillig har trukket meg tilbake fra "markedet". Selv om jeg egentlig ikke foretrekker å være singel. Innimellom drømmer jeg meg bort i de to fine, lange forholdene jeg har rukket å få oppleve i livet, og lar meg savne disse øyeblikkene. Men jeg har det fint som enslig, og lider ingen nød. Så får tiden bare bringe meg dit den ønsker. Jeg legger ansvaret på skjebnen, og som vi vet så er skjebnen oppskrytt, ergo jeg forventer at jeg forblir enslighet i mange, mange år framover Kudos til deg min venn, for at du ikke har utviklet kvinnehat og samtidig legger skylden på samfunnet. Jeg håper du ikke forblir enslig om du drømmer om å ikke være det. Jeg kjenner jeg verdsetter godhet i stor grad for tiden, for det er ikke et selvfølge. Kjenner deg ikke, men vibbene jeg fikk fra dine innlegg og som jeg har sett fra deg her inne, er gode. Ordner seg for snille gutter.
HemmeligSpion Skrevet 20. januar 2024 #20 Skrevet 20. januar 2024 Snøkvinne skrev (1 minutt siden): Jeg tenker du bare kan flytte til Iran og konvertere til Islam med en gang. Ingen kvinne vil ha en mann med et slikt menneskesyn her til lands. Samfunnet vårt er ikke et problem, dine holdninger er et større problem. ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå