Gå til innhold

Gift lenge,savner sex..

Anbefalte innlegg

Vært gift i 20 år,sex er bra når det skjer ,men for kvinnens smak -altfor sjelden 😔det går 1-3 uker mellom hver gang han vil, da er det digg ,men Fort gjort…han vet jeg er sulten og ønsker mere,jeg er utrolig lett å tilfredsstille på kort tid , men han har aldri gitt noe utenom når han har behov selv…  føles trist,nedverdigende ,og knuser selvtillit for meg😥 elsker mannen,men dette gjør forholdet vårt dårligere  fra min side…innspill?? Seff er jeg ren,stelt og fresh, men orker ikke lenger prøve meg,da det stort sett blir avvist 😔forøvrig rett under 50…

Anonymkode: 9af2d...4dd

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1743027-gift-lengesavner-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare rett og slett ikke spennende å ligge med noen man har pult i 20år. Folk må lære seg å innse det. Selv om du hører disse falske folkene som påstår de har gnisten levende og like kåt hverandre selv etter 250år så er det ikke slik, og at disse folkene har valgt å legge så mye energi i det å skape en illusjon om eget sexliv betyr ikke at det er normalt. Det som dermed er normalt er å miste seksuell interesse for partner over tid. 

Anonymkode: d76db...96f

• Liker 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1743027-gift-lengesavner-sex/#findComment-33673621
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er bare rett og slett ikke spennende å ligge med noen man har pult i 20år. Folk må lære seg å innse det. Selv om du hører disse falske folkene som påstår de har gnisten levende og like kåt hverandre selv etter 250år så er det ikke slik, og at disse folkene har valgt å legge så mye energi i det å skape en illusjon om eget sexliv betyr ikke at det er normalt. Det som dermed er normalt er å miste seksuell interesse for partner over tid. 

Du leser vel at HUN ikke har det? Så det er ikke så normalt som du skal ha det til. Noen mister sikkert interessen ja, men langt fra alle.

Anonymkode: 577ec...7ea

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1743027-gift-lengesavner-sex/#findComment-33674432
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Øh… jaja… da er jeg visst falsk. 😲  Jeg synes faktisk det er spennende å ligge med samme person år etter år. Vi er liksom blitt spesialtrent på hverandre. Nydelig. 💜

TS, jeg vet ikke om jeg har noen gode råd til deg. Begge må være innstilt på å få det til. Og det høres ikke ut som om han er. Har du prøvd å prate med ham om det? Ikke bare sånn «Sånn og sånn vil jeg ha det», men våget å fortelle ham hvordan du føler deg uten å anklage ham i håp om at dere sammen kan finne en løsning begge trives med? Kanskje søke hjelp hos noen som kan guide dere? Eller kanskje du kan finne ut hva slags sex han liker og vekke lysten hans ved å ha mer av den typen?

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1743027-gift-lengesavner-sex/#findComment-33674686
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du leser vel at HUN ikke har det? Så det er ikke så normalt som du skal ha det til. Noen mister sikkert interessen ja, men langt fra alle.

Anonymkode: 577ec...7ea

Trist …😓så da er det bare sånn  det er?? Gått ut på dato ,og ikkeno håp? 😞Var kanskje feil av meg å legge ut her,dette gjør vondt, og gir ikkeno håp…

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1743027-gift-lengesavner-sex/#findComment-33674817
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nå tror jeg du generaliserer ganske mye her. Det er nok endel som etter lange forhold, klarer å holde  sexdriven på topp, selv etter mange år. Sex og orgasme er superdeilig, det handler om å se hverandre, kunne være impulsiv og gi hverandre nytelse💐

• Liker 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1743027-gift-lengesavner-sex/#findComment-33675285
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vært gift i 20 år,sex er bra når det skjer ,men for kvinnens smak -altfor sjelden 😔det går 1-3 uker mellom hver gang han vil, da er det digg ,men Fort gjort…han vet jeg er sulten og ønsker mere,jeg er utrolig lett å tilfredsstille på kort tid , men han har aldri gitt noe utenom når han har behov selv…  føles trist,nedverdigende ,og knuser selvtillit for meg😥 elsker mannen,men dette gjør forholdet vårt dårligere  fra min side…innspill?? Seff er jeg ren,stelt og fresh, men orker ikke lenger prøve meg,da det stort sett blir avvist 😔forøvrig rett under 50…

Hei. Så trist at det har blitt sånn. Avvisning er bare så leit og føler med deg❤️ Har det kommet med årene og blitt gradvis skjeldnere, eller kommet mer den siste tiden? Snakker dere sammen om din situasjon? Han kunne jo brukt tid på å tilfredsstille deg skikkelig i hvertfall når dere har sex. Men du må ta det opp med han, at du vil mer, se hva du får til svar. Regner jo med han syns sex er deilig de gangene han tar initiativ…

Har han vært syk eller noe som kan begrense sexlysten?

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1743027-gift-lengesavner-sex/#findComment-33675299
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tullprat. Noen mister interessen ja, mens andre lærer hverandre å kjenne bedre, blir tryggere på hverandre og tør å eksperimentere mer sammen. Dermed blir også sexen bedre. 

Anonymkode: 7987d...dbe

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1743027-gift-lengesavner-sex/#findComment-33676601
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Alle gode ting er 3....Skaff deg en elsker....åpne forholdet..eller gå..

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1743027-gift-lengesavner-sex/#findComment-33678371
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.1.2024 den 21.29):

Send han til meg så skal jeg gi han kunnskap, og lære han å forstå kvinnen. Skal en mann nyte kvinne helt ut, kreves det litt kunnskap og forståelse. Så jeg antar 70% er teori og 30% nytelse og gøy, men desverre er de fleste menn for dårlige på teorien😅

Det skal forbausende lite til i hverdagen, for å snu smilet ditt riktig vei.. tror jeg. Men manglende sex tyder på at kjærligheten går over til å bare være glad i deg. Det er forferdelig ondt og frustrende å tenke på.. Men tipset mitt er ikke at han må lese seg opp på seksualivets mysterier, da blir han sikkert sur for at han føler seg dum. Men det er jo en velfungerende hverdagsromantikken, som virkelig setter fart på tenning og sexlysten igjen. Og det er jo det som fungerer best, for det blir smittet over til soverommets ablegøyer.. Så da blir jo smilet mye større dagen etterpå, nettopp fordi du føler at kjærligheten er kommet tilbake.. Men han klarer ikke å forstå dette.. uten litt kunnskap, eller å forstå at det skal så forbausende lite til for å se deg lykkelig..

Btw.. manglende sexlyst trenger ikke nødvendigvis myntes på deg, men at han synes det er flaut å prate om potens eller sexlystproblemet. Jeg synes likevel det er veldig egoistisk å ikke ta opp problemet.. for er man to, så er man to om alt sammen💞

• Liker 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1743027-gift-lengesavner-sex/#findComment-33681031
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...