Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke så mye som Hey Girl, men vil tro at det er bra med aktivitet der. Sjekket Hey Man Oslo og der er det temmelig dødt. Én som legger ut innimellom og skal spandere, ellers fint lite. Lite respons, som er synlig i hvert fall, på det lille som legges ut. 

Hva er det med menn? De med lite/null nettverk bare holder seg hjemme alene og vil ikke vise andre at det er sånn man har det? 

For meg handler det om at bestekompisen min flytter nå, en annen er småbarnsfar og at det bare er denne småbarnsfaren som er innenfor +/- 5 år i nettverket mitt. Omtrent alle i nettverket mitt er minst ti år yngre eller eldre. Da er det jo greit å sjekke ut hva som finnes av muligheter til å bli kjent med flere.

Endret av norw
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, norw said:

Jeg vet ikke så mye som Hey Girl, men vil tro at det er bra med aktivitet der. Sjekket Hey Man Oslo og der er det temmelig dødt. Én som legger ut innimellom og skal spandere, ellers fint lite. Lite respons, som er synlig i hvert fall, på det lille som legges ut. 

Hvis er det med menn? De med lite/null nettverk bare holder seg hjemme alene og vil ikke vise andre at det er sånn man har det? 

For meg handler det om at bestekompisen min flytter nå, en annen er småbarnsfar og at det bare er denne småbarnsfaren som er innenfor +/- 5 år i nettverket mitt. Omtrent alle i nettverket mitt er minst ti år yngre eller eldre. Da er det jo greit å sjekke ut hva som finnes av muligheter til å bli kjent med flere.

Godt spørsmål. Jeg er mann og kunne tenkt meg flere venner. Prøvde å joine enn sånn "vennskaps app" alle andre menn der var kun desperate etter å få seg noe av det motsatte kjønn

Anonymkode: 7ff41...6c8

Skrevet

Menn er jo ikke helt kvinnfolk heller da. Menn har ikke for vane å holde på slik. Menn blir kjent på naturlig og tilfeldig vis eller stort sett ikke i det hele tatt. Sånn er de fleste menn, selvom mange kanskje skulle ønske noe annet.

Anonymkode: 6616e...84c

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Godt spørsmål. Jeg er mann og kunne tenkt meg flere venner. Prøvde å joine enn sånn "vennskaps app" alle andre menn der var kun desperate etter å få seg noe av det motsatte kjønn

Anonymkode: 7ff41...6c8

Ja, så i sosiale grupper for begge kjønn vil det naturligvis være mange menn som tenker at det er en fin sjekkearena, eller at man begynner på kurs for å treffe damer.

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Menn er jo ikke helt kvinnfolk heller da. Menn har ikke for vane å holde på slik. Menn blir kjent på naturlig og tilfeldig vis eller stort sett ikke i det hele tatt. Sånn er de fleste menn, selvom mange kanskje skulle ønske noe annet.

Anonymkode: 6616e...84c

Stor fare for det siste når man er 25+ og ferdig med studier. Hvis man ikke blir kjent med noen via jobb blir det vanskelig.

Endret av norw
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...