Lillirose Skrevet 20. januar 2024 #1 Skrevet 20. januar 2024 (endret) Etter andre gang vi møttes, har det gått 2 uker. Til sammen så vi snakket siden juleaften. vi snakker sammen og prøver ut om vi passer sammen. Jeg spurte ham om vi deaktivere oss på datingside der vi møttes, men han sier at vi har ikke blitt godt kjent med hverandre enda og vi lar det ligge aktiv og at jeg gjør det samme men han sier at han (Jeg har unngått å kontakte noen eller ha noe følelser til, unntatt deg). Hva mener dere ?? Endret 20. januar 2024 av Lillirose
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #2 Skrevet 20. januar 2024 At dere har bare møttes to ganger, så det er kanskje litt rart å ta praten om eksklusivitet andre gangen dere møtes. Dere bør legge i litt mer innsats enn å la det gå en måned mellom hvert treff med mindre dere bor 70 mil fra hverandre. Anonymkode: c3e8c...ae3 1
Lillirose Skrevet 20. januar 2024 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: At dere har bare møttes to ganger, så det er kanskje litt rart å ta praten om eksklusivitet andre gangen dere møtes. Dere bør legge i litt mer innsats enn å la det gå en måned mellom hvert treff med mindre dere bor 70 mil fra hverandre. Anonymkode: c3e8c...ae3 Vi har begge barn, jobb, og andre type ansvar og han ble først syk så sønnen hans falt på skole og vært på sykehus. Og ja vi bor 80 kilometer unna hverandre.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #4 Skrevet 20. januar 2024 Høres ut som dere ikke møtes så ofte? Vanskelig å komme videre med et evt forhold eller finne ut at det ikke er noe da, men skjønner dere har travle liv… Betyr det at dere skriver med og møter flere samtidig? Da er det bare å gi opp i mitt hode.. Anonymkode: 3eacf...cf1 1
Lillirose Skrevet 20. januar 2024 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2024 17 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ut som dere ikke møtes så ofte? Vanskelig å komme videre med et evt forhold eller finne ut at det ikke er noe da, men skjønner dere har travle liv… Betyr det at dere skriver med og møter flere samtidig? Da er det bare å gi opp i mitt hode.. Anonymkode: 3eacf...cf1 Ikke sant! jeg forstår ikke det heller … men han sier også at han har unngått å kontakte noen eller ha noe følelser til, unntatt meg. Men så vil han la profilen vare aktiv fordi vi må bli kjent med hverandre. Profilene kan deaktiveres og aktiveres på nytt uten noe problem. Så dette er ikke stor sak at han deaktivere i mens vi snakker med hverandre og så å aktivere på nytt når han finner at kanskje vi passer ikke sammen likevel!
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #6 Skrevet 20. januar 2024 Jeg hadde snudd meg å gått andre veien om santalen om å være eksklusiv og deaktivere alt etter andre møte. Det er alt for tidlig for meg. Jeg dater aldri flere samtidig, men jeg er absolutt ikke klar for å avklare eksklusivitet etter andre daten. Anonymkode: 639dd...a99 3 1
Lillirose Skrevet 20. januar 2024 Forfatter #7 Skrevet 20. januar 2024 24 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde snudd meg å gått andre veien om santalen om å være eksklusiv og deaktivere alt etter andre møte. Det er alt for tidlig for meg. Jeg dater aldri flere samtidig, men jeg er absolutt ikke klar for å avklare eksklusivitet etter andre daten. Anonymkode: 639dd...a99 Så du dater en og snakker med fler ? 😯
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #8 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg hadde snudd meg å gått andre veien om santalen om å være eksklusiv og deaktivere alt etter andre møte. Det er alt for tidlig for meg. Jeg dater aldri flere samtidig, men jeg er absolutt ikke klar for å avklare eksklusivitet etter andre daten. Anonymkode: 639dd...a99 Enig. Hadde snudd med en gang. Alt for tidlig med den samtalen. Har ikke noe med om jeg vil snakke med flere. Men jeg har tenkt at her går det alt for fort. Anonymkode: 3878a...ab2 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #9 Skrevet 20. januar 2024 Hadde absolutt ikke tatt opp å deaktivere noe app så raskt. Bli litt kjent, se hvordan dette går først. Anonymkode: 3fa37...c47
Lillirose Skrevet 20. januar 2024 Forfatter #10 Skrevet 20. januar 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Enig. Hadde snudd med en gang. Alt for tidlig med den samtalen. Har ikke noe med om jeg vil snakke med flere. Men jeg har tenkt at her går det alt for fort. Anonymkode: 3878a...ab2 Å deaktivere midlertidig betyr at du konsentrerer du deg med den ene for å finne ut om dere passer sammen. Da er det bare henne og ingen andre. Det heter respekt og ærlighet. Skummelt at du skriver slik😯 1
Lillirose Skrevet 20. januar 2024 Forfatter #11 Skrevet 20. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hadde absolutt ikke tatt opp å deaktivere noe app så raskt. Bli litt kjent, se hvordan dette går først. Anonymkode: 3fa37...c47 Vi har vært 1 måned sammen men møtt sist for 2 uker siden. Er det for tidlig ?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #12 Skrevet 20. januar 2024 Lillirose skrev (40 minutter siden): Ikke sant! jeg forstår ikke det heller … men han sier også at han har unngått å kontakte noen eller ha noe følelser til, unntatt meg. Men så vil han la profilen vare aktiv fordi vi må bli kjent med hverandre. Profilene kan deaktiveres og aktiveres på nytt uten noe problem. Så dette er ikke stor sak at han deaktivere i mens vi snakker med hverandre og så å aktivere på nytt når han finner at kanskje vi passer ikke sammen likevel! Tror du må innse at han er uenig med deg og at han vil bli bede kjent først. Hadde tolka det sånn at han ikke vil slette pga chatting med andre. Men synes det er rart at du tar opp at du vil han skal slette, jeg sletter selv om jeg vil det og så kan fyren slette når han er klar. Kan liksom ikke kontrollere hva andre gjør. Anonymkode: 3cbac...5e6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #13 Skrevet 20. januar 2024 Lillirose skrev (17 minutter siden): Så du dater en og snakker med fler ? 😯 Jeg kutter ikke ut alle jeg chatter litt med bare fordi jeg har hatt en bra date eller to nei. Men at jeg ikke deaktiverer en profil, er heller ikke det samme som at jeg aktivt oppsøker andre der heller. Og om jeg har møtt noen to ganger, så er det langt i fra min definisjon av å date noen. Når man dater noen, så har man hatt flere møter, på mer eller mindre regelmessig basis. Lillirose skrev (7 minutter siden): Vi har vært 1 måned sammen men møtt sist for 2 uker siden. Er det for tidlig ? Har dere plutselig vært sammen en måned nå? Men kun møttes to ganger? Anonymkode: 639dd...a99
Lillirose Skrevet 20. januar 2024 Forfatter #14 Skrevet 20. januar 2024 20 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kutter ikke ut alle jeg chatter litt med bare fordi jeg har hatt en bra date eller to nei. Men at jeg ikke deaktiverer en profil, er heller ikke det samme som at jeg aktivt oppsøker andre der heller. Og om jeg har møtt noen to ganger, så er det langt i fra min definisjon av å date noen. Når man dater noen, så har man hatt flere møter, på mer eller mindre regelmessig basis. Har dere plutselig vært sammen en måned nå? Men kun møttes to ganger? Anonymkode: 639dd...a99 Vi har vært sammen i en måned, møtt hverandre etter andre dag, så deretter etter 2 dager så har nå gått 2 uker siden siste gang, vi chatter og ringer hverandre ganske mye. han sier selv at han svarer ikke på andre men vil at det er aktivt. Noe jeg gjør også.? i mine tanker så skal man snakke med en av gangen, ellers hvordan en sier til andre at jeg vil ligge med deg og chatter fortsatt med andre?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #15 Skrevet 20. januar 2024 Lillirose skrev (23 minutter siden): Vi har vært sammen i en måned, møtt hverandre etter andre dag, så deretter etter 2 dager så har nå gått 2 uker siden siste gang, vi chatter og ringer hverandre ganske mye. han sier selv at han svarer ikke på andre men vil at det er aktivt. Noe jeg gjør også.? i mine tanker så skal man snakke med en av gangen, ellers hvordan en sier til andre at jeg vil ligge med deg og chatter fortsatt med andre? Hmm dere er sammen, men han vil fortsatt ikke lukke døren for andre? Det hadde jeg aldri godtatt. Anonymkode: 50359...1da
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #16 Skrevet 21. januar 2024 Lillirose skrev (1 time siden): Vi har vært sammen i en måned, møtt hverandre etter andre dag, så deretter etter 2 dager så har nå gått 2 uker siden siste gang, vi chatter og ringer hverandre ganske mye. han sier selv at han svarer ikke på andre men vil at det er aktivt. Noe jeg gjør også.? i mine tanker så skal man snakke med en av gangen, ellers hvordan en sier til andre at jeg vil ligge med deg og chatter fortsatt med andre? Vet han at dere er sammen? Eller er dette noe du tror? Alt for tidlig å ta den praten etter å ha møtt hverandre så få ganger. Siden det er over 2 ukers siden sist så tipper jeg du har skremt han bort. Anonymkode: a2439...dd1 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #17 Skrevet 21. januar 2024 Etter to treff så har dere ikke akkurat forpliktet dere. Anonymkode: 54fac...214
Lillirose Skrevet 21. januar 2024 Forfatter #18 Skrevet 21. januar 2024 20 hours ago, AnonymBruker said: Tror du må innse at han er uenig med deg og at han vil bli bede kjent først. Hadde tolka det sånn at han ikke vil slette pga chatting med andre. Men synes det er rart at du tar opp at du vil han skal slette, jeg sletter selv om jeg vil det og så kan fyren slette når han er klar. Kan liksom ikke kontrollere hva andre gjør. Anonymkode: 3cbac...5e6 Jeg sa ikke til ham å slette, hvor kom det fra? Jeg spør dere om hva dere mener , sa aldri til ham å slette noe ☺️
Lillirose Skrevet 21. januar 2024 Forfatter #19 Skrevet 21. januar 2024 18 hours ago, AnonymBruker said: Vet han at dere er sammen? Eller er dette noe du tror? Alt for tidlig å ta den praten etter å ha møtt hverandre så få ganger. Siden det er over 2 ukers siden sist så tipper jeg du har skremt han bort. Anonymkode: a2439...dd1 Hvorfor? Jeg spør deres mening! Jeg sa ikke noe til ham.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #20 Skrevet 21. januar 2024 Hvis jeg liker noen godt, så har jeg funnet på å si etter en eller to dater at jeg ønsker å kun fokusere på henne, men da har vi pratet masse først, og her har det litt å si hvordan man sier ting. Om jeg sier til en dame at jeg liker henne veldig godt, og jeg ønsker å kun fokusere på henne, for å høre hva hun synes om det, så blir det fort tatt litt anderledes imot enn om jeg bare ber henne slette tinder Anonymkode: 12984...ffa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå