Gå til innhold

Baderom skap med benk over som vaskemaskinen kan stå

exictence

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for link. Fin løsning, men jeg må ha vaskemaskina stående oppå. En liten varmtvannstank er under og noen rør. Det under vil jeg skjule. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må nå være noe veldig solid om du skal ha vaskemaskinen stående oppå. Den veier jo en del i seg selv og når den sentrifugerer skapes vibrasjon og bevegelse. 

Har du ingen andre steder å sette maskinen?

Anonymkode: 9814c...5f9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det første var for stort. Men på halve av det ene bilde der det er en benk og noen skap unde,r er et godt eksempel på hvordan det kunne vært

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det må nå være noe veldig solid om du skal ha vaskemaskinen stående oppå. Den veier jo en del i seg selv og når den sentrifugerer skapes vibrasjon og bevegelse. 

Nei, det er ingen andre steder å sette maskinen, da det er et lite baderom, og vaskemaskinen må stå her. Vaskemaskinen har stått her på en benkeplate før, og under er et forheng som skjuler rørene og den lille varmtvannsbeholderen.

Tenker det hadde vært mye finere med noen skap under som skjuler, og en ny benkeplate. Den nåværende benkeplaten er ikke fin lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

exictence skrev (4 minutter siden):

Det første var for stort. Men på halve av det ene bilde der det er en benk og noen skap unde,r er et godt eksempel på hvordan det kunne vært

Nei, det er ingen andre steder å sette maskinen, da det er et lite baderom, og vaskemaskinen må stå her. Vaskemaskinen har stått her på en benkeplate før, og under er et forheng som skjuler rørene og den lille varmtvannsbeholderen.

Tenker det hadde vært mye finere med noen skap under som skjuler, og en ny benkeplate. Den nåværende benkeplaten er ikke fin lenger.

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Holder det ikke med å ha typ en gummi matte under ? Det hadde vi på våres og funket fint 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (1 minutt siden):

Holder det ikke med å ha typ en gummi matte under ? Det hadde vi på våres og funket fint 

Hvis du mener gummimatte under på gulvet, så er det ikke plass til det. 

Jeg tenkte en sterk benkeplate fra vegg til vegg over en liten varmtvannsbeholder og noen rør som står under, og som jeg vil skjule på en eller annen smart måte. Til nå har jeg skjult dem med et forheng. Det er ikke så pent. Hadde vært fint å skjule dem med to skap, og så er det kanskje plass til en liten smal hylle. Dette under benkeplaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

exictence skrev (3 timer siden):

Jeg tror de leverer mer enn kun de du ser på bildene. De skriver at modellene er modulære og de har passende løsninger for alle rom. Bare å kontakte dem. 

Anonymkode: 600cb...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg tror de leverer mer enn kun de du ser på bildene. De skriver at modellene er modulære og de har passende løsninger for alle rom. Bare å kontakte dem. 

Takk, det vil jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

exictence skrev (Akkurat nå):

Takk, det vil jeg

Går ikke det, kan du beskrive prosjektet ditt og legge det ut på mitt anbud. Når det er såpass spesielt så kan det bli vanskelig å finne noe standardisert der ute som passer. Derfor må det måltilpasses av en snekker hvor du eventuelt kan male det selv etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt plass på vaskemaskin og vvb. Så får du gjemt vvb i et skap og satt vaskemaskin på gulvet 

Anonymkode: 9367f...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal du få VVB og noen rør inn i skapet? 
er det ikke bare å bygge et rammeverk rundt det du ønsker å skjule og montere på en dør? Og en benkleplate på toppen? Den benkeplata bør være godt skrudd i veggen, for å tåle sentrifuge med vibrasjoner. Og noe som sørger for at vanskemaskinen holdes på plass

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting å tenke på hvis en skal ha en vaskemaskin plassert på benk som er skrudd fast i vegg er at lyd fra spesielt sentrifugering  forplanter seg lettere gjennom vegg og det kan bli et himla bråk..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...