Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på to ting, jeg:

Hvordan har du det??

Er det deg på avataren?

Klemmer fra Kid-a

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

For det første: Ja, jeg har det helt strålende. Selv om det er mørketid ser jeg nokså lyst på tilværelsen :D Selv om jeg ikke liker følelsen av å veie 15 kg mer enn jeg gjorde sist vinter, så går det rimelig greit. Takk for at du spør, da... :P

Ja.. :oops: Det er nok meg på avataren.. Skammer meg litt over det der, ja!! Ble tatt for to år siden, da puberteten herjet som verst med meg :sjarmor:

Skrevet

Jøss, syns du var veldig fin på bildet jeg. Pent hår!

Fint å høre at du har det bedre! Er vel kanskje sunnere for deg å veie 15 kilo mer i år enn i fjor :) Bra du ser lyst på tilværelsen din. Beundrer deg for din åpenhet her inne, fordi du virkelig ønsker å bli helt frisk igjen - og jobber for det!

Lykke til videre!

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Til Hope:

Det er ikke lett, selv om jeg nå ser "normal" ut, dukker fortsatt de vonde følelsene opp. De grusomme tankene, og den grusomme skyldfølelsen. Sånn som at jeg spiser mer på en dag nå enn jeg kanskje gjorde på en uke før. Det hender jeg får ekstrem skyldfølelse, og hiver meg på treningsbølgen. Men så tar jeg meg selv i nakken, og tenker på kjæresten min, som er sammen med meg for den jeg er, ikke hvordan jeg ser ut. Også tenker jeg på alle komplimentene jeg alltid får av gutter, de må jo bety noe. Kan ikke si alt er ordnet, men jeg er på (kjempe)god vei! Dere her inne har også vært en enorm støtte! Jeg har mye mer overskudd nå, og har ikke så hyppige raserianfall lenger. Alt det dunet på armene og ryggen er borte, og jeg er ikke blå på hender og føtter lenger. Jeg fryser heller ikke når jeg går med ca fem ullgensere. Så det er jo flott :blunke:

Klem

Skrevet

Du ser i allefall flott ut, Ice! Og du virker som ei skikkelig oppegående jente også! Ting ordner seg for deg, skal du se! :wink:

Klem, Kevin

Gjest Missuganda
Skrevet

Hvis du sier hei til meg ICE_white, så skal jeg si hei til deg... :blunke:

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet
Du ser i allefall flott ut, Ice! Og du virker som ei skikkelig oppegående jente også! Ting ordner seg for deg, skal du se! :wink:

Klem, Kevin

Kan ikke annet enn å :oops: ... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...