Gå til innhold

Jeg har gjort nå utrolig dumt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har tryglet å bedt å grått til eksen om å ta meg tilbake..igår var jeg så utrolig dum at jeg skrev til veninna hennes for å få tips om hva jeg skal gjøre for å få snakka med henne..det var så jævlig dumt å manipulerende gjort av meg..eksen ble så forbanna at hu truet meg med anmeldelse..🥺..hjelp..er jeg psykopat?skjemmes sånn over oppførselen min..

Hat vært desperat..å hu reagerte med å bli kaldere å kaldere..jeg har ødelagt alt for meg selv

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke psykopat, du har bare kjærlighetssorg. Plei deg selv godt, og send ingen flere meldinger til eksen eller hennes omgangskrets. Dette klarer du!

Anonymkode: 19f35...194

• Liker 11
  • Hjerte 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Er ingenting å anmelde. Null stress.

Bare ta hintet og la henne/ de være

Anonymkode: 5a0a4...e75

• Liker 3
Skrevet

Gjort er gjort, la dama få fred nå, hun er ikke interessert.

Anonymkode: ce03e...c01

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Var det så sykt da? 
kan kanskje karakteriseres som desperat, men psykopat oppførsel er det definitivt ikke. 

Anonymkode: a536d...dd1

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi har alle gjort noe dumt. 
Det beste du kan gjøre nå er å oppsummere for deg selv hva du har lært av det havarerte forholdet ditt. Så tar du med deg den læringen inn i neste forhold. 
Og la exen være, hun er lost case. 

Anonymkode: 8e703...f47

• Liker 1
Skrevet

Men jeg har virkelig vært desperat..har sendt drøssevis av tryglende å desperate meldinger..å det der med veninna var virkelig lavmål..skammer meg..ikke vits å si unnskyld til eksen heller..for hun kommer ikke til å godta unnskyldningen min..ønsker ikke at hun skal sitte igjen med et inntrykk på at jeg er psykopatisk eller nå..dette plager meg fælt

• Hjerte 1
Skrevet

Synes ikke det var så ille men det kommer selvfølgelig an på hvordan forholdet var. Hvis jeg tar utgangspunkt i at du er en normalt oppegående fyr uten masse sjalusi og stalkingtendenser så synes jeg det var råttent gjort av henne å true med anmeldelse, hva i all verden er det å anmelde?

Anonymkode: 93129...e1e

Skrevet
Bjørn42 skrev (Akkurat nå):

Men jeg har virkelig vært desperat..har sendt drøssevis av tryglende å desperate meldinger..å det der med veninna var virkelig lavmål..skammer meg..ikke vits å si unnskyld til eksen heller..for hun kommer ikke til å godta unnskyldningen min..ønsker ikke at hun skal sitte igjen med et inntrykk på at jeg er psykopatisk eller nå..dette plager meg fælt

Da tar du dette som en lærepenge, så gjør du aldri det igjen, du lar henne være i fred.

Anonymkode: 3ae8f...c95

• Liker 2
Skrevet

Har bare ønsket å få snakket ordentlig ut med henne..men hun nekter..jeg får ingen svar..

Nei jeg har ikke gjort nå galt..bruddet skjedde pga mange misforståelser imellom oss..små ting som hun har blåst opp til store greier..

Skrevet

Det var ikke noe ille det? 

Kanskje du kan skrive et brev til henne hvor du oppklarer misforståelsen? 

Det er ikke sikkert det redder forholdet, men da vil du kanskje føle at det ikke er noe usagt i bruddet.

Anonymkode: f9d06...ccb

Skrevet

Bør jeg prøve å si unnskyld til henne..eller er det ingen vits?skal jeg vente ei tid..å så sende henne en melding å beklage da..

Plager meg ar hun skal sitte igjen med en forvrengt oppfatning av meg

Skrevet
Bjørn42 skrev (2 minutter siden):

Har bare ønsket å få snakket ordentlig ut med henne..men hun nekter..jeg får ingen svar..

Nei jeg har ikke gjort nå galt..bruddet skjedde pga mange misforståelser imellom oss..små ting som hun har blåst opp til store greier..

Det er slutt, du har faktisk ingen rett på å snakke med henne. La henne være i fred nå.

Anonymkode: 3ae8f...c95

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Basert på det du skriver her, så skjønner jeg at hun er irritert og ikke vil snakke med deg. Blir voksen og gå videre, hun er ikke interessert og vil neppe bli det.  Tipper hun synes oppførselen din er ubehagelig.

• Liker 1
Skrevet

Et tips til deg. Jeg var i en lignende situasjon som deg for noen år siden og det som funka for meg var å begynne å flørte med en ny dame og på en diskré måte la dama få vite om det. Da kom hun fort tilbake og vi ble sammen igjen. Og om ikke hun skulle gjøre det får du på en måte en grunn til å gå videre ved å bli kjent med en ny.

Bare pass på å ikke gå for langt med den nye sånn at noen blir såret.

Anonymkode: 38281...b83

Skrevet

Rett deg opp, jobb med å bedre din prosesjon i samfunnet, damer kommer og går.. de kommer plutselig tilbake 5-6 år etterpå, når man har blitt mellomleder, anlagt skjegg, og bygd opp sin kropp💪, snakker på vegne av en venn😅

ps 

da skal du så klar velge noen bedre og yngre. Kos deg. 

Anonymkode: fe8bf...7db

Skrevet
Bjørn42 skrev (2 minutter siden):

Bør jeg prøve å si unnskyld til henne..eller er det ingen vits?skal jeg vente ei tid..å så sende henne en melding å beklage da..

Plager meg ar hun skal sitte igjen med en forvrengt oppfatning av meg

Hvorfor vil du være med noen som åpenbart misliker deg. Gå videre. Kvinner hater» desperate» menn.

Anonymkode: 90abf...495

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke kontakt henne. Verken nå eller senere. La det ligge. Hun vet. Du har sagt unnskyld. La alt ligge nå.

• Liker 1
Skrevet

Gjør så jævlig vondt..sku virkelig ønske vi kunne løse dette..savner henne så jævlig..det som skjedde galt imellom oss,føler jeg man kunne løst opp i..det var ikke utroskap..løgner..vold..det var uenigheter som ble store ting..å så skyvde jeg henne bort med tryglinga mi..hadde jeg ikke gjort det å latt henne være..så hadde jeg ikke mistet henne..kommer aldri til å tilgi meg selv..

Jeg lyttet ikke godt nok til hennes behov å følelser.

• Hjerte 2
Skrevet

Hadde jeg bare kunnet gjøre nå for å reparere skaden🥺..men hun er ekstremt sint på meg nå..

Må jeg bare la henne gå for alltid?🥺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...