AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #1 Skrevet 20. januar 2024 Håret mitt har blitt helt jævlig etter amming. Tørt, grovt, knudrete.. ser ikke ut! Flere som har opplevd? Er det hormonelt? Noen som har råd til å fikse det? Er som lange ståltråder enkelte plasser.. ikke slitt, bruker gode produkter.. Anonymkode: 4c31d...502
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #2 Skrevet 20. januar 2024 32 minutter siden, AnonymBruker said: Håret mitt har blitt helt jævlig etter amming. Tørt, grovt, knudrete.. ser ikke ut! Flere som har opplevd? Er det hormonelt? Noen som har råd til å fikse det? Er som lange ståltråder enkelte plasser.. ikke slitt, bruker gode produkter.. Anonymkode: 4c31d...502 Jeg kjente ikke igjen håret mitt. Det var pistrete i luggen, det falt av i vikene, og det var… som på en strigråte hund? Hvis jeg skal forklare det Følte det som hjalp var når hormonene roet seg og ammeperioden var over… dessverre. Anonymkode: f3a3f...111
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #3 Skrevet 20. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Jeg kjente ikke igjen håret mitt. Det var pistrete i luggen, det falt av i vikene, og det var… som på en strigråte hund? Hvis jeg skal forklare det Følte det som hjalp var når hormonene roet seg og ammeperioden var over… dessverre. Anonymkode: f3a3f...111 Strihåret* Anonymkode: f3a3f...111
Snekkerfruen Skrevet 20. januar 2024 #4 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Strihåret* Anonymkode: f3a3f...111 Slittet å amme for 4 mnd siden, hadde håpt det skulle bli bedre snart.. får være tålmodig og håpe 🙈
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #5 Skrevet 20. januar 2024 58 minutter siden, Snekkerfruen said: Slittet å amme for 4 mnd siden, hadde håpt det skulle bli bedre snart.. får være tålmodig og håpe 🙈 Hvor gammel er babyen? Det er jo hormonelt. Til og med de som ikke ammer kan få «ammelugg» og alt annet Anonymkode: f3a3f...111
Snekkerfruen Skrevet 20. januar 2024 #6 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvor gammel er babyen? Det er jo hormonelt. Til og med de som ikke ammer kan få «ammelugg» og alt annet Anonymkode: f3a3f...111 16 mnd.. sluttet å amme rundt 12 mnd så hadde håpet det stabiliserte seg snart 🙈
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #7 Skrevet 20. januar 2024 14 minutter siden, Snekkerfruen said: 16 mnd.. sluttet å amme rundt 12 mnd så hadde håpet det stabiliserte seg snart 🙈 Åja, det var kanskje lenger enn jeg så for meg.. Ble det slik etter fødsel? I graviditet? Eller i en bestemt periode? Jeg fikk veldig flott hår i svangerskapet. Også ca 2 måneder etter fødsel, ble det krise. Og det ble bedre ca 1-2 mnd etter barnet ble 1 år. Anonymkode: f3a3f...111
Snekkerfruen Skrevet 21. januar 2024 #8 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Åja, det var kanskje lenger enn jeg så for meg.. Ble det slik etter fødsel? I graviditet? Eller i en bestemt periode? Jeg fikk veldig flott hår i svangerskapet. Også ca 2 måneder etter fødsel, ble det krise. Og det ble bedre ca 1-2 mnd etter barnet ble 1 år. Anonymkode: f3a3f...111 Veldig fint i svangerskap (hadde mistet mye med forrige under amming, sluttet 1 mnd før jeg ble gravid) så ok under amming med moderat håravfall , sluttet og amme og BAM så ble det grusomt ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå