AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #1 Skrevet 20. januar 2024 Før du starter å hate, jeg bryr meg ikke. Jeg er en 20 år gammel jente, er jomfru og ønsker ikke å bruke tiden min på å bli sårt av gutter eller jenter like gamle som meg. Jeg studerer meg frem til en god utdanning akkurat nå, så tenker ikke på å utnytte noen, men vil helst ha en eldre man eller dame som kan ta vare på meg. Noen som har erfaring? Blir forhold ja, ikke noe sugarbaby greier eller slikt. Anonymkode: 3a918...3c8
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #2 Skrevet 20. januar 2024 Det er sugarbaby om de må være rik og ta vare på deg. Men utnytting går begge veier for ei på 20 uten erfaring vet så lite om segselv til å vite hva som føles greit senere. Har selv vert 20, er kvinne, det er lett å overdrive på din alder. Anonymkode: ebc18...ea1 2 1
Jdz Skrevet 20. januar 2024 #3 Skrevet 20. januar 2024 Som oftest, rundt andre eldre, rike menn og kvinner. Like barn leker som regel best. Ikke alltid, men ofte.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #4 Skrevet 20. januar 2024 Du kan søke etter rike damer og menn på dating apper. Du finner sikkert noen. Anonymkode: d150d...81a
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #5 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er sugarbaby om de må være rik og ta vare på deg. Men utnytting går begge veier for ei på 20 uten erfaring vet så lite om segselv til å vite hva som føles greit senere. Har selv vert 20, er kvinne, det er lett å overdrive på din alder. Anonymkode: ebc18...ea1 Men saken er at jeg vet hva jeg vil ha. Tenkte jo på å bli sammen med personen, jeg vil altså ha et forhold hvor vi er med hverandre lenge. Bryr meg ikke særlig om de er 15-20 år eldre heller. Anonymkode: 3a918...3c8
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #6 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan søke etter rike damer og menn på dating apper. Du finner sikkert noen. Anonymkode: d150d...81a Har prøvd, men de fleste vil ikke ha langvarig forhold Anonymkode: 3a918...3c8
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #7 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men saken er at jeg vet hva jeg vil ha. Tenkte jo på å bli sammen med personen, jeg vil altså ha et forhold hvor vi er med hverandre lenge. Bryr meg ikke særlig om de er 15-20 år eldre heller. Anonymkode: 3a918...3c8 Da finner du en eldre person og blir forelsket i dem. Slik som du møter alle andre potensielle partnere. Anonymkode: ebc18...ea1 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #8 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Før du starter å hate, jeg bryr meg ikke. Jeg er en 20 år gammel jente, er jomfru og ønsker ikke å bruke tiden min på å bli sårt av gutter eller jenter like gamle som meg. Jeg studerer meg frem til en god utdanning akkurat nå, så tenker ikke på å utnytte noen, men vil helst ha en eldre man eller dame som kan ta vare på meg. Noen som har erfaring? Blir forhold ja, ikke noe sugarbaby greier eller slikt. Anonymkode: 3a918...3c8 Skattelistene Anonymkode: 02177...d38 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #9 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skattelistene Anonymkode: 02177...d38 Har du prøvd? Anonymkode: 3a918...3c8
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #10 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men saken er at jeg vet hva jeg vil ha. Tenkte jo på å bli sammen med personen, jeg vil altså ha et forhold hvor vi er med hverandre lenge. Bryr meg ikke særlig om de er 15-20 år eldre heller. Anonymkode: 3a918...3c8 Hvis du er 20 og denne personen er 35-40 så er det ganske mange på den alderen som har fast jobb og lite huslån. Dvs som kan ta det inn i huset og gi deg mat og rødvin på fredager og en sydentur i januar. Er det det du mener med «rik»? Eller ønsker du å bli oppvartet med yacht og champagne? Det finnes visstnok egne utesteder/klubber i Oslo hvor vakre unge damer kan teame opp med eldre velstående menn men jeg er usikker på hvor lenge de typisk holder sammen. Anonymkode: 3f927...0e8
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #12 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du er 20 og denne personen er 35-40 så er det ganske mange på den alderen som har fast jobb og lite huslån. Dvs som kan ta det inn i huset og gi deg mat og rødvin på fredager og en sydentur i januar. Er det det du mener med «rik»? Eller ønsker du å bli oppvartet med yacht og champagne? Det finnes visstnok egne utesteder/klubber i Oslo hvor vakre unge damer kan teame opp med eldre velstående menn men jeg er usikker på hvor lenge de typisk holder sammen. Anonymkode: 3f927...0e8 Forventer ikke at de skal være ultratrike, men heller flere ferier og at vi kan bo sammen alene og sånt ja, ikke noen økonomiske problemer eller frykt. Helst mer velstående enn middle class, men ikke ekstremt og urealistisk sett. Anonymkode: 3a918...3c8
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #13 Skrevet 20. januar 2024 Rødstrupa skrev (3 minutter siden): 🧌🧌🧌 Fordi? Anonymkode: 3a918...3c8
Rødstrupa Skrevet 20. januar 2024 #14 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi? Anonymkode: 3a918...3c8 Fordi en ung jente har full mulighet til å få seg en kjæreste som er et par år eldre med god inntekt og kan skjemme deg bort. 1
imagineme Skrevet 20. januar 2024 #15 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Men saken er at jeg vet hva jeg vil ha. Tenkte jo på å bli sammen med personen, jeg vil altså ha et forhold hvor vi er med hverandre lenge. Bryr meg ikke særlig om de er 15-20 år eldre heller. Anonymkode: 3a918...3c8 Det er ingen oppegående mennesker som er 15-20 år eldre enn deg som ønsker et forhold med deg. De er på et totalt annet sted i livet og dere har ingenting til felles. Når du sitter og prater om sminke, influensere og trender snakker de om hverdagspolitikk og ting som virkelig betyr noe. 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #16 Skrevet 20. januar 2024 Rødstrupa skrev (5 minutter siden): Fordi en ung jente har full mulighet til å få seg en kjæreste som er et par år eldre med god inntekt og kan skjemme deg bort. Problemet er jo det at de ikke vil være i forholdet lenge. Trenger noen som ser etter noe langsiktig. Ellers så vil jeg ikke bare selge vekk kroppen min for morroskyld liksom, vil faktisk være involvert i et godt forhold. Anonymkode: 3a918...3c8
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #17 Skrevet 20. januar 2024 imagineme skrev (1 minutt siden): Det er ingen oppegående mennesker som er 15-20 år eldre enn deg som ønsker et forhold med deg. De er på et totalt annet sted i livet og dere har ingenting til felles. Når du sitter og prater om sminke, influensere og trender snakker de om hverdagspolitikk og ting som virkelig betyr noe. Litt kjipt at du tror alle unge jenter bare bryr seg om sminker, influensere og trender. Hvorfor kan jeg ikke like sminke og hverdagspolitikk samtidig? Anonymkode: 3a918...3c8
imagineme Skrevet 20. januar 2024 #18 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Litt kjipt at du tror alle unge jenter bare bryr seg om sminker, influensere og trender. Hvorfor kan jeg ikke like sminke og hverdagspolitikk samtidig? Anonymkode: 3a918...3c8 Poenget mitt var at du er ei jente og mennesker som er 15-20 år eldre enn deg er kvinner og menn. Du bør søke etter gutter eller andre jenter. Hva tenker du at du har til felles med en mann eller kvinne som er 15-20 år eldre enn deg? Hva har du av livserfaring som du kan bringe inn i et seriøst forhold? 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #19 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Litt kjipt at du tror alle unge jenter bare bryr seg om sminker, influensere og trender. Hvorfor kan jeg ikke like sminke og hverdagspolitikk samtidig? Anonymkode: 3a918...3c8 Du er ikke en ung jente. Du er en ung kvinne/ dame, eller en ganske gammel jente. Anonymkode: e5080...9f3 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #20 Skrevet 20. januar 2024 imagineme skrev (3 minutter siden): Poenget mitt var at du er ei jente og mennesker som er 15-20 år eldre enn deg er kvinner og menn. Du bør søke etter gutter eller andre jenter. Hva tenker du at du har til felles med en mann eller kvinne som er 15-20 år eldre enn deg? Hva har du av livserfaring som du kan bringe inn i et seriøst forhold? Hvis jeg brydde meg om hva jeg hadde til felles med andre eller ikke hadde jeg jo nemlig oppsøkt gutter eller jenter på min alder? Hva slags livserfaring snakker du om? Anonymkode: 3a918...3c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå