Gå til innhold

Kvinner som mottager ved analsex

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Rart at noen kvinner kan få orgasme av det, mens andre kan ikke fordra analsex.(hvis man tar utgangspunkt i samme fremgangsmåte) Er dere kvinner virkelig så forskjellig skapt der nede, eller handler dette kun om det mentale?

Vært sammen men en dame som kom av analsex og savnet det siden den gang(over 10 år siden nå)

Kjipt dere kvinner er så forskjellige! Vet jo aldri hva man får!

Anonymkode: b3dfe...36f

Jupp, stor variasjon også blant menn så... kjekt at man er forskjellige tenker jeg. Noe for enhver😉

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Rart at noen kvinner kan få orgasme av det, mens andre kan ikke fordra analsex.(hvis man tar utgangspunkt i samme fremgangsmåte) Er dere kvinner virkelig så forskjellig skapt der nede, eller handler dette kun om det mentale?

Vært sammen men en dame som kom av analsex og savnet det siden den gang(over 10 år siden nå)

Det finnes både menn og kvinner.som digger oralsex, men også både menn.og kvinner som absolutt ikke liker det. Dere menn er også ulike vet du👍

Anonymkode: 2337c...feb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det finnes både menn og kvinner.som digger oralsex, men også både menn.og kvinner som absolutt ikke liker det. Dere menn er også ulike vet du👍

nå snakker jeg om det rent fysiologisk, at noen får ren nytelse av det, mens det gjør vondt for andre. (hvis fremgangsmetoden er lik)

Om noen liker oral sex eller ikke handler mest om preferanser og hva man tenner på. Så klart, fremgangsmetode spiller inn her også. Tipper analsex handler mye om det mentale også. Meste ligger oppi hodet!

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

nå snakker jeg om det rent fysiologisk, at noen får ren nytelse av det, mens det gjør vondt for andre. (hvis fremgangsmetoden er lik)

Om noen liker oral sex eller ikke handler mest om preferanser og hva man tenner på. Så klart, fremgangsmetode spiller inn her også. Tipper analsex handler mye om det mentale også. Meste ligger oppi hodet!

Vil si det blir det samme. Tenning og det mentale har alt å si.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vel, vi er alle samme art og bygd ganske likt biologisk. Men noen har kanskje mer nerver der nede og/eller handler noe om avstand fra klitros og anus, etter hva jeg har lest. Så noen kvinner får vel kanskje mer utbytte av analsex en andre. Men er nok mest mentalt og hva man tenner på, ville jeg tro!

Du er jo inne på det selv. Tenning er mer enn fysiolog. Det må sitte i hjernen også. 

Anonymkode: 5e268...9ce

Skrevet

Hatt anal med noen av jentene mine, og det har vært godt for begge

Men skal de få orgasme må de kjæle kliten godt samtidig 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva er sjansen for at dama ønsker å prøve analsex, hvis hun i utgangspunktet ikke liker det? Noen som har vært som henne, så innsett at de faktisk liker det hvis mannen gjør det forsiktig nok og riktig? 

Jeg tenner på analsex, men alle damer jeg har vært med, utenom en, liker det ikke. Har helt normal kuk, verken for liten eller stor.

Da foreslår jeg at du prøver en mann neste gang.

Anonymkode: 9202d...639

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
lsklars skrev (7 minutter siden):

Hatt anal med noen av jentene mine, og det har vært godt for begge

Men skal de få orgasme må de kjæle kliten godt samtidig 

Jentene? Hvor gammel er du som jae sex med JENTER?

Anonymkode: 9202d...639

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde analsex med x. Dette var fordi jeg var trygg på han og vårt sexliv. Her snakker vi om 18 år. Og han var kjempeflink med oppvarming, gav av seg selv, forspill, vi visste hvor vi hadde hverandre. Jeg fikk orgasme. Alltid før sex var vi nydusjet. Om jeg sa nei av noen grunn, kanskje jeg følte at tarmen ikke var tømt, eller at jeg ikke var klar, han respekterte alltid nei. 

Dette betyr ikke at jeg kommer til å ha det igjen. I dag klarer jeg ikke slippe et annet menneske innpå meg. Tillit og trygghet må opparbeides over tid. I dag er jeg ikke mottakelig. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ekkelt og vondt

fysj så ekkelt

Anonymkode: 23c0e...4f3

Gjør det vondt gjør dere det feil.

• Nyttig 2
Skrevet

Rompa er jo ikke laget for sex fra naturens side. Det virker det som noen av dere menn ikke forstår. Det er ikke så rart at mange ikke liker noe som i utgangspunktet er fysiologisk unaturlig. Ville vært rart hvis det var motsatt. Jada, analsex er gammelt og har alltid vært og bla bla bla. Men uansett hvordan du snur og vender på det så er det ikke en kanal naturen skapte for sex. Naturen skapte den for at avføring skal trykkes UT gjennom den kanalen. Derfor er den ikke designet til, eller egnet for at en penis (eller noe annet av lignende størrelse) skal trenge seg inn og oppover i den kanalen. Det er rett og slett naturstridig. Ja, det er jo mulig å smøre, tøye, dra og lirke i en evighet og så presse den inn der, men fysikken jobber mot det.  At det finnes kvinner som liker det er jo ikke så overraskende heller, for det er ingen regel uten unntak. Som ellers når det gjelder sex så er det alltid noen som liker et eller annet utenom det vanlige. Kan nevne i fleng: Trekant, bdsm, bæsjesex, urinsex og you name it. Sier ikke at det er unormalt, men det er UTENOM det vanlige. 

Anonymkode: cfb6f...2e7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Rompa er jo ikke laget for sex fra naturens side. Det virker det som noen av dere menn ikke forstår. Det er ikke så rart at mange ikke liker noe som i utgangspunktet er fysiologisk unaturlig. Ville vært rart hvis det var motsatt. Jada, analsex er gammelt og har alltid vært og bla bla bla. Men uansett hvordan du snur og vender på det så er det ikke en kanal naturen skapte for sex. Naturen skapte den for at avføring skal trykkes UT gjennom den kanalen. Derfor er den ikke designet til, eller egnet for at en penis (eller noe annet av lignende størrelse) skal trenge seg inn og oppover i den kanalen. Det er rett og slett naturstridig. Ja, det er jo mulig å smøre, tøye, dra og lirke i en evighet og så presse den inn der, men fysikken jobber mot det.  At det finnes kvinner som liker det er jo ikke så overraskende heller, for det er ingen regel uten unntak. Som ellers når det gjelder sex så er det alltid noen som liker et eller annet utenom det vanlige. Kan nevne i fleng: Trekant, bdsm, bæsjesex, urinsex og you name it. Sier ikke at det er unormalt, men det er UTENOM det vanlige. 

Men selv om det er mindretallet av kvinner som elsker analsex, så skal vel ikke de shames for det, og det kommer vel ingenting godt ut av å irritere seg over andre sitt sexliv. En eks for en del år tilbake fikk kun orgasme av analsex, men der var det nok noen mentale sperrer som gjorde at hun ikke kom med "vanlig" stimuli, men kunne aldri falt meg inn å komme med en slik tirade til henne som du kommer med her, man kan jo ikke noe for hva man liker 

Anonymkode: 63d7a...e24

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

HemmeligSpion skrev (1 time siden):

Gjør det vondt gjør dere det feil.

Å ikke tenne på noe mental bør virkelig være god nok grunn for å kunne si nei til det. Det er trossalt å ikke tenne på noe rent mentalt som stopper oss fra det meste av seksuell praksis som er mulig. Som for eksempel sex med eget kjønn. Rent fysisk er det også ulikheter som medfører at noen ikke kan nyte analsex, selv om det mentale er tilstede også. Min egen mann for eksempel har så såre slimhinner der bak at lyst til å utforske anale nytelser ikke er fysisk mulig, uansett hvor riktig det gjøres. Ingen tålmodighet i verden kan hjelpe, så jeg vil ikke prøve mer, selv om han skulle ønske... og jeg også. Jeg synes ikke noe om å utsette ham for svie, og har nå kommet til å bli såpass nervøs for at han skal oppleve ubehag at jeg ikke ønsker å forsøke mer. Det butter imot for meg mentalt nå, siden forsøk på dette ikke har blitt positive. 

Slik er det nok for mange kvinner også. Altså også en ren fysisk ulikhet som medfører at analsex ikke bør være på menyen. Å ha for såre slimhinner, hemoroider eller annet rent fysisk som står som hinder er nok ikke uvanlig det heller, selv om mentale hinder også er god nok årsak til å si neitakk. Noe som virker å respekteres mer generelt enn akkurat angående analsex merkelig nok. 

Anonymkode: bb392...11a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å ikke tenne på noe mental [...] analsex merkelig nok. 

Anonymkode: bb392...11a

Men da gjør det jo ikke vondt

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.1.2024 den 8.41):

Særlig. 

Anonymkode: 17fea...b47

Hva mange damer har du pult i analen for å være så skråsikker?

Anonymkode: d687f...fd0

Skrevet
On 1/25/2024 at 10:28 AM, AnonymBruker said:

Rent fysisk så er det nok like mange nerver fra analen og opp til hjernen... men det er jo ikke det som betyr noe. Forskjellen ligger i hvordan du og hjernen tolker signalene. For noen er det en glede ... for andre er det rake motsetningen.

... men det samme kan jo sies om kjøttkaker. Noen ELSKER kjøttkaker, andre hater dem. Samme kjøttkaka, samme nerver fra smaksløker til hodet, men likevel to helt forskjellige reaksjoner. Vi er vant til at folk liker eller misliker forskjellige typer mat, så hvorfor skal seksuelle handlinger være så forskjellige?

Er det ikke fint at vi alle er forskjellige da? Det ville jo vært fryktelig kjipt for deg om alle kvinner var helt like ... men de var like på en sånn måte som du ikke kunne holde ut. Sorry Mac ... det er faktisk ingen andre fisker i havet 😛

• Liker 1
Skrevet

Prøvd når jeg var ung og trodde jeg måtte tilpasse meg fyren jeg var forelsket i for å holde på han 🤦‍♀️

Vondt, ubehagelig og nei, ikke noe for meg. 

Anonymkode: a7f88...6f7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.1.2024 den 19.59):

Men selv om det er mindretallet av kvinner som elsker analsex, så skal vel ikke de shames for det, og det kommer vel ingenting godt ut av å irritere seg over andre sitt sexliv. En eks for en del år tilbake fikk kun orgasme av analsex, men der var det nok noen mentale sperrer som gjorde at hun ikke kom med "vanlig" stimuli, men kunne aldri falt meg inn å komme med en slik tirade til henne som du kommer med her, man kan jo ikke noe for hva man liker 

Anonymkode: 63d7a...e24

Hvis du klarer å lese det jeg har skrevet så vil du se at det er ingen steder jeg shamer kvinner som liker analsex. Jeg bare påpeker at det er uvanlig, men ikke noe mer enn det. Og det er et faktum at kvinner som liker analsex er et mindretall. Det er heller ingen steder jeg skriver at jeg irriterer meg over at noen kvinner liker analsex. Hvor skriver jeg det? Nei, jeg skriver ikke det.  Og jeg skriver ikke noe sted at man kan noe for hva man liker. Kan du i det hele tatt lese? Jeg bryr meg ikke om hva de liker, det er helt likegyldig for meg. Det som er viktig for meg er å forklare dere menn at de fleste kvinner ikke liker analsex og det har også fysiologiske årsaker. 

Skrevet

Prøvde første gang tidlig i 20-årene med daværende kjæreste. Gjorde alt "riktig", så det var ikke vondt, bare... rart. Ga meg ingenting. Tenkte i mange år at jeg gidder ikke bruke så mye tid på noe som ikke gir nytelse.

I midten av 30-årene fikk jeg lyst til å prøve igjen, denne gangen alene med leketøy. HERREGUD, så vilt deilig. Mange runder med lek alene gjorde at jeg lærte hva jeg tenner på, hva som er godt, og hvordan jeg kan nyte det. Nå kan jeg bli så kåt at jeg drypper av våthet bare ved lett stimulering/massasje av anus. Har fått analorgasmer som er helt ulike vanlige orgasmer.

Samme dame, samme kropp, to ulike opplevelser. Forskjellen? Første gang var det noe jeg ble med på. Andre gang var det noe jeg hadde lyst til. 90% av stimuleringen er mental. 

Anonymkode: c1fe9...0bb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor noen damer liker analsex, andre ikke gjør det er vel ikke godt å svare på. Jeg og kona hsr en del analsex og hun nyter det og stønner høyt. Vi bruker glidemiddel og jeg har flasken klar til å sprute på mer om det  å trengst😊😊. Viktig at dama slapper av. 

Har hatt sex med ca 20-25 damer og ca 6-7 har jeg hatt analsex med. Kunne sikkert blitt flere, men noen av de ble det ei natt eller helg med. 

Viktig å gjøre ting riktig. Vi bruker først en liten dildo og tar henne med. Smør den godt og så kjøre sagt ut å inn litt, før pikken tar over. 😋😋😋

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...