Gå til innhold

Kvinner som mottager ved analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært skrevet mye om menn og orgasmer ved analsex. Menn har prostata som er følsom, men hva med dere kvinner? Bare godt eller orgasmisk? Og evt noe spesielt som gir nytelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tent skrev (4 minutter siden):

Bare godt eller orgasmisk? Og evt noe spesielt som gir nytelsen?

For min del bare ubehagelig. Kjennes ut som å bæsje konstant. Ingen nytelse forbundet med analsex for meg.

Men selvfølgelig er det andre som syntes det er godt og noen orgasmisk. Vi er alle forskjellige.

Anonymkode: eb7eb...921

• Liker 5
Skrevet

Analsex kan for meg være veldig godt når jeg er helt med og vi har god oppvarming. Ved klitorisstimulering blir orgasmene sterkere ved analsex enn uten (men enda sterkere ved piv). Men orgasme eller ikke, så kan analsex være veldig godt.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg kan tenne på at han må ta enormt med hensyn for at det skal bli bra. Den omsorg og tålmodighet han må utvise for å vise meg nødvendig respekt og omtanke. Det gir en slags demonstrasjon på at min tillit og fortrolighet til ham er berettiget når han utviser en slik varsomhet og tålmodighet i dette at noe som potensielt kan gjøre fryktelig vondt ikke blir vondt, fordi han bryr seg så om meg at han klarer å sette mitt velvære i det høyere enn trangen til å gå fortere frem. 

Rent nytelsesmessig er det som å spise suppe med gaffel for min del. Kan være et greit alternativ når jeg for eksempel blør såpass at vaginalt samleie utgår, men likevel ønsker å bli penetrert. Siden han er omtenksom og tålmodig er det ikke vondt, men det gir en mer indirekte nytelse av noe som er mer direkte ved vaginalt samleie. Det gir også mulighet til å bruke en vibrator på klitoris om han ligger bak meg som gir vibrator noe mer rom enn ved vaginalt samleie, der han er tettere på vibrator jeg bruker på klitoris, og i større grad dytter den bort ved sine bevegelser. 

Så totalt sett er det en fin opplevelse, når jeg er i humør til det, og kroppen min i bra tilstand for det. Jeg ville aldri si ja til slikt om jeg har hatt løs avføring nylig (da er slimhinner for såre), eller om jeg har mye luft i magen. Jeg ville heller ikke vært interessert i det kun for egen del. Hadde ikke han tent på det hadde det vært temmelig meningsløst for min del. Som en variasjon av seksuelle opplevelser oss to mellom duger det, og som nevnt får jeg både en tenning og en slags intim bekreftelse på at han er verdig min tillit gjennom at han må ta betydelig mer hensyn for at analsex ikke skal påføre meg smerter/ubehag som jeg synes er en god opplevelse, men jeg har ikke en slik mental tenning på det å ha analsex at jeg egentlig har interesse av penetrering av analen i seg selv. Det har aldri skjedd at jeg stimulerer analen ved onanering. Den er ikke i seg selv kilden til nytelse for meg. Det vil si, å bli slikket utenfor er forsåvidt deilig. Penetrering av analen gir meg lite til ingenting utover nevnte totalopplevelse ved det. Hans tenning og det mentale rundt hans omtanke for at det ikke blir ubehagelig for meg. Det gjør det til en veldig initm opplevelse, selv om det ikke gir veldig nytelse, og mindre nytelse enn vaginalt samleie. Jeg må imidlertid være i humør til dette. Tålmodighet det krever er ikke jeg bestandig innstilt på. Er jeg fryktelig kåt blir det bare for omstendig, og kjedelig. 

Helt nødvendig at jeg styrer dette. Han vet ikke hvilken avføring jeg har hatt og om det er en god fysisk dag for dette, og mentalt må jeg også være i humør til at det at det er mer omstendig er noe fint, ikke noe som bare føles unødvendig tregt. Mann som maste på analsex ville jeg stengt bakluka for konsekvent. Mitt utbytte av det er jo i hovedsak tilliten og omtanke han må vise, som hadde utgått om han maste om noe jeg ikke ønsket. 

Anonymkode: bb392...11a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Får av og til raskere orgasme, gitt at det gjøres rett

Anonymkode: 784c5...3d1

• Liker 1
Skrevet
Tent skrev (15 timer siden):

Har vært skrevet mye om menn og orgasmer ved analsex. Menn har prostata som er følsom, men hva med dere kvinner? Bare godt eller orgasmisk? Og evt noe spesielt som gir nytelsen?

Vi har analsex oftere enn vaginal sex, så det sier seg selv at jeg/vi synes det er bedre med analsex 😄

Ved analsex så får orgasme uten at jeg trenger å hjelpe, i motsetning til vaginal sex hvor jeg må bruke hånda/leketøy. 

Får kraftigere og bedre orgasme ved analsex også, det føles mer intimt og deilig/kinky også 😍

Anonymkode: c9a55...0b6

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er godt, litt skittent, og orgasmisk ❤️

• Hjerte 1
Skrevet
SlemUlv skrev (8 timer siden):

Det er godt, litt skittent, og orgasmisk ❤️

Skittent er det til gagns🤭

Anonymkode: 588e1...52c

• Nyttig 1
Skrevet

Det er vondt

Anonymkode: a6fc0...162

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Alle damer liker analsex, men mange vil ikke innrømme det, hverken for seg selv eller andre. 

Anonymkode: da707...994

• Nyttig 1
Skrevet

Hva er sjansen for at dama ønsker å prøve analsex, hvis hun i utgangspunktet ikke liker det? Noen som har vært som henne, så innsett at de faktisk liker det hvis mannen gjør det forsiktig nok og riktig? 

Jeg tenner på analsex, men alle damer jeg har vært med, utenom en, liker det ikke. Har helt normal kuk, verken for liten eller stor.

Anonymkode: b3dfe...36f

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Alle damer liker analsex, men mange vil ikke innrømme det, hverken for seg selv eller andre. 

Særlig. 

Anonymkode: 17fea...b47

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hva er sjansen for at dama ønsker å prøve analsex, hvis hun i utgangspunktet ikke liker det? Noen som har vært som henne, så innsett at de faktisk liker det hvis mannen gjør det forsiktig nok og riktig? 

Jeg tenner på analsex, men alle damer jeg har vært med, utenom en, liker det ikke. Har helt normal kuk, verken for liten eller stor.

Hva er sjansen for at du vil prøve ting du ikke liker og ikke tenner på? Det kan du antagelig bruke som mal på hvor stor sjansen er for at kvinner vil prøve ting de ikke liker og ikke tenner på. Det bør også være absolutt greit å si nei til ting man ikke liker og ikke tenner på. Sex bør være konsentrert rundt det begge liker og tenner på. 

Anonymkode: bb392...11a

• Liker 5
Skrevet

Ekkelt og vondt

fysj så ekkelt

Anonymkode: 23c0e...4f3

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ikke helt forklare hva som er godt med det, men jeg syns det er skikkelig deilig. Man må varme skikkelig  opp først da, men når jeg er avslappet er det helt fantastisk. Man må bare bruke godt med glidemiddel. Jeg har eget glidemiddel for analsex.

Anonymkode: cb0cc...eef

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, faktisk kjenner jeg på det selv at dette varierer. Om forgje episode med analsex endte med å bli litt vel tørt og dermed ble det sårt i ettertid eller bare sårt og ubehagelig i ettertid så går det faktisk en stund igjen før jeg ønsker meg analsex igjen. Samme gjelder om jeg kjenner meg obstipert men ikke klarer å tømme tarmen på kommando uten hjelpemidler. 

Analsex kan være digg med god smøring og å gi det tid. Virker som jeg kun får orgasme med en partner ved analsex nå for tiden så.... Vet ikke hvor det blir av orgasmene ved vaginal og klitoris stimulering men orker ikke å jage etter orgasmene. Jeg vil bare nyte sex, få partner til å ha det deilig og ha det mest mulig deilig i en slik situasjon.

Godt mulig nervene analt er mer følsomme enn vaginalt og på klitoris? Ikke vet jeg men prøver å finne ut av det på et vis. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er stort sett kjedelig. Ikke vondt, nei, men kjedelig. Vet det kan være bedre, men kan ikke si jeg bryr meg noe særlig. Skjønt det kommer mye an på mannen, forholdet, kjemien og kommunikasjonen. 

Skrevet
Fighter83 skrev (8 minutter siden):

Nei, faktisk kjenner jeg på det selv at dette varierer. Om forgje episode med analsex endte med å bli litt vel tørt og dermed ble det sårt i ettertid eller bare sårt og ubehagelig i ettertid så går det faktisk en stund igjen før jeg ønsker meg analsex igjen. Samme gjelder om jeg kjenner meg obstipert men ikke klarer å tømme tarmen på kommando uten hjelpemidler. 

Analsex kan være digg med god smøring og å gi det tid. Virker som jeg kun får orgasme med en partner ved analsex nå for tiden så.... Vet ikke hvor det blir av orgasmene ved vaginal og klitoris stimulering men orker ikke å jage etter orgasmene. Jeg vil bare nyte sex, få partner til å ha det deilig og ha det mest mulig deilig i en slik situasjon.

Godt mulig nervene analt er mer følsomme enn vaginalt og på klitoris? Ikke vet jeg men prøver å finne ut av det på et vis. 

Rart at noen kvinner kan få orgasme av det, mens andre kan ikke fordra analsex.(hvis man tar utgangspunkt i samme fremgangsmåte) Er dere kvinner virkelig så forskjellig skapt der nede, eller handler dette kun om det mentale?

Vært sammen men en dame som kom av analsex og savnet det siden den gang(over 10 år siden nå)

Kjipt dere kvinner er så forskjellige! Vet jo aldri hva man får!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Rart at noen kvinner kan få orgasme av det, mens andre kan ikke fordra analsex.(hvis man tar utgangspunkt i samme fremgangsmåte) Er dere kvinner virkelig så forskjellig skapt der nede, eller handler dette kun om det mentale?

Vært sammen men en dame som kom av analsex og savnet det siden den gang(over 10 år siden nå)

Kjipt dere kvinner er så forskjellige! Vet jo aldri hva man får!

Det er vel ikke så rart at folk er forskjellige. Det er visst en del menn som tenner på å få noe opp der bak. Jeg er mann selv og det er helt utenkelig for min del. Å utføre analsex på en dame elsker jeg derimot.

Anonymkode: 5e268...9ce

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er vel ikke så rart at folk er forskjellige. Det er visst en del menn som tenner på å få noe opp der bak. Jeg er mann selv og det er helt utenkelig for min del. Å utføre analsex på en dame elsker jeg derimot.

Anonymkode: 5e268...9ce

Vel, vi er alle samme art og bygd ganske likt biologisk. Men noen har kanskje mer nerver der nede og/eller handler noe om avstand fra klitros og anus, etter hva jeg har lest. Så noen kvinner får vel kanskje mer utbytte av analsex en andre. Men er nok mest mentalt og hva man tenner på, ville jeg tro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...