AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #1 Skrevet 20. januar 2024 Hun liker alt helt vanllig, det er forsåvidt ikke noe feil i det, jeg skulle bare ønske vi kunne fått spritet det litt opp Jeg har prøvd å kjøpe inn leker, men det er kun vibrator som brukes Hun vil sjelden slikkes, noe jeg liker godt Det er vanskelig å la være å tenke på sex man har hatt før og jeg får litt dårlig samvittighet, men det er fint når det er enkelt også. Jeg har prøvd dirty talk, det liker hun ikke fordi det er flaut Forstå meg riktig, hun er helt super! Men er det noen som har erfaring til å få hun på gli? Bør det prates mye mer om istedet for å bare foreslå å prøve? Jeg føler jeg har gjort det, men vil ikke såre hun på noen måte Anonymkode: 59d2a...205
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #2 Skrevet 20. januar 2024 Jeg sier som jeg pleier å si. Folk som må sprite opp sexuallivet er for dårlig i senga 😉 Anonymkode: 22fbb...d65 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #3 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg sier som jeg pleier å si. Folk som må sprite opp sexuallivet er for dårlig i senga 😉 Anonymkode: 22fbb...d65 Det stemmer jo ikke. Føler med deg ts. Er i et godt forhold med et godt sexliv selv, og her snakker vi om fantasier og utforsker sammen. Mye «vanlig» sex også, men å teste nye greier er jo gøy. jeg var nok litt som din partner i mitt forrige forhold, og for min del handlet det om en manglende trygghet. Det som er annerledes med min nye partner er at han tar opp disse tingene i ikke-seksuelle sammenhenger. Når man ligger der naken føler man seg gjerne sårbar. Og man føler seg sårbar når man deler fantasier. min nåværende partner er veldig åpen om hva han liker(uten noe som helst press på meg), og han foreslår og snakker om ting litt mer avslappet. Det har hjulpet meg å slappe av. Mulig du allerede gjør dette, men et tips i hvert fall. Snakk om det når dere gjør noe veldig lite seksuelt 😅 Anonymkode: 556ab...a54 2 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #4 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Føler med deg ts. Er i et godt forhold med et godt sexliv selv, og her snakker vi om fantasier og utforsker sammen. Mye «vanlig» sex også, men å teste nye greier er jo gøy. jeg var nok litt som din partner i mitt forrige forhold, og for min del handlet det om en manglende trygghet. Det som er annerledes med min nye partner er at han tar opp disse tingene i ikke-seksuelle sammenhenger. Når man ligger der naken føler man seg gjerne sårbar. Og man føler seg sårbar når man deler fantasier. min nåværende partner er veldig åpen om hva han liker(uten noe som helst press på meg), og han foreslår og snakker om ting litt mer avslappet. Det har hjulpet meg å slappe av. Mulig du allerede gjør dette, men et tips i hvert fall. Snakk om det når dere gjør noe veldig lite seksuelt 😅 Anonymkode: 556ab...a54 Ja, det synes jeg var en god idè. Kjenner meg igjen i dama til Ts. Er veldig glad i sex, men vegrer meg for nye ting. Uten å vite hvorfor. Kanskje føler jeg litt press på meg når det snakkes om i senga. Uten at han mener i det hele tatt å legge press på meg. Anonymkode: 9f321...fc7 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #5 Skrevet 20. januar 2024 Jeg skal prøve det, jeg har kanskje prøvd mest i en seksuell sammenheng, men selvfølgelig også uten. Ofte når det er i en ikke seksuell sammenheng blir hun "flau" Jeg har aldri stresset med det og føler hun skal føle deg trygg, men må prøve å bli enda bedre :)de fleste tingene er jo for at hun skal få det enda bedre, men det er jo hun som får bestemme om det er det eller ikke. Men jeg føler jo av og til at jeg gjør en dårligere jobb om jeg vil gi henne mer hun får meg til å komme fort en gang f. Eks hun sier jo hun er fornøyd siden hun kommer med vibrator, hun liker det jo ofte bedre med manuelt arbeid, men får jo ikke alltid lov Vi har vært sammen mange år, hvor mange år brukte dere å komme ut i blomst eller ut av skallet? TS Anonymkode: 59d2a...205
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #6 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skal prøve det, jeg har kanskje prøvd mest i en seksuell sammenheng, men selvfølgelig også uten. Ofte når det er i en ikke seksuell sammenheng blir hun "flau" Jeg har aldri stresset med det og føler hun skal føle deg trygg, men må prøve å bli enda bedre :)de fleste tingene er jo for at hun skal få det enda bedre, men det er jo hun som får bestemme om det er det eller ikke. Men jeg føler jo av og til at jeg gjør en dårligere jobb om jeg vil gi henne mer hun får meg til å komme fort en gang f. Eks hun sier jo hun er fornøyd siden hun kommer med vibrator, hun liker det jo ofte bedre med manuelt arbeid, men får jo ikke alltid lov Vi har vært sammen mange år, hvor mange år brukte dere å komme ut i blomst eller ut av skallet? TS Anonymkode: 59d2a...205 He! Les gjerne tråden min om «kone som er «dårlig» i senga» her i seksualitetsforumet. Jeg hadde det akkurat som deg, men nå har det løsnet etter 19 år sammen. Det er helt fantastisk og vel verdt det. Kona di må nok jobbe med seg selv slik kona mi har gjort og så må du nok gjøre en jobb selv også. For min del var jeg nødt til å overøse henne med komplimenter. Hele tiden. Vise henne tydelig at jeg elsker hele kroppen hennes alltid, og at jeg tenner på henne og begjærer henne. Fortell alt dette uten at det ligger noen forventninger om mer. Fortell gjerne litt om fantasiene dine og føl deg frem på responsen. Fortell mer når tiden er inne. Vi klarte å løse dette men har ikke noen vidunderkur. Jeg håper dere lykkes slik som vi gjorde! Anonymkode: 20071...ed1 1 3
SlemUlv Skrevet 20. januar 2024 #7 Skrevet 20. januar 2024 Sett deg ned å snakk med henne! Som voksne mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #8 Skrevet 20. januar 2024 SlemUlv skrev (5 minutter siden): Sett deg ned å snakk med henne! Som voksne mennesker. Selvfølgelig, men det er et noe overforenklet svar. Det er ikke bare å sette seg ned å prate om det med folk som har en selvpåført skam og selvpåførte begrensninger. Å løse slike problemer er en laaang gradvis prosess. Anonymkode: 20071...ed1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #9 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg skal prøve det, jeg har kanskje prøvd mest i en seksuell sammenheng, men selvfølgelig også uten. Ofte når det er i en ikke seksuell sammenheng blir hun "flau" Jeg har aldri stresset med det og føler hun skal føle deg trygg, men må prøve å bli enda bedre :)de fleste tingene er jo for at hun skal få det enda bedre, men det er jo hun som får bestemme om det er det eller ikke. Men jeg føler jo av og til at jeg gjør en dårligere jobb om jeg vil gi henne mer hun får meg til å komme fort en gang f. Eks hun sier jo hun er fornøyd siden hun kommer med vibrator, hun liker det jo ofte bedre med manuelt arbeid, men får jo ikke alltid lov Vi har vært sammen mange år, hvor mange år brukte dere å komme ut i blomst eller ut av skallet? TS Anonymkode: 59d2a...205 Jeg blomstret fort ut av skallet med min mann, fordi han er så utrolig naturlig leken og så utrolig god på å få meg til å føle meg trygg, sexy og vel. Han viser så tydelig at han finner kroppen min deilig at sperrer og komplekser blir uvesentlig. Han både sier og viser at han tenner på meg og nyter kroppen min, men uten at det blir påtatt liksom. Det er mer at han viser en veldig naturlig begeistret og tenning, og også utenom kåthet og sex kysser meg, stryker på meg, holder kjærlig rundt meg og holder meg på brystet eller magen kun fordi han nyter hvor mykt og deilig det føles. Når han stryker over meg eller masserer meg er det ikke mekanisk, men som han hver gang oppdager hvor deilig jeg er å berøre. En slags nytende tilbedelse av hver centimeter av meg, angående hvor deilig både synet og følelsen av å ta på er. Ble en veldig hyllest her, men det er måten han er på som gjør det så enkelt å ikke være redd for å utforske ulike ting med ham. Skamløst. Anonymkode: c5609...948 3 1
SlemUlv Skrevet 20. januar 2024 #10 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Selvfølgelig, men det er et noe overforenklet svar. Det er ikke bare å sette seg ned å prate om det med folk som har en selvpåført skam og selvpåførte begrensninger. Å løse slike problemer er en laaang gradvis prosess. Anonymkode: 20071...ed1 Som starter med å prate sammen. Om man har skam og selvpåførte begrensninger, kanskje psykolog også burde være involver. Eller sexolog. Men ingenting skjer, uten å prate sammen. 1
911 Skrevet 20. januar 2024 #11 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ble en veldig hyllest her, men det er måten han er på som gjør det så enkelt å ikke være redd for å utforske ulike ting med ham. Skamløst. Anonymkode: c5609...948 Så fint dere har det sammen ❤️ Eksempel til etterfølgelse, men jeg lurer oppriktig på hva dere utforsker sammen om du kan utdype dette noe mer 🙂
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #12 Skrevet 20. januar 2024 Vi brukte en app, som jeg dessverre tror ikke finnes lenger, hvor man svarte på en haug av spørsmål. Hvis begge trykket "ja" eller "kanskje" på en ting kom det opp hos den andre. Dermed fant vi begge ut at vi for eksempel ville prøve swinging. Så da gjorde vi det også, og gjør det fremdeles. Anonymkode: d5e63...ccb
Fioljenta Skrevet 20. januar 2024 #13 Skrevet 20. januar 2024 (endret) Hva tror du hun vil like? Kan det tenkes at du fokusere på hva dere gjør og hun mer på det mentale? Jeg bare gjetter her. Men det er lettere å få sin kjære med på leken hvis den vinkles slik at den er på den andres premisser. 😉 Spør henne hva hun liker. Kanskje du har noen forslag? Endret 20. januar 2024 av Fioljenta
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #14 Skrevet 21. januar 2024 911 skrev (19 timer siden): Så fint dere har det sammen ❤️ Eksempel til etterfølgelse, men jeg lurer oppriktig på hva dere utforsker sammen om du kan utdype dette noe mer 🙂 I og med at vår relasjon er blottet for skam i hvor trygt alt føles med ham blir dette på alle tenkelige måter egentlig. Det finnes ikke et sted på kroppen min eller hans vi ikke har hatt en tunge for eksempel (kanskje bortsett fra inni nesebor, der går en grense for meg) bare for å undersøke hvor vi har erogene soner. Det er ikke et leketøy som det ikke er interesse for å prøve ut, eller en bit av seksuelle erfaringer som avvises å bli forsøkt. Så er det jo ikke alt som blir suksess, men det er også ok, men det finnes ingen tabuer oss to mellom. Har ene av oss lyst til å prøve noe er det greit, og tilliten er så stor at begge lar den andre utforske alt man ønsker. Vi deler også fantasier fritt. Blir ikke sjalu av det, men er nysgjerrige på hvordan den andre fungerer seksuelt mentalt sett også. Fantasier er ok selv om de ikke blir ønsket utført i rl av den som har dem eller den andre. Oss to mellom kan de likevel ha verdi, og brukes til å tenne hverandre. Jeg trenger aldri være redd for at han utsetter meg for smerte, press eller ubehag, og han det samme omvendt. Enhver utprøving går på nytelse og tenning, og mister interesse om det ikke har slike resultater. Hvilket som nevnt er helt greit. Da er det forsøkt og blir strøket. Det blir verken feil eller dumt, eller flaut. Det man finner ut at gir tenning eller nytelse blir derimot innlemmet i den seksuelle forståelsen for hverandre. Arsenalet vi begge to har for variasjon angående å gi hverandre tenning og nytelse. Hver minste slike ting oppdages med begeistring. Kommunikasjonen er løpende slik at den andre får med seg om noe nytt bør innlemmes i kunnskap om den andres kropp eller tenning. Vi har vært sammen lenge, men oppdager stadig nye ting om oss selv og den andre. Det er en veldig våkenhet på slikt. Som at vi begge ganske nylig oppdaget at jeg har et punkt på ryggen som medfører veldig ilinger direkte til mitt underliv om han trykker der ved samleie. Det kan være slike små ting vi oppdager, og det det kan være at ene får en tanke om at det er stillinger og kombinasjoner vi ikke har forsøkt. Ingen av oss glemmer ting vi oppdager om hverandre. Slik som nevnte punkt på ryggen er ikke noe han bruker hver gang vi har sex videre, men han har innlemmet det i sin kunnskap om min kropp og kan plutselig trykke der. Slik er det med alt vi har lært om hverandre og oss selv. Ingenting brukes hele tiden, men det gir oss stor bredde i variasjoner for å gi hverandre tenning og nytelse. Anonymkode: c5609...948
911 Skrevet 21. januar 2024 #15 Skrevet 21. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anonymkode: c5609...948 Så fantastisk ❤️ Tusen takk for at dere øser av deres kunnskap og erfaringer så har vi andre noe å strebe etter 👍 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #16 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 20.1.2024 den 22.56): Vi brukte en app, som jeg dessverre tror ikke finnes lenger, hvor man svarte på en haug av spørsmål. Hvis begge trykket "ja" eller "kanskje" på en ting kom det opp hos den andre. Dermed fant vi begge ut at vi for eksempel ville prøve swinging. Så da gjorde vi det også, og gjør det fremdeles. Anonymkode: d5e63...ccb Pi, artig. Om du finner den appen og den fremdeles eksisterer, vil du dele den med oss? For da forstår jeg det sånn at om jeg trykker "ja" på swingers f.eks, men han trykker "nei" så ser ikke han hva jeg har trykket? Isåfall helt genialt 👏 Anonymkode: eb5a1...813 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #17 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 20.1.2024 den 16.24): Forstå meg riktig, hun er helt super! Men er det noen som har erfaring til å få hun på gli? Bør det prates mye mer om istedet for å bare foreslå å prøve? Jeg føler jeg har gjort det, men vil ikke såre hun på noen måte Det er din verden mot hennes verden. Som andre sier, du må gjøre henne trygg nok til at dere kan skape en felles verden. Alle kvinner vil være vakre, din jobb er å få henne til å tro på det. Er du den viktigste i livet for henne, vil hun følge deg. Det må du gjøre deg fortjent til. Anonymkode: f6156...293 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå