AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #41 Del Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har kjempet imot i 3 mnd, men i går ga vi etter. Orker ikke kampen mer. Har dere hunden deres i sofaen? Anonymkode: a2724...3d9 Her ligger hunden både på sofaen og i sengen, hadde aldri klart å latt hunden ikke ligget i sofaen/senga. Anonymkode: 2f320...129 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogshuldra Skrevet 20. januar 2024 #42 Del Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Høres ut som et nitrist hundeliv å være stengt ute fra flokken. La meg gjette, du har fuglehund? Alle jeg kjenner meg fuglehund stuer de bort i bur, yttergangen eller i egne hunderom. Anonymkode: 6d302...d33 Alt annet enn nitrist den bikkja Og overhodet ikke noe i nærheten av fuglebikkje, og heller ikke "stuet bort i bur, yttergangen eller i egne hunderom." Hun får bare ikke lov til å dele sofa/stueareal, seng eller dass med meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #43 Del Skrevet 20. januar 2024 Han har faktisk sin egen sofa😅 Gammel toseter som vi uansett ikke bruker. Han er en gammel herremann med leddgikt, og som slet med å finne roen etter vi overtok han etter min mor, når hun døde. Sover som en sten og er kjempefornøyd😅 Får ikke opp i andre møbler enn denne Anonymkode: 4e561...491 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 20. januar 2024 #44 Del Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Brukshunder/arbeidshunder ligger på gulvet. "Veskehunder" kan i sofaen. Anonymkode: 25b52...074 Min brukshund på 30+ kg ligger i sofaen, gjør det den til en veskehund? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #45 Del Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja. Og det har samtlige jeg kjenner med hund. Anonymkode: 8437b...c2a Det har de fleste jeg også kjenner med hund. Tabris skrev (3 timer siden): Ja, selvfølgelig. Litt av kosen med å ha hund er jo å sitte i sofaen og se film med en hund i armkroken. 😃 Nettopp! Purple_Pixiedust skrev (2 timer siden): Jeg har valpen i sofaen, men ikke i sengen. Vil ikke ha hundetiss i senga. Ikke noe problem i sofaen for da følger jeg med. Har bare hatt henne i en uke, så om det blir seng etter hvert får vi se på. Det er jo bare meg i sengen uansett. Jeg har hatt to valper som har sovet i senga med meg fra den dagen de kom i hus og det har ikke vært hundetiss i senga en eneste gang. Jeg mener å ha lest at valper ikke tisser der de sover, kan jo være det er noe i det? Anonymkode: a0ca3...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #46 Del Skrevet 20. januar 2024 Nei. Har hatt 4 hunder og ingen i sofaen- Anonymkode: 6174f...24e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #47 Del Skrevet 20. januar 2024 Dere som har hunden i senga lar vel bikkja sleike dere i munnen og resten av ansiktet også? Bikkjer spiser bæsj og lukter vondt liksom, bryr dere dere ikke om det? Anonymkode: 4750b...ac4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #48 Del Skrevet 20. januar 2024 Må bare legge til, før vi fikk hunden, så var jeg fast bestemt på at den ikke skulle i sengen, men når den lille valpen kom, skjønneste valpen ever, så klarte ikke jeg å la den pipe alene i sengen sin, som sto på rommet vårt. Så den flyttet opp i sengen allerede første kvelden🙈😅 Anonymkode: c2640...5fd 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #49 Del Skrevet 20. januar 2024 Ja. Valgte en mellomstor rase som ikke røyter fordi vi ville at hunden skulle ha mulighet til å være mest mulig sammen med oss. Hun får være både i senga og i sofaen, jeg sover faktisk best når hun ligger ved siden av meg🥰 Anonymkode: dba38...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 20. januar 2024 #50 Del Skrevet 20. januar 2024 venus24 skrev (20 minutter siden): Min brukshund på 30+ kg ligger i sofaen, gjør det den til en veskehund? Du må nok bare komme deg ut å kjøpe ny veske på mandag 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #51 Del Skrevet 20. januar 2024 Hun ligger ikke i senga mi nei. Hun får komme i sofaen når jeg inviterer. Da ligger hun i 5 minutter også går hun, blir for varmt. Hun får heller ikke gå på soverom eller badet. Badet unngår hun uansett så godt hun kan😂 Vi snakker en langhåra forholdsvis stor brukshund, som er ute hele dagen, både i skogen, jordene og i fjøsen. Jeg vil gjerne slappe av i en ren sofa etter en lang dag. Og jeg har ikke lyst til at verken jeg eller ungene skal se ut som vi bor i en hundekurv... Tror virkelig ikke at hun har et trasig liv🫣 Anonymkode: 4d5b6...5ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 20. januar 2024 #52 Del Skrevet 20. januar 2024 Sofiei skrev (Akkurat nå): Du må nok bare komme deg ut å kjøpe ny veske på mandag 😁 Det får bli IKEA-pose med hull til beina tenker jeg 🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #53 Del Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dere som har hunden i senga lar vel bikkja sleike dere i munnen og resten av ansiktet også? Bikkjer spiser bæsj og lukter vondt liksom, bryr dere dere ikke om det? Anonymkode: 4750b...ac4 Hvor er logikken i det? Hva har det med hverandre å gjøre? Alle mine hunder har hatt tilgang til sofaen og noen har også ligget i senga. Men det er på ingen måte greit å la hunden slikke i munn og ansikt. Anonymkode: 6d302...d33 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #54 Del Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun ligger ikke i senga mi nei. Hun får komme i sofaen når jeg inviterer. Da ligger hun i 5 minutter også går hun, blir for varmt. Hun får heller ikke gå på soverom eller badet. Badet unngår hun uansett så godt hun kan😂 Vi snakker en langhåra forholdsvis stor brukshund, som er ute hele dagen, både i skogen, jordene og i fjøsen. Jeg vil gjerne slappe av i en ren sofa etter en lang dag. Og jeg har ikke lyst til at verken jeg eller ungene skal se ut som vi bor i en hundekurv... Tror virkelig ikke at hun har et trasig liv🫣 Anonymkode: 4d5b6...5ac For 20 år siden fikk jeg en hund, som hele sitt 15 år gamle liv sov i senga sammen med meg, lå i alle møbler og gjorde ellers hva hun ville😅 Husker enda hvor sjokkerte mange var, at jeg lot den store bikkja leve slik. Jeg tror verden har forandret seg, for nå er alle sjokkerte over hvor streng jeg er med hunden jeg har nå😅 Anonymkode: 4d5b6...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 20. januar 2024 #55 Del Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Dere som har hunden i senga lar vel bikkja sleike dere i munnen og resten av ansiktet også? Bikkjer spiser bæsj og lukter vondt liksom, bryr dere dere ikke om det? Anonymkode: 4750b...ac4 Ja han får slikke meg...han spiser ikke bæsj og lukter ikke vondt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaja-81 Skrevet 20. januar 2024 #56 Del Skrevet 20. januar 2024 Ja, hunden min på 60 kilo ligger i sofaen🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #57 Del Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor er logikken i det? Hva har det med hverandre å gjøre? Alle mine hunder har hatt tilgang til sofaen og noen har også ligget i senga. Men det er på ingen måte greit å la hunden slikke i munn og ansikt. Anonymkode: 6d302...d33 De har ganske mye tiss og skitt i pelsen også, er derfor de lukter så. Også blir pelsen så fettete. Det er vel ikke vanlig å vaske hunden etter hver tissetur heller? Anonymkode: 4750b...ac4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #58 Del Skrevet 20. januar 2024 Sofakona skrev (3 minutter siden): Ja han får slikke meg...han spiser ikke bæsj og lukter ikke vondt Jo, hunder spiser bæsj og andre ekle ting. De har utrolig mange bakterier i munnen! Anonymkode: 4750b...ac4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #59 Del Skrevet 20. januar 2024 her ligger alle mann i sofa/stoler og andre gode møbler. Er du så inderlig redd for møblene dine trenger du ikke å ha dyr. Dyrene våre er fullverdige familiemedlemmer og selvsagt får de ligge i sofaen og kose seg. Anonymkode: ce9f7...ebc 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 20. januar 2024 #60 Del Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De har ganske mye tiss og skitt i pelsen også, er derfor de lukter så. Også blir pelsen så fettete. Det er vel ikke vanlig å vaske hunden etter hver tissetur heller? Anonymkode: 4750b...ac4 Herregud tror du hunden tisser på seg selv og ruller i bæsjen...tror du at en hund lukter etter gå tur? De gjør ikke det... 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå