AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #1 Skrevet 20. januar 2024 Jeg hadde ett uhell i går. Jeg falt fra en 3 meters høyde ca. Men er nok heldig også som ikke ble mer skadet. Hadde en sekk som beskyttet ryggen min. men slo halebenet som gjør ganske vondt når jeg gjør bestemte bevegelser. Men samtidig synes jeg det er litt deilig. Har i grunn alltid vært sånn. Er så klart ikke deilig når smertene er store, men mindre skader synes jeg kan være godt. Spesielt nå, for da får psyken en pause da jeg har andre ting å fokusere på. Det føles ut som jeg er støl i ryggen på en måte, også er det mer vondt i halebeinet. jeg er jo helt syk i hode som synes detter er deilig. Er det normalt? Anonymkode: 4c51f...238
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #2 Skrevet 20. januar 2024 Jo, jeg skjønner hva du mener. Liker følelsen av å være støl, f.eks. Det er jo ekstra godt å massere på det ømme området. Mannen min er ikke sånn, og skjønner absolutt ikke dette. Men jeg liker absolutt ikke sterk smerte, som tannpine eller menssmerter. Har overhode heller ikke fantasier som omhandler smerte, langt ifra. Anonymkode: 83164...8c8 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #3 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er så klart ikke deilig når smertene er store, men mindre skader synes jeg kan være godt. Spesielt nå, for da får psyken en pause da jeg har andre ting å fokusere på. Det føles ut som jeg er støl i ryggen på en måte, også er det mer vondt i halebeinet. jeg er jo helt syk i hode som synes detter er deilig. Er det normalt? Anonymkode: 4c51f...238 Du svarer jo deg selv om hvorfor du liker den fysiske smerten. Det jeg kan legge til er jo at du vet også at den fysiske smerten er midlertidig og vil gå over. Derfor føles det nok heller bra for deg. Anonymkode: 12ae5...817 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #4 Skrevet 20. januar 2024 vet ikke hvor vanlig det var men jeg syns det var deilig med smerte da jeg var på det dårligste psykisk. En fysisk smerte er mye lettere å forholde seg til enn en psykisk. Anonymkode: 176af...748 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #5 Skrevet 20. januar 2024 Ja men spørs helt hva slags smerter som er litt vonde. Anonymkode: d0115...f69 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #6 Skrevet 20. januar 2024 Elsker å ha vondt i kroppen etter en treningsøkt, men jeg tror der er grensen 🤣 kjenner igjen det med at fysisk smerte distraherer fra pykisk smerte.. Det er derfor folk driver med selvskading dessverre.. Anonymkode: b9070...f0d 1
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 20. januar 2024 #7 Skrevet 20. januar 2024 53 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde ett uhell i går. Jeg falt fra en 3 meters høyde ca. Men er nok heldig også som ikke ble mer skadet. Hadde en sekk som beskyttet ryggen min. men slo halebenet som gjør ganske vondt når jeg gjør bestemte bevegelser. Men samtidig synes jeg det er litt deilig. Har i grunn alltid vært sånn. Er så klart ikke deilig når smertene er store, men mindre skader synes jeg kan være godt. Spesielt nå, for da får psyken en pause da jeg har andre ting å fokusere på. Det føles ut som jeg er støl i ryggen på en måte, også er det mer vondt i halebeinet. jeg er jo helt syk i hode som synes detter er deilig. Er det normalt? Anonymkode: 4c51f...238 En grunn til at folk trener. Kroppen får sikkelig bank.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #8 Skrevet 20. januar 2024 Ja. Mennesker som selvsksder f.eks gjør dette og føler seg glad etterpå fordi kroppen skiller ut en hel del endorfiner ved selvskading. Et paradoks selvsagt men verdt å tenke på. Det samme kan sies med BDSM sex der smerte og glede ikke nødvendigvis er motsetning men der smerte kan gi stor nytelse og glede. Eller ved å presse kroppen når en trener, at den smerten kan føles godt. Det er endorfiner som skilles ut og selv om det høres sært ut er det helt normalt for veldig mange. Anonymkode: a277a...a08 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #9 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Elsker å ha vondt i kroppen etter en treningsøkt, men jeg tror der er grensen 🤣 kjenner igjen det med at fysisk smerte distraherer fra pykisk smerte.. Det er derfor folk driver med selvskading dessverre.. Anonymkode: b9070...f0d Er mer derfor de er masochistiske. Anonymkode: f0126...7bf 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #10 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er mer derfor de er masochistiske. Anonymkode: f0126...7bf Det handler stort sett om seksuell nytelse og har veldig lite med selvskading å gjøre. Anonymkode: a277a...a08 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå