AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Del Skrevet 20. januar Inflasjon i ord er ikke noe nytt. Noen som har eksempler på ord eller begreper som har mistet sin betydning på grunn av overbruk? Jeg kan begynne: Å elske noen/noe Geni Kunst Solidaritet Livsløgn Anonymkode: ba5c9...aa9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #2 Del Skrevet 20. januar Fra politikkens verden: Vi følger situasjonen nøye Anonymkode: ea075...a88 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 20. januar #3 Del Skrevet 20. januar Carpe Diem 🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #4 Del Skrevet 20. januar Krenke (-krakk, -toget, -benken eller andre benevnelser der ordet krenke kommer. Anonymkode: 08a0f...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 20. januar #5 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fra politikkens verden: Vi følger situasjonen nøye Anonymkode: ea075...a88 Haha, tenkte akkurat på den selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #6 Del Skrevet 20. januar Også uttrykkene "rødt flagg", og "er det innafor". Anonymkode: ea075...a88 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 20. januar #7 Del Skrevet 20. januar Rase mot Legge seg flat Katastrofalt Eksperter advarer mot 😂 Krenket Vold. Netthets er per definisjon vold idag Rødt flagg, narsisstisk, gaslighting, manipulasjon. Angst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #8 Del Skrevet 20. januar Psykopat Narsissist Angst Fikk sjokk Slår alarm Russland raser Å stå i "Det sier mye om deg" "Alle kan ikke" osv "Så du mener" osv Anonymkode: d2065...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 20. januar #9 Del Skrevet 20. januar Bruken av det importerte ordet «bror», «brusj»… Jeg vrir meg om noen sier «bror» til meg. Dritkleint å høre på, minner om isopor på ei rute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #10 Del Skrevet 20. januar Rasist Anonymkode: ff49e...ee5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #11 Del Skrevet 20. januar Episk Anonymkode: 535e0...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olsen Skrevet 20. januar #12 Del Skrevet 20. januar Raus/raushet Finne gode løsninger Innovasjon Har aldri skjedd før/skjer for første gang Fremoverlent Drømmejobb, drømmehus, drømmestudiet, drømmedama osv Magisk Traume Migrene om lett hodepine Sinnssykt/sykt Løsningsorientert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 20. januar #13 Del Skrevet 20. januar Frihet Billig Hjemmelaget Rasisme Hets Depresjon Empati Hensyn Rask (som i hurtig) Mobbing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #14 Del Skrevet 20. januar Skal ikke kunne skje Sjokkert Raser mot Krise Anonymkode: 432b7...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #15 Del Skrevet 20. januar Fremoverlent, innovativt, fremme i skoa, synergieffekter. Det siste føler jeg aldri har betydd noe egentlig, alltid vært et tullebegrep. Anonymkode: ea075...a88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #16 Del Skrevet 20. januar Hyller Hetser Ekstremvær Anonymkode: 93ea3...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 20. januar #17 Del Skrevet 20. januar "Svært alvorlig" og "alvorlig" i de fleste sammenhenger. Men livsløgn forstår jeg ikke helt hvordan blir misbrukt, men det er kanskje fordi jeg anser det meste for å være en livsløgn på et eller annet vis, men er det fordi du tillegger det ordet at det skal være noe stort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 20. januar #18 Del Skrevet 20. januar "Norsk" om amerikanske kjendiser med en norsk tippoldmor. "Norgesvenn" "Raser" . Noen kommer med mild kritikk av et program, så skriver db at "NN raser mot NRK". "Vold". Vi fikk høre at 25% av alle barn opplevde "vold" under pamdemien. Det viste seg å at begrepet vold omfattet å overhøre bruk av skjellsord. F.eks et søsken bruker skjellsord mot et annen søsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olsen Skrevet 24. januar #19 Del Skrevet 24. januar Kompetanse - den mest selvfølgelige ting har jo blitt til "kompetanse" Verktøy/verktøykasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalsberg92 Skrevet 24. januar #20 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2024 den 13.11): Inflasjon i ord er ikke noe nytt. Noen som har eksempler på ord eller begreper som har mistet sin betydning på grunn av overbruk? Jeg kan begynne: Å elske noen/noe Geni Kunst Solidaritet Livsløgn Anonymkode: ba5c9...aa9 Går det bra? Eller alt vel? folk bare slenger det du.. hva skal jeg spørre dem om når jeg virkelig lurer? Det har blitt en høflighetsfraser uten innhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå