Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har vært her? Føles som den aldri kommer til å gå over. 😭

Noen som har noen gode ord og råd? 

Anonymkode: 7dd50...027

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kommer til å vare i 130 år😭

Anonymkode: 57687...74f

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har kjent det slik selv, så skjønner du har det vondt.

For meg hjalp det at jeg begynte å se på masse skrekkfilmer. Haha, høres sikkert veldig rart ut. Men, i motsetning til når du ser på romantiske filmer, hører på triste sanger etc., så får skrekkfilmer deg til å bli litt redd (eller mye) og da er det ikke sannsynlig at du tenker på den triste kjærlighetssorgen akkurat da. Og så, for meg i alle fall, gikk det gradvis over og kjente at jeg tenkte mindre og mindre på han. :)

Anonymkode: ff625...b34

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Det går over!! Eneste rådet jeg kan gi. Man tror man skal dø, så blir sorgen nesten umerkelig mindre og mindre, og en dag er den faktisk borte. 

Anonymkode: 40d31...565

• Liker 3
Skrevet

Med meg tok det over to år, og jeg så henne i alle jeg møtte mer eller mindre hele tiden. Jeg gjør det av og til ennå og det er over 30 år siden. Ingenting hjalp, ikke andre damer, ikke fest, ikke noe - bare tiden. Etter to år var jeg fri igjen, men jeg har aldri glemt henne. Hun var min aller første store ordentlige kjærlighet ❤️

Hadde hun kommet og ville hengt med meg nå hadde jeg avvist henne. Hadde hun gjort det for tre år siden hadde jeg kastet meg på henne. Det som har skjedd siste tre årene er at jeg traff min virkelig store kjærlighet som overskygger alt annet, min siste kjæreste som jeg klikker med på absolutt alt. Trodde aldri det skulle skje. Har vært i et laaangt samboerskap, etter det gift i 15 år. Som skilt 50 år gammel småbarnsfar traff jeg «The love og My life». Hun første forsvant helt ut for alltid. 

Moralen er, det går over og før eller senere treffer du «The One» ❤️

Anonymkode: b532f...24a

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med meg tok det over to år, og jeg så henne i alle jeg møtte mer eller mindre hele tiden. Jeg gjør det av og til ennå og det er over 30 år siden. Ingenting hjalp, ikke andre damer, ikke fest, ikke noe - bare tiden. Etter to år var jeg fri igjen, men jeg har aldri glemt henne. Hun var min aller første store ordentlige kjærlighet ❤️

Hadde hun kommet og ville hengt med meg nå hadde jeg avvist henne. Hadde hun gjort det for tre år siden hadde jeg kastet meg på henne. Det som har skjedd siste tre årene er at jeg traff min virkelig store kjærlighet som overskygger alt annet, min siste kjæreste som jeg klikker med på absolutt alt. Trodde aldri det skulle skje. Har vært i et laaangt samboerskap, etter det gift i 15 år. Som skilt 50 år gammel småbarnsfar traff jeg «The love og My life». Hun første forsvant helt ut for alltid. 

Moralen er, det går over og før eller senere treffer du «The One» ❤️

❤️

Skrevet

Kan ta tid dette min har vart i 13 år 

Gjest tidsfordriv2023
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det blir bedre når du finner en annen. 

TTT. Ting Tar Tid. 

Skrevet

Dere MÅ dyrke den?! Hvordan er det mulig å ikke komme seg videre, mange mnd etter? 

Anonymkode: 698e3...c4b

• Liker 4
Skrevet

Det handler i bunn og grunn om å la være å dyrke sorgen. Du må ta bitte små steg i hverdagen. De trenger ikke å være revolusjonerende, men små ting i hverdagen som å tenne levende lys for deg selv på kvelden, gå en liten tur for å klarne tankene.

Planlegg ting for og med deg selv. En ferietur alene kan gjøre underverker. En uke til et varmt sted eller en helg i en storby du har hatt lyst til å besøke.

Lag deg en fordeler og ulemper med bruddet liste. Tenk helt ned til de minste fordelene, for selv de teller.
For hver ulempe med bruddet, så forsøker du å finne noe positivt med den ulempen. Et eksempel kan være: Den tryggheten man har ved å være i et forhold, men nytelsen ved kun å trenge å fokusere på seg selv.

På den samme listen noterer du ned milepæler - "I dag gikk jeg 2 kilometers tur - yay me!"
Du kan også ha med en liste på "viktig fremover" hvor du noterer ned hva du må huske på fremover. Kan være innkjøp av noe du trenger.

Pynt deg, selvom det bare er for deg selv. Ta deg godt ut og smil til deg selv hver dag 🙂

Jeg gjorde dette etter å ha vært EKSTREMT langt nede etter et brudd og det hjalp masse. Litt etter litt ble sorgen svakere og svakere. Jeg tar meg i å savne forholdet til tider, men ikke henne 🙂

Dette går seg til, det tar bare tid ❤️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
tidsfordriv2023 skrev (På 20.1.2024 den 14.26):

Det blir bedre når du finner en annen. 

TTT. Ting Tar Tid. 

Det trur jeg også. 

Men så er det også veldig vanskelig å få følelser for en annen, når man har sterke følelser for eksen. 

Føles som at livet har stoppet litt opp. 

ts

• Liker 3
Skrevet

Vet ikke om det nødvendigvis noen gang går helt over. Dyrker ikke sorgen og mange år etter så er det ikke noe som plager meg i hverdagen, men jeg blir fortsatt trist av å tenke på at det ikke gikk veien. Hun var mitt livs kjærlighet og det var meningen at vi skulle være sammen resten av livet. 

Anonymkode: 4ad93...514

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke om det nødvendigvis noen gang går helt over. Dyrker ikke sorgen og mange år etter så er det ikke noe som plager meg i hverdagen, men jeg blir fortsatt trist av å tenke på at det ikke gikk veien. Hun var mitt livs kjærlighet og det var meningen at vi skulle være sammen resten av livet. 

Det var jo åpenbart ikke meningen at dere skulle være det

Anonymkode: 9d219...52a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hun er ikke ditt livs kjærlighet. Da hadde det vært dere.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var jo åpenbart ikke meningen at dere skulle være det

Anonymkode: 9d219...52a

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun er ikke ditt livs kjærlighet. Da hadde det vært dere.

Nei. Jeg valgte å gi opp og skyve henne fra meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Jeg valgte å gi opp og skyve henne fra meg.

Da var ikke du hennes the one. Ekte kjærlighet gjør ikke sånn ;) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nettopp. Når kun hun elsket deg, og ikke motsatt, var ikke hun din store kjærlighet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Nettopp. Når kun hun elsket deg, og ikke motsatt, var ikke hun din store kjærlighet.

Her er det helt det samme. Kun jeg som elsker han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg sluttet aldri å elske henne, jeg vet at hun fortsatt elsket meg. Hun hadde vært utro og jeg tenkte ikke klart i den perioden. Jeg kunne tilgitt henne, jeg burde tilgitt henne, men jeg valgte å gjøre det slutt i stedet. Jeg burde visst bedre.

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg er ikke uten videre med på at mer enn 20 års lykkelig samliv fram til dette punktet ikke var basert på ekte kjærlighet.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg sluttet aldri å elske henne, jeg vet at hun fortsatt elsket meg. Hun hadde vært utro og jeg tenkte ikke klart i den perioden. Jeg kunne tilgitt henne, jeg burde tilgitt henne, men jeg valgte å gjøre det slutt i stedet. Jeg burde visst bedre.

Jeg er ikke uten videre med på at mer enn 20 års lykkelig samliv fram til dette punktet ikke var basert på ekte kjærlighet.

Nei hun elsket deg ikke, det er et selvbedrag trolig både for deg og ekskona. Man er ikke utro  mot den man elsker på ordentlig ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...