AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #1 Skrevet 20. januar 2024 Er 90 kroner dyrt for middag per person hver dag? Helt ferdig. Anonymkode: bef0f...40d
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #2 Skrevet 20. januar 2024 Kommer an på økonomi. Jeg kan fint lage mye billigere, og mye dyrere. Jeg ligger vanligvis på 40-50 kr når jeg lager hverdagsmiddag til meg selv. Og en del mer på helgemiddagene. Anonymkode: e8c46...18a
Daisy-love Skrevet 20. januar 2024 #3 Skrevet 20. januar 2024 Det er 2700kr bare i middag i måneden. Det er en ganske stort brøk av SIFO sitt referansebudsjett for enslige. Har du rå til det så gjør det jo ikke noe. Jeg har ikke sittet å regnet på hva jeg bruker, men det er mindre. Kommer an på proteinkilden min, og hva som har vært på tilbud av poteter og grønt. Jeg er også allergiker så må ta hensyn til det, både til middag og ellers. Yoghurt er f.eks dyrere å kjøpe for meg, så da sparer jeg heller litt inn på middagen, samt spiser mer havregrøt, og koser meg med den yoghurten jeg er mest glad i, i litt mindre mengder om gangen. Hva du spiser ellers har jo en del å si, men igjen så kommer det an på hva du har råd til.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #4 Skrevet 20. januar 2024 Jeg ville sagt ja, med Remas konsept middag til under hundrelappen som referanse. Den var beregnet til mer enn en person. Nå er vel det konseptet fjernet, men man bør allikevel greie middag for to til langt under 180 kr/evt to middager til en. Dyreste Fjordland koster vel også under 90 kr? Anonymkode: e1427...9a6
Tvist Skrevet 20. januar 2024 #5 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg ville sagt ja, med Remas konsept middag til under hundrelappen som referanse. Den var beregnet til mer enn en person. Nå er vel det konseptet fjernet, men man bør allikevel greie middag for to til langt under 180 kr/evt to middager til en. Dyreste Fjordland koster vel også under 90 kr? Anonymkode: e1427...9a6 Remas konsept innebar at du laget maten selv.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #6 Skrevet 20. januar 2024 Tvist skrev (9 timer siden): Remas konsept innebar at du laget maten selv. Om dette er i kantinen på jobben, går de ikke i tap akkurat… Anonymkode: e1427...9a6
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #7 Skrevet 22. januar 2024 I de 90 kr har du middag, strøm og tid inkludert. For meg er det ikke dyrt. Anonymkode: 1e129...b4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå