Gå til innhold

Si klart ifra at man ikke vil ha golddiggers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier. Burde menn si klart og tydelig ifra at de ikke vil bli datet for pengers skyld og at de ikke vil ha golddiggere. Gjøre det klart at de vil ha genuine forhold?

Anonymkode: 06e5b...89a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som tittelen sier. Burde menn si klart og tydelig ifra at de ikke vil bli datet for pengers skyld og at de ikke vil ha golddiggere. Gjøre det klart at de vil ha genuine forhold?

Det vil oppfordre til spill. Bedre å holde det hemmelig hvis du har nok penger. Eller lat som du ikke har så mye penger.  Da vil vel en dame like deg for den du er og ikke penga... der må du legge en strategi for deg sjøl for å unngå gold diggerne.. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er mange som skriver det i bioen på tinder, og jeg synes det virker ganske patetisk.

Er det egentlig noen som faktisk vil ha noen som kun er golddiggers og ute etter pengene deres?

Anonymkode: 25825...c2f

• Liker 23
Skrevet

Gilddiggers sier vel ikke akkurat fra om at de er det, ikke sikkert de tenker på seg selv som det engang (om de f.eks. er oppvokst i en familie der far alltid betalte). Merker man at noen forventer å bli påspandert stadig vekk er det jo bare å avslutte, eller i hvert fall ta en prat.

Anonymkode: 3ae35...e70

• Liker 9
Skrevet

Om alle damene sier «har ikke sex før etter minimum 3mnd» og alle mennene sier «vil ikke kontaktes av golddiggers» så legger man opp til en ganske hard tone.

Anonymkode: 20c18...453

• Liker 2
Skrevet

Det er jo bare å slutte å skryte av pengene sine så får man ingen golddiggers etter seg. Syntes menn som poster om klokker og biler er off-putting

Anonymkode: 93732...d4e

• Liker 18
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er mange som skriver det i bioen på tinder, og jeg synes det virker ganske patetisk.

Er det egentlig noen som faktisk vil ha noen som kun er golddiggers og ute etter pengene deres?

Anonymkode: 25825...c2f

Syns det virker som mer eller mindre skryting over hvor mange penger man har, eller at man later som man har mer penger enn man faktisk har. Har man faktisk penger, og ikke er en dust, så skriver ikke sånt. 

Anonymkode: f032a...d39

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet

Hehe, du vil støte vekk fornuftige kvinner med den setninga 

Anonymkode: e5d67...bdb

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Du merker hvem som er det og ikke, så du trenger ikke si noe. Det er nok å bare ikke bruk penger på noen utover det som er rimelig og hyggelig uten at det er utnyttelse, snakke om verdier og ikke gå etter noen hvor det er åpenbart at det kreves noe ekstra for at de skal bli med deg, om de er typen og du ikke er det. Vet ikke hvordan du er eller om du er i fare for å bli utnyttet av golddiggere. De vil kanskje helst ha noen som vil spandere på dem. 

Anonymkode: c61fa...e3d

• Liker 7
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (9 minutter siden):

Det vil oppfordre til spill. Bedre å holde det hemmelig hvis du har nok penger. Eller lat som du ikke har så mye penger.  Da vil vel en dame like deg for den du er og ikke penga... der må du legge en strategi for deg sjøl for å unngå gold diggerne.. 

Me like

Skrevet
GrønnNellik68 skrev (10 minutter siden):

jeg er av i prinsipp ikke sammen med gjerrige menn uansett hvor mye/lite penger de har. Man kan ha lite penger, men fortsatt ikke gjerrig. 

Anonymkode: 3b296...ce9

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Er du mindre pen men har masse penger, og en smellvakker yngre dame er interessert i deg, så burde varsellampen begynne å lyse. 

Anonymkode: 44ef8...d91

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva er vitsen med det?

Tror du de lytter?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Gilddiggers sier vel ikke akkurat fra om at de er det, ikke sikkert de tenker på seg selv som det engang (om de f.eks. er oppvokst i en familie der far alltid betalte). Merker man at noen forventer å bli påspandert stadig vekk er det jo bare å avslutte, eller i hvert fall ta en prat.

Anonymkode: 3ae35...e70

Du er ikke golddigger hvis du er fra en pengesterk familie selv! 

• Liker 1
Skrevet

Ser mange ikke ønsker golddiggers, men gull har de ikke🤣

Men altså, de som flasher pengene sine, roper jo etter golddiggere. De viser jo hva de har å tilby… 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 4955c...480

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er ikke golddigger hvis du er fra en pengesterk familie selv! 

Det kan de vel være. Blir pengboka til ts slukt hel har det ingenting å si om hun er rik eller fattig fra før. 

Anonymkode: c61fa...e3d

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men altså, de som flasher pengene sine, roper jo etter golddiggere. De viser jo hva de har å tilby… 🤷🏻‍♀️

Omtrent som damer som går med puppene på utstilling?

Anonymkode: 234e1...b96

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Bare hvis de ikke vil det. Hvis de har masse cash spiller det vel ingen rolle for de?🤷‍♀️ Jeg hadde gladelig betalt for andre med stram økonomi om jeg var stinn selv.

Anonymkode: fae92...50a

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nå tror jeg ingen golddiggere karakteriserer seg selv som det, og om de er ute etter noens penger så er vel det det siste de innrømmer? Er ingen som ønsker å bli datet pga pengene og det vet de jo

• Liker 2
Skrevet

Ville gitt meg helt avsmak om jeg leste det i noens bio, da hadde jeg nok antatt at han hadde hatt et dårlig kvinnesyn, type "Æsj. alle damer er golddiggers ass".

Anonymkode: cf7a7...f5d

• Liker 10
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...