AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #21 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 20.1.2024 den 11.52): Har prøvd et par blind-tester på dama. En gang startet med kondom, men tok den ubemerket av underveis. En annen gang startet uten, men tok på kondom etter hvert. Begge gangene merket hun det ikke, dvs. hun merker ikke forskjell på bruk av kondom eller ikke. Vil ha svar fra kvinner: Er det flere som ikke merker forskjell, eller er dama mi "ufølsom" der nede? Anonymkode: 31f14...2f9 Dama sier hun merker stor forskjell, men det er sikkert noe mentalt med det også, mer intimt. Kondom hadde ødelagt sexlivet her, så vi holder oss unna kondom Anonymkode: a0c52...cdb
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #22 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dama sier hun merker stor forskjell, men det er sikkert noe mentalt med det også, mer intimt. Kondom hadde ødelagt sexlivet her, så vi holder oss unna kondom Anonymkode: a0c52...cdb Forståelse for ærlige svar. Likevel artig å høre fra flere kvinner om hvor mange som merker/ikke merker forskjell🙂 Anonymkode: 31f14...2f9
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #23 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 8.15): Jeg kan bare svare for meg selv, men jeg kjenner definitivt forskjell med/uten kondom. Vi har egentlig kun brukt kondom ifb renselse etter fødsel, men har jo testet for "gøy" en gang i blant, men den havner fort i søpla 😄 han kjenner lite med kondom og for meg blir det "lugget" og sjurt, ekkel lukt. Skulle vi brukt kondom så kunne jeg heller ikke ha fått kjent det beste, nemlig den varme spruten inni meg ❤️ digger å kjenne varmen og at det blir vått i meg når han kommer inni meg når vi kliner 😍 Anonymkode: 7bdea...003 Aldri hørt om at en dame kjenner spruten Anonymkode: dcc74...c1c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå