AnonymBruker Skrevet 21. januar #41 Del Skrevet 21. januar Hadde ikke en gang falt meg inn å nekte mine halvsøster se min far da han gikk bort. Selv om flere av de ikke hadde sett ham på 30 år Anonymkode: a9d98...c78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. januar #42 Del Skrevet 21. januar Vel, er jeg død så merker jeg jo ingenting, jeg eksisterer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #43 Del Skrevet 21. januar Hadde ikke brydd meg, mine værste fiender kan få besøke kroppen min. Gjør meg ingenting, og ser ikke poenget med å videreføre slikt tullete drama Anonymkode: eafec...aed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #44 Del Skrevet 21. januar Hadde ikke likt det. Nå har jeg ingen som er uønskede sånn sett da, men hadde nok stått opp fra det døde for å gi dem en liten skrekk om det hadde vært så. Anonymkode: b6c2f...f0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #45 Del Skrevet 21. januar Hvis jeg ikke hadde likt den, så hadde vel ikke de likt meg heller? Og da ville de vel ikke sett meg død.. Anonymkode: 8f3c6...c3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #46 Del Skrevet 21. januar Dårlig overfor de gjenlevende. Jeg har jo vandret videre derifra.. Anonymkode: 4567b...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar #47 Del Skrevet 21. januar Det hadde gått på min siste vilje i livet; dette syns jeg folk bør respektere. Vil en ikke ligge på utstilling, så skal det respekteres. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #48 Del Skrevet 21. januar Jeg bryr meg jo ikke når jeg er dau. Anonymkode: 9f749...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #49 Del Skrevet 21. januar NEI Anonymkode: 2fe38...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #50 Del Skrevet 21. januar Jeg har heldigvis ikke noen jeg har så sterke negative følelser for, så jeg klarer ikke å sette meg inn i problemstillingen. Anonymkode: d67a1...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå