AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #1 Skrevet 20. januar 2024 Første uken i januar glemte jeg en minipille etter samleie. Oppdaget dette først 48 timer etter, men tok kun en pille. Tiden etter har jeg vært ekstremt trøtt, opplevd ømme bryst/tunge bryst, svimmelhet, rar lukt på urin, oppblåst, litt kvalme. tok en test idag som var negativ. Er det sikkert at jeg ikke er gravid eller bør jeg ta en ny test? Anonymkode: b4574...057
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #2 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Første uken i januar glemte jeg en minipille etter samleie. Oppdaget dette først 48 timer etter, men tok kun en pille. Tiden etter har jeg vært ekstremt trøtt, opplevd ømme bryst/tunge bryst, svimmelhet, rar lukt på urin, oppblåst, litt kvalme. tok en test idag som var negativ. Er det sikkert at jeg ikke er gravid eller bør jeg ta en ny test? Anonymkode: b4574...057 Og tett nese Anonymkode: b4574...057
Sofakona Skrevet 20. januar 2024 #5 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 2 januar Anonymkode: b4574...057 Da er det 19 dager siden du hadde sex. Tror ikke du er gravid da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå