Gå til innhold

Murring nederst i magen/livmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste 2-3 mnd hatt daglig murring/stikking i området der livmor er. Hadde en periode nov/des hvor jeg var konstant kvalm (over en mnd sammenhengende). Snakket med lege om kvalmen, hun tenkte det var pga psykisk belastning (hatt en veldig tung periode). Jeg har regelmessig menstruasjon, går på p- piller og fått 3 negative graviditetstester, så tenker graviditet burde være ganske utelukket. 

Er tidvis forstoppelse of oppblåst i tillegg, kan dette spille inn? 

Er det noen som har kjent på det samme som meg og funnet ut hva det kan komme av? Er det noe som bør sjekkes videre ut, eller er det kanskje naturlige plager for en periode? 

Jeg har forøvrig to små barn, og syns symptomene på tidlig graviditet har vært skremmende likt, men samtidig har jeg både mensen og 3 negative tester fordelt utover en mnd, så det kan bare ikke være tilfelle.

Anonymkode: d28c5...daf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ta en graviditetstest hos legen også? (Blodprøve). Kan også være luftplager som presser på organene der nede, men jeg vet ikke helt hvordan følelsen du har er, så vanskelig å si. Sikkert lurt å ta en tur til legen likevel og ta en slik blodprøve så da kan du jo uansett spørre.

Anonymkode: b7b1d...4c9

Skrevet

Takk for svar. Nå fikk jeg og en sterk strekning oppover livmor da jeg nøys, har kun opplevd det som gravid. Må få sjekket asap, er krise om det er tilfelle. Eventuelt at jeg er så redd for ny graviditet at jeg har blitt helt gal 🫡

Anonymkode: d28c5...daf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...