Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun for å sjekke. Vi er sammen i over 1 år. Skulle se om han svarte om ei random jente tok kontakt, og han gjorde det. Og det ser ut som han viser interesse også. Han sa «kanskje det» til å møtes og spurte selv om snapp-konto. Jeg føler meg knust. Lurer på om jeg skal gi han min snap? Eller skal jeg late som ingenting har skjedd og bare gå?

Anonymkode: a59d9...1ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er noe de aller aller aller fleste menn ville gjort. Selvsagt finnes det de som tror de har den perfekte mann, spesielt her inne, sånn er det ikke. Som singel kvinne kan jeg si at det er lekende lett å fiske en hvilken som helst mann med. Derfor velger jeg å ikke være i et forhold. 

Du kan gå fra han, men du vil sannsynligvis aldri finne en mann som ikke biter på noe sånt. 

Anonymkode: 005cc...4ed

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er noe de aller aller aller fleste menn ville gjort. Selvsagt finnes det de som tror de har den perfekte mann, spesielt her inne, sånn er det ikke. Som singel kvinne kan jeg si at det er lekende lett å fiske en hvilken som helst mann med. Derfor velger jeg å ikke være i et forhold. 

Du kan gå fra han, men du vil sannsynligvis aldri finne en mann som ikke biter på noe sånt. 

Jeg har forstått dette nå. Er sårt, men sikkert på tide for meg å lære… Er ikke første gang det skjer.

Skrevet

Akkurat sånn gjorde jeg når jeg begynte å date han som i dag  er min mann. Han vet om det i dag. 

Jeg laget en falsk konto.  Han avviste "henne", og ga beskjed om at han hadde truffet ei som han ønsket å se om det kunne bli noe med og kunne derfor ikke treffe eller snakke mer med henne. Så det finnes ok menn der ute. Nå er mannen min mindre perfekt på mange andre måter, men lojal til tusen. 

Anonymkode: 7bac6...7d9

• Liker 5
Skrevet

Dette var et tilltsbrudd for deg. Fortsetter du forholdet, vil du alltid være mistenksom, og du kommer til å fortsette å lage «feller» Jeg har vert der, og jeg unner ikke min verste fiende å oppleve dette. 

Anonymkode: 21e62...9c1

• Liker 3
Skrevet

Gi han din snapp.

Anonymkode: a679b...28e

• Liker 1
Skrevet

Du lyser rødt flagg TS. Helt sykt.

Jeg trur han veit det er deg. For er du så usikker har du hvert det i et helt år. 

Anonymkode: 07514...aec

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så har du typisk bittre mennesker på KG som har vært veldig uheldig.

Beklager at du har det kjipt, men ikke påstå "de fleste menn".

Har mye å si hvilke miljøer/ gjeng disse mennene er i, familie, bakgrunn, verdier osv. Tar du de som fester, tror alt handler om seg, behov for oppmerksomhet og bekreftelse osv, så er vel det større sannsynlighet for at et forhold ikke løser disse behovene hans.

Anonymkode: 0cf93...3bd

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde ikke orket å teste mannen på den måten. Hvis du ikke stoler på han er det bedre å gå. 

• Liker 2
Skrevet

Om jeg ikke stoler på en mann til det punktet hvor jeg føler jeg må "teste" han, så avslutter jeg forholdet istedenfor å utføre idiotiske tester. 

Jeg går inn i et forhold med full tillit fra start, og går om de viser tydelig at jeg ikke kan stole på de. 

Anonymkode: 19133...77d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Så har du typisk bittre mennesker på KG som har vært veldig uheldig.

Beklager at du har det kjipt, men ikke påstå "de fleste menn".

Har mye å si hvilke miljøer/ gjeng disse mennene er i, familie, bakgrunn, verdier osv. Tar du de som fester, tror alt handler om seg, behov for oppmerksomhet og bekreftelse osv, så er vel det større sannsynlighet for at et forhold ikke løser disse behovene hans.

Neida, er ikke bitter, og det siste jeg vil beskrive livet mitt som er "kjipt".

Jeg lever et veldig godt liv alene og har en god jobb og god helse. Trenger ingen mann til å betale regningene mine eller skifte dekk på bilen min. 

Vanker i et ganske normalt miljø med mye forskjellige folk, både høyt og lavere utdannede. Det jeg sier er at det er ikke noe problem å ligge med verken elektrikermannen din, byggesaksbehandleren, snekkeren eller kommunalsjefen hvis jeg ønsker å fiske en mann. Menn er enkle sjeler, så har man et pent ansikt, en fin kropp og en sprudlende ikke-giftig personlighet så er det lekende lett faktisk. 

Når det er sagt så synes jeg alltid det er veldig rørende å se hvor mye folk stoler på sin perfekte ektemann/samboer☺️ Det skal dere selvsagt fortsette med, jeg vil ikke ha noen av dem (men det kan hende vi ligger litt innimellom). 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Neida, er ikke bitter, og det siste jeg vil beskrive livet mitt som er "kjipt".

Jeg lever et veldig godt liv alene og har en god jobb og god helse. Trenger ingen mann til å betale regningene mine eller skifte dekk på bilen min. 

Vanker i et ganske normalt miljø med mye forskjellige folk, både høyt og lavere utdannede. Det jeg sier er at det er ikke noe problem å ligge med verken elektrikermannen din, byggesaksbehandleren, snekkeren eller kommunalsjefen hvis jeg ønsker å fiske en mann. Menn er enkle sjeler, så har man et pent ansikt, en fin kropp og en sprudlende ikke-giftig personlighet så er det lekende lett faktisk. 

Når det er sagt så synes jeg alltid det er veldig rørende å se hvor mye folk stoler på sin perfekte ektemann/samboer☺️ Det skal dere selvsagt fortsette med, jeg vil ikke ha noen av dem (men det kan hende vi ligger litt innimellom). 

Aah, du er alene ja. Det forklarer hvorfor du drar alle under en kam. Ikke så mye erfaring med å finne de lojale da

Skrevet

Han har laget en falsk konto for å teste deg.

Neida, men vel... Du er ikke noe bedre, men på en annen måte enn ham. Han tillitsbrudd, du tillitsbrudd. Dere kan alltids dumpe hverandre eller dere kan være åpne med hverandre og snakke ut om det.

Anonymkode: f22a6...417

Skrevet

Enkelte kan nok være litt mer «slepphendte» når de drikker. Jeg traff en hyggelig fyr på bussen hjem fra konsert og vi utvekslet FB og ble enige om å treffes igjen. Dagen etter meldte han at han nok måtte trekke seg da han datet ei og holdt seg til henne. 

Andre blir nok smigret av litt oppmerksomhet, muligens kombinert med å være konfliktsky. Jeg savnet eksen og sendte noen flørtende meldinger. Han svarte hyggelig, uten å direkte flørte tilbake, og unngikk forslag om å møtes. Dette gjentok seg noen ganger helt til jeg så tilfeldig at han hadde kjæreste (hun la ut en søt gratulasjon på bursdagen, de hadde nok vært sammen en god stund). Jeg testet om han fortsatt svarte på meldinger i fall det var et nytt forhold, det gjorde han, og nevnte aldri med et ord at han var opptatt (hadde han nevnt dette etter første melding hadde jeg selvfølgelig stoppet, jeg var ikke ute etter å ødelegge for noen). Dette er en ordentlig mann, definitivt ingen player, men det var vel litt smigrende da, spenning i hverdagen 😄 Har ikke sendt meldinger etter det, bare så det er sagt.

Generelt er det lett å få menn på 40+ i lange forhold ut på glattisen. De har nok ikke tenkt å gå fra kona, de liker tryggheten i et forhold, men de kjeder seg og kaster seg raskt på om muligheten byr seg, spesielt om det er lite sannsynlig at de blir tatt (forretningsreiser, konferanser ol.). Noen er dessverre bare notoriske, spiller ingen rolle hvor bra de har det hjemme.

Anonymkode: 04a99...fb8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kun for å sjekke. Vi er sammen i over 1 år. Skulle se om han svarte om ei random jente tok kontakt, og han gjorde det. Og det ser ut som han viser interesse også. Han sa «kanskje det» til å møtes og spurte selv om snapp-konto. Jeg føler meg knust. Lurer på om jeg skal gi han min snap? Eller skal jeg late som ingenting har skjedd og bare gå?

Si at det er du som har laget kontoen, sånn at han kan komme seg unna. 

Anonymkode: 8af9d...68d

Skrevet

Slutt å lage tester. Det lukter ustabil og usikker jente på lang avstand. Og da tiltrekker du nok også drittsekker. 

Jobb heller med selvfølelse fremfor å lete etter selvsikkerhet via kjæreste 

Anonymkode: 32b07...5ee

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Aah, du er alene ja. Det forklarer hvorfor du drar alle under en kam. Ikke så mye erfaring med å finne de lojale da

Haha, nei det kan du tro. Beklager hvis du leste innlegget mitt for fort, men de såkalt lojale avviser meg ikke. 

Skrevet

Jada, testing er ikke greit, men her var jo åpenbart magefølelsen din for en grunn. Du kommer ikke til å kunne stole på ham, TS. Konfronter ham og dump. 

Anonymkode: d1ad2...975

Skrevet

Test i vei dere som tør, men vær forberedt på å bli skuffet.. 

Anonymkode: f931c...735

Skrevet

Dessverre tror jeg ikke så mange menn vil svare nei på en melding fra den rette dama. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...