AnonymBruker Skrevet 20. januar #1 Del Skrevet 20. januar I Norge har jeg hørt utrykk som " Det ansiktet glemmer jeg aldri" og sagt rundt stort bord ( mange tilskuere ) : "sant hun er pen hun der" der alle retter blikket mot personen det snakkes om. Jeg har hørt slike utrykk stadig vekk, lurer på hvorfor de brukes og hva vedkommende som sier slikt vil oppnå. Typisk Norsk? Anonymkode: 79c15...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #2 Del Skrevet 20. januar Det sies vel ofte i forbindelse med at en person har gjort noe spesielt for deg og at du hadde en helt spesiell følelse da du så denne personen i øynene med takknemlighet, eller at det bare var noen spesielle ansiktstrekk som er lette å skille fra andre. Har hørt det like mye på norsk og på engelsk. Anonymkode: cafca...d45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #3 Del Skrevet 20. januar Eller at et menneske hadde opplevd noe grusomt og hadde en intens følelse i kroppen da dere fikk øyekontakt. Anonymkode: cafca...d45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #4 Del Skrevet 20. januar Merkelig, det er snakk om godt voksne kvinner som jeg ikke har en nær relasjon med på noen måter, Ikke takknemlighet og grusomme reaksjoner tror jeg ikke på, er ganske mild i utseendet og fremtoning. Det virker som om de sier det om kvinner de rett og slett vil bryte litt ned, sammen med frasen" jeg tror jeg har sett deg før" eller "hvor har jeg sett deg før" Anonymkode: 79c15...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #5 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Merkelig, det er snakk om godt voksne kvinner som jeg ikke har en nær relasjon med på noen måter, Ikke takknemlighet og grusomme reaksjoner tror jeg ikke på, er ganske mild i utseendet og fremtoning. Det virker som om de sier det om kvinner de rett og slett vil bryte litt ned, sammen med frasen" jeg tror jeg har sett deg før" eller "hvor har jeg sett deg før" Anonymkode: 79c15...6c1 Hæh? Skjønner null av hva du prøver å få frem her. Anonymkode: ea09e...bc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #6 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hæh? Skjønner null av hva du prøver å få frem her. Anonymkode: ea09e...bc2 Når en sier: " sant hun er pen hun der" slik at ALLES oppmerksomhet rettes mot deg, sagt med veldig mange mennesker til stede rundt er digert bort i en jobbkantine, hva er hensikten? Det er en frase jeg kun har hørt i Norge, det er for å gjøre folk forlegen. Anonymkode: 79c15...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå