Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt syk med influensa, mannen skulle på middag med jobben i går kveld. Jeg ba han handle inn noe mat til meg ( pluss andre ting til huset) før han skulle gå ut. Dette gjorde han, men ikke uten å kommentera at jeg glemte å takke han for at han handlet for meg,  og klage over at han ikke rakk treningsøkten sin fordi han måtte handle for meg. Ifølge han hadde vi mat i huset, og handleturen var helt unødvendig. Vi hadde egg, rundstykker og frossen pizza. Til mitt forsvar, alt smaker pyton, og jeg ville ha litt større utvalg. Er det jeg som er kravstor? Er det mye å forvente av partner å ofre trening ved sykdom? 

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Du kunne sagt tusen takk og anerkjenne at han droppet trening for å handle inn ekstra til deg.

En kan være kjærlig og takknemlig for hva andre gjør for deg selv om du er syk🤷🏻‍♀️

Skrevet

Hvor dårlig er du egentlig av denne influensaen når utvalg av mat er viktig for deg? Når jeg en sjelden gang er syk vil jeg helst ha fred. 
En annen ting er at jeg ikke kan fordra menn som blir sure når treningsøkten ikke kan avvikles som normalt. Hva faen, tjener de penger på det eller? 

Anonymkode: fbfc2...484

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at det er en selvfølge å stille opp for partner som er syk, så både jeg og mannen ville ha handlet inn for hverandre i en slik situasjon. Den syke ville da også ha vist takknemlighet. 

• Liker 3
Skrevet

Kravstor? Tja

Utakknemlig. Ja. 

Anonymkode: 787c6...b43

• Liker 5
Skrevet

Å handle tar 5 minutter når man har handleliste.

Her ber vi ikke om handletjenester når man er syk, her spør heller motparten den syke om det er noe den har lyst på feaæ butikken.

Anonymkode: 3d524...efe

• Liker 1
Skrevet

jeg er "avhengig" av treningsøktene mine selv og ville ikke bedt partneren min droppe trening fordi jeg ikke var fornøyd med matutvalget. det var jo snakk om en kveld, ikke en uke.

Skrevet
Anonym2227 skrev (2 timer siden):

Jeg er blitt syk med influensa, mannen skulle på middag med jobben i går kveld. Jeg ba han handle inn noe mat til meg ( pluss andre ting til huset) før han skulle gå ut. Dette gjorde han, men ikke uten å kommentera at jeg glemte å takke han for at han handlet for meg,  og klage over at han ikke rakk treningsøkten sin fordi han måtte handle for meg. Ifølge han hadde vi mat i huset, og handleturen var helt unødvendig. Vi hadde egg, rundstykker og frossen pizza. Til mitt forsvar, alt smaker pyton, og jeg ville ha litt større utvalg. Er det jeg som er kravstor? Er det mye å forvente av partner å ofre trening ved sykdom? 

Det er veldig kjedelig å være syk med influensa og man føler seg ekstremt dritt når det pågår, men hvis du hadde vært alene - Hva hadde du gjort da? Hvis du var fysen og ønsket litt større utvalg?

Skrevet
Anonym2227 skrev (3 timer siden):

Smålig av han. 

Anonymkode: 9665e...85b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...