AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #1 Skrevet 20. januar 2024 Hei! Førstegangsgravid her og er på jakt etter amme-bh. Jeg er spinkel, men har veldig store bryster, så er vanskelig å finne noe som passer både i cup-size og band-size. Hat kikket på de fra Careless, men skjønner ikke hvilken størrelse jeg burde gått for når målene tilsvarer XS under brystet og L midt på. De fra Change ser ut til å ha spiler, og det har jeg hørt ikke er så deilig i starten. Noen anbefalinger? Anonymkode: 11c30...ec0
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #2 Skrevet 20. januar 2024 Elomi Molly! Spiler var for meg absolutt må ha. Uten spiler var helt forferdelig, og fikk masse kuler og nesten-brystbetennelser. Prøvde mye forskjellig før jeg fant Elomi, og endte opp med flere i flere forskjellige størrelser Anonymkode: a5f10...c0b
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #3 Skrevet 20. januar 2024 54 minutter siden, AnonymBruker said: Elomi Molly! Spiler var for meg absolutt må ha. Uten spiler var helt forferdelig, og fikk masse kuler og nesten-brystbetennelser. Prøvde mye forskjellig før jeg fant Elomi, og endte opp med flere i flere forskjellige størrelser Anonymkode: a5f10...c0b Takk for svar! Trodde det var motsatt angående spiler, men skjønner det sikkert er individuelt. Anonymkode: 11c30...ec0
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #4 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Takk for svar! Trodde det var motsatt angående spiler, men skjønner det sikkert er individuelt. Anonymkode: 11c30...ec0 Det trodde jeg også fordi "alle" fremstilte det som at spiler var synden selv Men for meg var det altså motsatt! Så kan godt være forsøket verdt med en spilebh Anonymkode: a5f10...c0b 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #5 Skrevet 21. januar 2024 Change har amme-BH Anonymkode: a44f0...178
Amatariel Skrevet 21. januar 2024 #6 Skrevet 21. januar 2024 Jeg har lett, prøvd og brukt en god del amme-BH'er i store størrelser igjennom alle mine svangerskap. Vinneren i mine øyne er helt klart Lindex sine. Gode, komfortable og rimelig er pris er ++ Link 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #7 Skrevet 22. januar 2024 Jeg bruker 70G, likte Bravado full cup seamless og cake maternitys t-skjorte BH. Anonymkode: 71a34...481 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå