Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Førstegangsgravid her og er på jakt etter amme-bh. Jeg er spinkel, men har veldig store bryster, så er vanskelig å finne noe som passer både i cup-size og band-size. 

Hat kikket på de fra Careless, men skjønner ikke hvilken størrelse jeg burde gått for når målene tilsvarer XS under brystet og L midt på. 

De fra Change ser ut til å ha spiler, og det har jeg hørt ikke er så deilig i starten. Noen anbefalinger?

Anonymkode: 11c30...ec0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elomi Molly!

Spiler var for meg absolutt må ha. Uten spiler var helt forferdelig, og fikk masse kuler og nesten-brystbetennelser. Prøvde mye forskjellig før jeg fant Elomi, og endte opp med flere i flere forskjellige størrelser :)

Anonymkode: a5f10...c0b

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Elomi Molly!

Spiler var for meg absolutt må ha. Uten spiler var helt forferdelig, og fikk masse kuler og nesten-brystbetennelser. Prøvde mye forskjellig før jeg fant Elomi, og endte opp med flere i flere forskjellige størrelser :)

Takk for svar! Trodde det var motsatt angående spiler, men skjønner det sikkert er individuelt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Takk for svar! Trodde det var motsatt angående spiler, men skjønner det sikkert er individuelt. 

Det trodde jeg også fordi "alle" fremstilte det som at spiler var synden selv ;) Men for meg var det altså motsatt! Så kan godt være forsøket verdt med en spilebh :)

• Nyttig 1
Skrevet

Change har amme-BH

Anonymkode: a44f0...178

Skrevet

Jeg har lett, prøvd og brukt en god del amme-BH'er i store størrelser igjennom alle mine svangerskap. Vinneren i mine øyne er helt klart Lindex sine. Gode, komfortable og rimelig er pris er ++

Link

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg bruker 70G, likte Bravado full cup seamless og cake maternitys t-skjorte BH. 

Anonymkode: 71a34...481

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...