Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe noe på finn og selgeren og jeg skal møtes ett sted ved Oslo, ett stykke unna meg. Vi skulle møtes på mandag som var men jeg måtte avlyse for det hadde snødd mye og jeg trengte minst to timer til å måke meg ut. Selgeren forstod dette og vi ble enig om å møtes på mandag til uken. Nå er det meldt regn fra i morgen og mandag, så blir veldig glatt, de anbefaler om å la bilen stå.

Er det dumt å avlyse igjen? 

Anonymkode: 522f8...cb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo relativt gode grunner da, er ikke sikkert selger vil ut av huset heller. 

Kan det ikke sendes?

Anonymkode: c37af...e3d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det er jo relativt gode grunner da, er ikke sikkert selger vil ut av huset heller. 

Kan det ikke sendes?

Mye styr for lite penger, derfor bedre å møtes.

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg skal kjøpe noe på finn og selgeren og jeg skal møtes ett sted ved Oslo, ett stykke unna meg. Vi skulle møtes på mandag som var men jeg måtte avlyse for det hadde snødd mye og jeg trengte minst to timer til å måke meg ut. Selgeren forstod dette og vi ble enig om å møtes på mandag til uken. Nå er det meldt regn fra i morgen og mandag, så blir veldig glatt, de anbefaler om å la bilen stå.

Hvorfor ikke høre om dere kan møtes idag istedenfor?

Anonymkode: 89be1...79e

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Syns det hørtes styr ut og møtes og jeg da men 😂

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hørtes styrete ut å møtes også.. ikke er det gratis det heller om du må ut med bil. 

Anonymkode: 3fb14...349

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring: Hvis dette er noe du virkelig vil ha, og du stoler sånn passe på selgeren, så betal i alle fall på forskudd nå. Da har du sikret deg at gjenstanden blir din. For oss som selger er det gjerne hipp som happ når det blir overlevering, vi vil gjerne ha selve salget ut av verden.

Anonymkode: 5eea5...156

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Syns det hørtes styr ut og møtes og jeg da men 😂

Var ikke det jeg spurte om da, om det er styr. Les hovedinnlegget mitt før du svarer.

Skrevet

Hvorfor ikke høre om dere kan møtes idag istedenfor?

Anonymkode: 89be1...79e

Åhhh, var ikke dette jeg spurte om😵‍💫

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var ikke det jeg spurte om da, om det er styr. Les hovedinnlegget mitt før du svarer.

Men det er styr.

Anonymkode: c21e9...dd5

Skrevet

Hørtes styrete ut å møtes også.. ikke er det gratis det heller om du må ut med bil. 

Anonymkode: 3fb14...349

Ja, men det er ikke min feil, server dessverre været og det får jeg ikke gjort noe med.

Skrevet

Som selger hadde jeg droppet en kjøper som avlyser to ganger. 

Spør om å sende i post 

Anonymkode: bcbdc...c56

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men det er styr.

Anonymkode: c21e9...dd5

Nei, det er ikke det, jeg har noe jeg skal den veien også, så det blir to fluer i ett smekk, det er været som ikke er på min side.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som selger hadde jeg droppet en kjøper som avlyser to ganger. 

Spør om å sende i post 

Anonymkode: bcbdc...c56

Selgeren vil ikke sende, sier at det blir mye styr for lite sum.🤷‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Med det varslede været og føret, er det jo forståelig. Men om det er dumt ift selger kan bare selger svare på, spør! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde sett på det som useriøst og solgt til noen andre. 

• Liker 2
Skrevet

Er bare å spørre selger så finner du fort ut av det👍 Noen har sikkert forståelse for det, mens andre blir kanskje litt skeptisk til noen som avlyser 2 ganger.

Anonymkode: 8e0af...b94

• Liker 2
Skrevet

Alle som blir skeptisk, det er pga været! Selger har vel vindu og tilgang på nyhetene også! 

Jeg hadde sendt melding og forklart saken, og tatt det derfra. 

Anonymkode: ef27d...b9c

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde avtalt å hente enten i morgen eller en annen dag og tilbudt meg å vippse en prosent av beløpet på forhånd evt hele, kommer an på hvor dyr gjenstanden er og evt faren for å få noe som ikke står til forventningene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Åhhh, var ikke dette jeg spurte om😵‍💫

Om du ikke ønsker tips og råd hva er det poenget med innlegget ditt ? Om du skal la bilen stå eller ei må du ta en vurdering av selv og hvordan kjøreforholdene er. Om det er dumt og avlyse igjen betyr vell ikke så mye hva vi tenker. Kan du ikke kjøre pga is og glatt så kan du ikke det.

Og ja det hørtes mye mer styr ut å møtes enn å sende via posten. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...